פופ אפ ברוסקטות ושפריצים ביפו
בר הקוקטיילים הגסטרום בשיתוף עם שאפה בר היפואית והשף תומר חווה, משיק פופ אפ של ברוסקטות מסוגי פחמימה שונים ועליהם מיני טופים פרי יצירתו של תומר חווה כגון: בשר מפורק ובצל מוחמץ על עטאייף, קבב דגים ושמנת עמבה עם לחם כוסמין, טרטר דג על צדפת אורז עם קולרובי מוחמץ ושום שחור, דלורית בתנור אבן על לחם מחמצת וקרם פרש  כל זה לצד תפריט צבעוני של שפריצים קרירים כגון: קיץ אורבני- טיו פפה, גוזלינד גולד, אננס, ליים ואנגוסטורה // קיץ על החוף - וורמוט, ג'ין, אנגוסטורה וקרופט טוויסט ועוד ב- 38 שקלים.
הפופ אפ מתקיים בימי רביעי עד שישי, רביעי חמישי משש בערב ובשישי מ-12
שאפה בר , יפו 

בשארה חינאווי, הקצב הכי מפורסם בארץ, פותח מסעדת בר בורגר חדשה
בשארה חינאווי, הקצב הוותיק והמוכר, פותח את ׳הולשטיין׳ - מסעדת בר בורגר חדשה ברחוב יום טוב בשוק הכרמל. מאחורי התפריט עומד השף ג׳לאל סאלם נצר למשפחת קצבים יפואית שעוסקת בבשר כבר למעלה ממאה שנים ומגיל צעיר הוא ממשיך את דרכה של משפחתו. את הידע הרחב שצבר הוא מתרגם למסעדת הבר בורגר החדשה והאיכותית ׳הולשטיין׳. קציצת ההמבורגר של ׳הולשטיין׳  עשויה מנתחים שונים של זן הבקר שמקורו של הזן בפריזלנד, הולנד, בשרו רך והוא נחשב מהטעימים ביותר. הלחמניות יוצרו במיוחד  על ידי השף קונדיטור ערן שוורצברד,ניתן לבחור למנת ההמבורגר אחת מכמה סוגי לחמניות, בהן: לחמניית בריוש חלקה, לחמניית בריוש שחור מצופה בשום שחור, לחמניית בריוש ירוק מצופה סלרי ועשבי תיבול, לחמניית בריוש אדום עם מעטפת של צ'יפוטלה ועגבניות מיובשות, ועוד. בין המנות בתפריט: הולשטיין צ׳ז - קציצת הולשטיין עסיסית עם גבינת צ'דר, פלפל חלפיניו, עלי אורוגולה בצל סגול ואיולי פיקנטי; הולשטיין מוצרלה - קציצת הולשטיין עסיסית עם שניצל מוצרלה, איולי בזיליקום ושום קונפי, עלי ארוגולה, עגבניה ובצל סגול; עראיס שמוגש לצד איולי שיפקה. מאחורי התפריט במקום עומד השף ג׳לאל סאלם. שעבר התמחויות בצרפת אצל השפים אלן דוקאס וג׳ואל רבושון
יום טוב 17, תל אביב-יפו ראשון עד חמישי: 12:00 - 24:00 שישי: 12:00 - כניסת שבת

הולשטיין של חינאווי (צילום: אסף קרלה)
הולשטיין של חינאווי (צילום: אסף קרלה)

מסעדת ״אואזיס״ עם מנות חדשות
מסעדת ״אואזיס״ של השפית רימה אולברה מוציאה תפריט עם מנות חדשות, קייציות ומרעננות. אולברה נוהגת לעדכן את תפריט מסעדה בהתאם לפרודוקטים טריים ועונתיים. גם הפעם יצרה השפית מנות בהשראת חומרי הגלם הטריים שאפשר למצוא בימים אלה בארץ ובעולם. בין המנות החדשות: פילה מוסר צלוי עם סלסה של תירס "גילי" מתוק, עגבניות "מגי" חלפיניו ירוק בגריל עם פסטו של בייבי אורוגולה ושקדים.
סביצ'ה לובסטר ואבטיח עם ויניגרט של יוגורט ונענע טרייה וצ'ילי עין הציפור מהגינה / פטריות מלך היער מושרות בתמצית פורצ'יני, צלויות עם שמן זית, פלפל שחור גרוס, פטרוזיליה ופרמג'אנו רג'אנו / סשימי סלמון על איטריות תה ירוק מאצ'ה בעבודת-יד, פטריות שימג'י בגריל, אספרגוס בציר של דאשי עם קוג'י מיסו לבן / פילה בקר עטוף בפלפל שחור, אספרגוס בגריל ו"קרם ברולה" פורצ'יני /פילה מוסר צלוי עם סלסה של תירס "גילי" מתוק, עגבניות "מגי" חלפיניו ירוק בגריל עם פסטו של בייבי אורוגולה ושקדים מונטיפיורי 17, תל אביב  03-620-6022

אואזיס (צילום: אנטולי מיכאלו)
אואזיס (צילום: אנטולי מיכאלו)

לאור ההצלחה בישראל - KFC ממשיכה להתרחב ותפתח ארבע מסעדות חדשות
רשת המסעדות העולמית KFC אשר הושקה בישראל בפברואר 2020 ממשיכה להתרחב - הסניף הראשון שייפתח ממוקם בקניון רמלוד שעל כביש 40. הסניף ישרת את תושבי רמלה, לוד ואת עובדי אזור התעשייה איירפורט סיטי ושאר היישובים באזור. הסניף השני ייפתח בימים הקרובים באשדוד, בתוך הקניון  המצליח  BIG FASHION בעיר צמוד למתחם הסינמה סיטי החדש שנפתח לפני מספר שבועות.
שני סניפים נוספים ייפתחו בצפון הארץ – האחד בקניון ראש פינה בכניסה ליישוב, והשני בקניון מול זכרון הפתוח שבזכרון יעקב. פתיחת הסניפים תביא את מספר מסעדות KFC בישראל ל-9 ותמשיך את מגמת ההתרחבות של הרשת הבינלאומית לכל רחבי הארץ,  השקת הסניפים החדשים תלווה בקמפיין שילוט חוצות, בקמפיין רדיו מקומי, בפעילות דיגיטל בעמודי KFC ובפעילות משפיענים ברשת.

KFC (צילום: יח''צ חו''ל)
KFC (צילום: יח''צ חו''ל)

על אוכל יהודי יווני במוזיאון תל אביב
אנו - מוזיאון העם היהודי ו־Foodish (האגף הקולינרי של המוזיאון) מציגים: "סיפורים מהמטבח" - סדרת מפגשים במוזיאון עם העיתונאי וחוקר האוכל רועי ירושלמי המארח שפים ובשלנים לטעימות ושיחה על זיכרונות, מסורת וחיבורים בין תרבויות.  במפגש הרביעי בסדרה, יתארחו אשת הקולינריה שי לי ליפא והשפית אביבית פריאל אביחי לשיחה על הטעמים המסעירים שנולדו בזכות המפגש בין מסורת ספרדית לחופי התכלת היווניים.  המפגש כולל שיחה עם הקהל טעימות, יין וכניסה למוזיאון.
יום שישי 27.8 בשעה 10:00   -  לינק https://foodish.network/
אולם טיש, אנו - מוזיאון העם היהודי קמפוס אוניברסיטת תל-אביב כניסה דרך שער 2, רחוב קלאוזנר, חנייה בחניון המוזיאונים

ארוחות בוקר חדשות במסעדת אל טראס
מסעדת "אל טראס" המשקיפה אל חוף ימה של הרצליה משיקה תפריט ארוחות בוקר של 20 סוגי ברוסקטות שונות ומעליהם טופים משתנים. כל ברוסטקה מורכבת משתי פרוסות לחם מחמצת מלא וכהה ומעליו חומרי גלם שונים המתאימים לבוקר. ביצי עין רכות, ביצים קשות, אבוקדו, ירקות, גבינות, ממרחים ועוד. כל ברוסטקה מגיעה עם סלט ירקות בצד ובנוסף לסיום הארוחה ניתן להזמין ברוסקטות מתוקות וכנאפה בעבודת יד. כמו כן ניתן לחוות את ארוחת הבוקר הערבית מסורתית שמגיש השף עלאא יעקובי והיא מורכבת ממקושקשת עם תפוחי אדמה ובצל, מגוון מטבלים, סלטים ולחמים. 
רמת ים 50, הרצליה, לצד מלון אוקיינוס

ארוחות בוקר באל טראס (צילום: גליה אבירם)
ארוחות בוקר באל טראס (צילום: גליה אבירם)

אירועי בוטיק וסדנאות: המקום החדש של שף אבי לוי
בשבוע שעבר פתח השף אבי לוי חדר פרטי לאירועי בוטיק המתאים לעד 50 סועדים. המקום המושקע נפתח בצמוד למסעדת ׳המוציא׳ ומאובזר במרקע טלוויזיה 86 אינץ׳, מיזוג, שירותים פרטיים, מערכת סאונד מתקדמת והתפריט שיוגש בו יהיה עשיר ומגוון ותינתן אפשרות בחירה לבעלי האירוע. בנוסף, בחדר יתקיימו סדנאות פרטיות בהדרכת שף אבי לוי.
רחוב יפו 113, ירושלים  02-6310050 הכשר: רבנות ירושלים

מקמפינג לגלאמפינג
רגע לפני חגי תשרי, רשת הבשרים ״מרינדו״ משיקה את 'גלאם כנרת', חנות פופ אפ ייחודית במתחם מרינדו בעין גב שתהיה פתוחה החל מראש השנה ועד לסוף סוכות. בין אם אתם מקצועני מנגל או טיילים חדשים בשטח, ב- 'גלאם כנרת' תמצאו את כל מה שחשקה נפשכם במספר מחלקות מרכזיות: בוצ׳רים, סכו״ם, פויקה, סאג׳, כלי אמייל מעוצבים, פלייסמנטים, צנצנות, מגוון צנצנות אחסון,  פינג׳אנים, צלחות, כלים חד פעמיים מתכלים מבמבוק, מחבתות ברזל, פלאנצ׳ות. בנוסף סלי שוק מוכנים עמוסים בגבינות, לחמים, ממרחים, ירקות, בוצ׳ר עץ, כריות, מחצלות איכותיות, קישוטי מקרמה, מטאטא, ערסלים, חומר טבעי נגד יתושים, אטמי אוזניים,  עוד תוכלו למצוא במקום מהמגוון העשיר של הבשרים האיכותיים והטריים הישר מחוות הגידול של מרינדו, שיאפשרו להצטייד בכל הנדרש להכנת ארוחת פאר בשטח. ימים א-ה החל מהשעה 9:00-21:00
 משלוחים לכל חלקי הארץ באתר: https://www.marinado.co.il/

גלאמפינג של מרינדו (צילום: אנטולי מיכאלו)
גלאמפינג של מרינדו (צילום: אנטולי מיכאלו)

 ביונד ממשיכה לכבוש את שוק תחליפי הבשר
החברה משיקה עוד 2 מוצרים לסל המותרים העשיר שלה כשהנקניקיות מפתיעות במיוחד בגישה הבשרנית והעסיסית שלהן: קציצות - כדורים מתובלים בתערובת משובחת של תבלינים איטלקיים ומוכנים לבישול.  עשויות ממרכיבים מהצומח, כמו אפונה ואורז חום, ואינן מכילות מרכיבים מהונדסים גנטית, סויה או גלוטן.  Beyond Sausage נקניקיה צמחית בשני טעמים (טעם רגיל וטעם איטלקי פיקנטי) הנקניקייה הצמחית הראשונה שנראית כמו, נצלית כמו ומענגת בדיוק כמו נקניקייה מסורתית. מעניקה טעם בשרי משובח ועסיסי של נקניקייה מסורתית, לצד הערך המוסף של הבשר מן הצומח. המרקם דמוי הבשר מבוסס על שילוב של המרכיבים מן הצומח. אפונה, פול ואורז המספקים את החלבון. כמויות מזעריות של סלק יוצרות את הצבע הבשרי ושמן הקוקוס מבטיח עסיסיות מעוררת תיאבון כל אלה מוגשים במעטפת 100% צמחית, שמקורה באצות. 17גרם של חלבון  צמחי ללא כולסטרול,כשר, חלאל, עשוי ללא GMOs ,סויה או גלוטן, 100% צמחי
מחירים נקניקיות ומיטבולס: 37.90- 44.90 שקלים 

ביונדמיט נקניקיות וקציצות (צילום: יחצ חול)
ביונדמיט נקניקיות וקציצות (צילום: יחצ חול)

משק צוריאל מרחיבה את סדרת גבינות העיזים ומשיקה גבינה חדשה
משק צוריאל חונך גבינה חדשה - לאבנה עיזים 5% הרחבת סדרת גבינות העיזים של משק צוריאל, מגיעה על רקע הביקוש ההולך וגדל של שוק גבינות העיזים, אשר רק בשנה האחרונה הציג צמיחה של כ-20% וזו כתוצאה ממגמות צרכניות בעולמות ה- WELLNESS, לצד יתרונות השימוש הקולינרי והטעמים העשירים. לגבינה מרקם מריחתי עשיר וטעם עדין עם רמיזות של חמצמצות האופיינית למוצרי עיזים.
מחיר משוער כ-15 שקלים

לאבנה עיזים של צוריאל (צילום: יחצ)
לאבנה עיזים של צוריאל (צילום: יחצ)