מותג המים המוגזים סן פלגרינו השיק לאחרונה את San Pellegrino culinary tour - סיורים קולינריים בעקבות המנות האהובות על השפים מאיר אדוני ואביב משה. 

אחרי שבשנים האחרונות תחזק מותג המים היוקרתי את פרויקט "Casa S.Pellegrino", שהתמקד באירוח ארוחות שף בבית, השנה פתח המותג במסורת חדשה של חוויות קולינריות חדשות – סיור בהובלת שניים מהשפים הבכירים בישראל. 

את הסיורים יעבירו אדוני ומשה והם יעברו במסעדות אהובות עליהם, ויאפשרו הצצה ייחודית ושונה למנות נבחרות וסיפורים אישיים של השפים עצמם, חיבורם למסעדות, וכמובן טעימות.

מיקטו של אביב משה (צילום: מיטל שרעבי)
מיקטו של אביב משה (צילום: מיטל שרעבי)

אנחנו הצטרפנו לסיור עם השף מאיר אדוני, שהתגלה כאיש שיחה מרתק. במהלך הסיור אדוני משתף ברוחב לב סיפורים מהמטבח, מחייו הפרטיים ומהמיזמים החדשים שלו. בין שיחה לשיחה, כשבדרך גומעים את הפקקים של תל אביב, אדוני עובר בין המסעדות האהובות עליו, ביניהן OCD של השף רז רהב, בית תאילנדי של השף יריב מלילי, פרונטו של דיויד פרנקל, מקוטו של אביב משה וקינוחים בפופ אנד פופ של שחף שבתאי. תוך כדי מפגש עם השפים, טעמנו מנות מצוינות, שהשתלבו יחד לסיפור נפלא. רוב המנות בסיור היו על טהרת הים – ולצדם הוגשו יינות מצוינים.

מחיר הסיור: 250 שקל, ההרשמה דרך אתר BLEND.