ארוחת טעימות דרוזית של בסמה ממסעדת נור
בסמה הינו, אלמנת צה"ל אשר פתחה את מסעדת נור בג'וליס , משיקה ארוחת טעימות דרוזית מסורתית המשולבת בסיפור חיים האישי שלה.
ארוחת הטעימות כוללת: זיתים, חריף , טחינה, חומוס גרגרים, חצילים בטחינה, עלי גפן, קישואים וחצילים ממולאים באורז , מג'דרה, קובה עוף, מנסף עוף עם, כרובית, חציל, גרגרי חומוס, אפונה, וגזר , צנוברים, ושקדים מוגש על אורז, מטאבק - קדירה לוהטת של חצילים, תפוחי אדמה, שום בצל ופלפלים, ספיחה בשר, פיתות דרוזיות חמות הנאפות על סאג' במקום, קנקן לימונדה טרייה, ולקינוח: מעמולי פיסטוק, וקפה עם הל מהפינג'אן. עוד בתפריט ארוחת בוקר דרוזית ושפע של תבשילים דרוזיים גליליים וקינוחים מיוחדיפ כגון מעמול אניס, לילות בירות, רחת לוקום ועוד שנור עושה. ארוחה בשרית 90 לאדם, צמחונית 70 שקלים לאדם
כפר ג'וליס, סגור בשלישי 04-6293460

מנחם- מעדנייה ומסעדה חדשה ברחוב הירקון
עומרי קאופטייל (ביתא קפה) ונועה ברלינסקי (פורמזרי בנמל תל אביב) ידידים בני 24 שהחליטו להגשים חלום ולפתוח  מעדנייה ומסעדה ברחוב הירקון בתל אביב עם הנוף לים. במסעדה תוכלו למצוא שפע של מנות פתיחה לצד מנות עיקריות כגון המבורגר, ריזוטו פירות ים, סלטים ושפע של מזטים מיוחדים לצד פלטות דגים, גבינות ובשרים מהמעדניה.
במעדנייה ניתן למצוא מגוון של גבינות כגון: גרוייר, קומטה, גבינות של משק שוורץ מהגליל, חמאות מיוחדות, שפע של סוגי שמן זית, ממרחים, ריבות, יינות בוטיק ופסטות. השילוב בין המעדנייה למסעדה נותן חופש ללקוחות לקחת הביתה את מה שהיה להם טעים בין אם זה שמן הזית, ממרחים ומנות הפתיחה. כמו כן, ניתן לרכוש מארז מוצרי מעדנייה to-go ולהעביר יום בחוף הים.
הירקון 88 א׳-ש׳: 09:00-23:00 03-6736136

מנחם על הים (צילום: מתן אביב)
מנחם על הים (צילום: מתן אביב)

מוזיאון הויסקי מארח את  GLENMORANGIE עם השף אור גינסברג ממסעדת סלאס
במסגרת אירועי דינר אנד שואו עולם הקולינריה נפגש עם עולם הוויסקי –השפים המתארחים ייצרו מנות חדשות ויבנו תפריט בן 5 מנות לערב חד פעמי אשר יותאם לוויסקי ולאווירה המאפיינת את המקום. ביום שני 30.8.2021  יתארח השף אור גינסברג ממסעדת סלאס אשר יציג  מגוון מנות ייחודיות שילוו בוויסקי של גלן מורנג'י ובהופעה חיה של ירדן סקסופון שתתקלט ותנגן בלייב סט דיפ האוס.
מחיר: 350 ₪ לאורח עבור ארוחת שף בת 5 מנות + 5 מנות וויסקי סינגל מאלט סקוטי מבית מזקקת GLENMORANGIE.
הארוע יתקיים בחלל ה W. מכירת הכרטיסים מתבצעת מראש ומספר המקומות מוגבל.

מוזיאון הוויסקי (צילום: אלירן אביטל)
מוזיאון הוויסקי (צילום: אלירן אביטל)

יקב רמת הגולן יקיים בסופ"ש האחרון של אוגוסט את אירוע ה-GRAND SALE המסורתי
לקראת ראש השנה,  יקב רמת הגולן מזמין את הציבור לאירוע ה-GRAND SALE, אירוע המכירות הדו שנתי שמתקיים לפני החגים.
במסגרת האירוע, תתקיים הופעה חיה ברחבת הדשא, לצד בר טעימות חופשי של יינות, כולל המלצות על יינות לשולחן החג, שיוצעו במחירים משתלמים. חמישי ה-26.8 בשעות הערב, בין 17:00-22:00 וביום שישי ה-27.8 בין השעות 9:00-14:00
במרכז המבקרים של יקב רמת הגולן, קצרין golanwines.co.il :  04-6968409  

יקב רמת הגולן (צילום: עדי פרץ)
יקב רמת הגולן (צילום: עדי פרץ)

גלידה #1 //מזעפרן ועד צנובר Arte הגלידריה האיטלקית בנחלת בנימין משיקה טעמים חדשים בהשראת דרך המשי
מאז התפתחות המסחר ומעבר של סחורות ותבלינים ב"דרך המשי" מסין, אסיה לאירופה החלו גם באיטליה לעשות שימוש בתבלינים וחומרי גלם שמקורם במזרח הרחוק ובאסיה כגון זעפרן, הל, צנוברים ועוד. ממש לאחרונה השיקו בגלידריה 3 טעמים חדשים ומיוחדים: גלידת שמנת זעפרן המורכבת משמנת מתוקה סוכר וזעפרן, בעלת צבע צהוב וטעם עדין של זעפרן / צנובר - שמנת מתוקה ומשחת  צנובר והטעם השלישי ונציה- וניל משולב בתבלין הל בנוסף ניתן למצוא בArte Glideria  מבחר טעמים וגרניטות 
הגלידריה פתוחה בכל יום א-ו',  בין השעות: 11:00-23:00 ובשבת החל מהשעה 12:00-23:00 
מדרחוב נחלת בנימין 11 – תל אביב טל 055-8954868

גלידת זעפרן של ארטא (צילום: סיסי פגאני)
גלידת זעפרן של ארטא (צילום: סיסי פגאני)

גלידה #2 // גלידת "וניליה" בטעם פאי תפוחים בקרם ריקוטה לראש השנה
כמו בכל שנה משיקה הגלידריה הוותיקה, וניליה, טעמים מיוחדים לחג והפעם גלידת פאי תפוחים קצת אחרת עשויה מריקוטה איטלקית מעולה בשילוב קונפיטורת תפוחי גרנד סמית', קינמון וקרמבל פריך, בזיגוג דבש ישראלי. 
הגלידה תושק לרגל ראש השנה, במהדורה מוגבלת לחודש ספטמבר בלבד במארז החג של "וניליה" כולל גלידת פאי תפוחים בקרם ריקוטה במשקל 1 ק"ג, ושלוש תוספות לשדרוג החוויה: קונפיטורות תפוחים, קרמבל  ודבש ישראלי. עלות המארז:  112 שקלים.

פאי תפוחים וריקוטה של ווניליה (צילום: בועז לביא)
פאי תפוחים וריקוטה של ווניליה (צילום: בועז לביא)

גלידה 3# // גלידה עם וודקה ואן גוך!
גלידת אוטלו ומותג הוודקה ואן גוך משיקים 3 טעמי גלידה משולבי אלכוהול בטעמים המובילים - אספרסו, אננס, אסאי במארז משותף שיכלול את 3 הטעמים, בקבוקוני הוודקה הטעמים וכוסות צ'ייסר המארז יימכר בסניפי אוטלו (דיזינגוף ת"א, הרצל ת"א, קניון רמת אביב, ראשל"צ) ובוולט במחיר של 115 ש"ח
כמו כן, את טעמי הגלידות האלכוהוליות ניתן יהיה לקנות בסניפי אוטלו בנפרד (כפוף לגיל המתאים עפ"י החוק)

מארז וואן גוך ואוטלו (צילום: דוד מויאל)
מארז וואן גוך ואוטלו (צילום: דוד מויאל)

גלידה #4 // גלידת דבש ורימונים של אלדו
רשת הגלידריות אלדו משיקה טעמים חדשים לחג: עוקץ הדבורה Bee Sting -  גלידת שוקולד לבן עם דבש וצ'ילי / Powerful מסקרפונה Powerful Mascarpone - גלידת מסקרפונה עם דבש, ומעליה רוטב של קרמל עם צ'אנקים קראנצ'יים של חטיף אנרגיה עם דבש. / גלידת לוטוס פקאן ודבש Lotus Pecan Honey Parve – כשר פרווה . / סורבה רימונים קלאסי Pomegranate Sorbet -  סורבה איטלקי המכיל לפחות 50% מיץ רימונים סחוט טיבעי. ללא ציבעי מאכל או רכז.
להשיג בגלידרייה

גלידת אלדו לראש השנה (צילום: יוגב מאיר)
גלידת אלדו לראש השנה (צילום: יוגב מאיר)

בורגר ראנץ משיקה מנות חדשות 
בורגראנץ' משיקה ראנץ' אנגוס 180 גרם שנטחן בטחינה גסה ומוגש בלחמניית ביג לוקס עם ירקות ומיונז לצד צ'יפס זיגזג ושתייה במחיר של 59 ₪. בנוסף  הרשת מחדשת את התפריט במנות הכי ישראליות שיש כמו סלט קוסקוס, סלט קיסריה, גלידה וניל בייגלה וגלידה בטעם 'למבדה' ועוד המנות יהיו זמינות בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ ויהיו גם בתפריט המשלוחים באתר, באפליקציה ובטלפון *6575.

גלידת בייגלה מלוח (צילום: יחצ)
גלידת בייגלה מלוח (צילום: יחצ)