חבל מודיעין הפך בשנים האחרונות לכר שופע וירוק של עסקים קטנים חדשים וותיקים המספקים מיום בילוי וחוויה ועד טיול של כמה ימים סביב נקודות טבע, חוויות וזלילות קטנות.
מכיוון שאנחנוו פה בשביל הזלילות הקטנות, הנה כמה נקודות טעימות שכדאי לקפוץ אליהם. לצד אלו שווה להכנס לאתר של חבל מודיעים ולשלב גם אטרקציות שונות.

עגלת השקשוקה של רותם, תל חדיד
שקשוקה זה החיים ושקשוקה בבגט זה החיים עצמם, הדבר היחיד שמנצח שקשוקה בבגט זה שניצל בבגט ואת שני אלו עושה רותם בעגלה שלו בתל חדיד. זו ממש עגלה באמצע כמעט שום מקום ועדיין לא תמצאו אותה נטושה כמעט אף פעם אלא תעמדו בתור לצד עוברי אורח רעבים, נהגי משאיות, רוכבי אופניים ופועלים. מישמאש אמיתי של ישראלים רעבים. הנוסחה המנצחת של רותם הוא הבגט הפריך במיוחד, השקשוקה הפיקנטית עם הביצים בעלות החלמון הצהוב שנוזל והשניצל שהוא מטגן לכן ברגע שאתם מזמינים ולכן הוא פריך בטירוף. אם אתם מוזרים ולא אוהבים שקשוקה או שניצל אז יש אצל רותם גם  חביתה, פלאפל וקציצות ירק בבגט. 
שעות פעילות: כל יום א-ה 7:00-16:00 רותם: 050-5305422

מחלבת דורון מן הטבע, נחלים
מחלבה ביתית וותיקה המייצרת גבינות ברמה מאד גבוהה ויוגורטים מחלב טרי של עיזים, כבשים ופרות הגדלות במקום. מבחר הגבינות נע  מגבינות צעירות בעלות טעם נפלא של עיזים ועד גבינות מיושנות רכות או גבינות מיושנות פריכות שיהפכו כל ארוחה לחגיגה. אחד הפייבוריטים שי הוא דווקא יוגורט הכבשים המשובח שלהם, הוא סמיך ובעל טעם עשיר ונפלא שלא תרצו להפסיק לזלול ממנו. כיאה למחלבה בסביבה מלאת עסקים משלימים, ניתן למצוא בחנות מוצרים נוספים: דבש, שמן זית, ריבות, סבונים טבעיים מחלב עיזים שהילה הבעלים עושהועוד. ניתן להזמין מראש ארוחות בוקר עשירות לקבוצות של 15 אנשים ומעלה אבל גם ניתן לקחת סל פיקניק עם כל מיני מוצרים או פשוט להרכיב לעצמכם חבילה כיפית וללכת לשבת מתחת לאיזה עץ. מחוץ למלחבה תמצאו משתלה שווה במיוחד שמומלץ לקפוץ אליה.
שעות פעילות: 9:00-17:00 רח' חרמון 19 נחלים, הילה פורר: 052-8579409

מחלבת דורון מן הטבע(צילום: אסף מזרחי)
מחלבת דורון מן הטבע(צילום: אסף מזרחי)
 

איש של לחם במושב גינתון
אם שקשוקה בבגט זה החיים אז לחם זו מהות ומשמעות החיים. אין אדם שיודה באמת שהוא לא אוהב לחם טרי ולכן העצירה אצל עידו וקרול במאפיית "איש של לחם" במושב גינתון היא חובה אמיתית,. במאפייה תמצאו רק לחמים אורגניים אבל יותר מזה, הלחמים שלו הם שילוב מושלם בין עסיסיות לפריכות , מקלות הזיתים שלו מפוצצים בזיתים ויש בהם מליחות ממכרת, הלחם שיפון אמנם דחוס אבל כל כך לח ועשיר שלא וכלו להפסיק לנשנש והשוס הגדול- לחם כוסמת וטף ללא גלוטן שמרגיש כמו לחם לכל דבר וכמובן ההילייט של המקום- הקרקרים הפריכים גדושי הגרעינים שעידו עושה ואי אפשר להפסיק לאכול מהם. זוכרים את הקניות שעשינו במחלבה? עכשיו תוסיפו לזה כמה לחמים והכל מושלם! . ניתן למצוא לחמי מחמצת, קרקרים מלאים, עוגיות, גרנולה ומוצרים המתאימים לנמנעים מסוכר או גלוטן. כל המאפים מיוצרים ונאפים במקום על ידי עידו.  שעות פעילות: בתיאום מראש  להזמנות: 050-3070365

איש של לחם (צילום: אסף מזרחי)
איש של לחם (צילום: אסף מזרחי)

לה קלברזה La Calabrese - פיצה וג'לאטו איטלקי, מושב גינתון
אם אחרי כל הסיבוב הזה נשארתם רעבים או תכלס שמרתם את כל הקניות לפיקניק ביום אחר, מגיע לכם להתפנק על משהו באמת טוב.
עם טאבון עצים בחצר ביתה פתחה חנית השפית החייכנית, פיצריה קטנה וביתית אשר מגישה פיצות נאפוליטניות אמיתיות ולוהטות היישר מהטאבון. חוץ מהטעמים הקלאסיים תוכלו למצוא אצלה לא מעט יצירתיות כגון פיצה עם טחינה וקרם חצילים וג'לאטו שהיא עושה בעצמה עם טעמים מטריפים של מישמש ומסקרפונה, סורבה מישמש ותפוז, קוקוס, סורבה יין ועוד.
שעות פעילות: ג'-ה' 17:00-22:00 להזמנות: חנית 055-5534545

חנית והפיצה (צילום: אסף מזרחי)
חנית והפיצה (צילום: אסף מזרחי)

כמו שהבטחתי יש פה רק טעימה על קצה המזלג אבל כדי לדעת יותר פשוט כנסו לאתר של תיירות חבל מודיעין ותתחילו להנות