את משפחת חינאווי לא נראה לי צריך להכיר לאף אחד, גם אם אתם לא קרניבורים, השם הזה עדיין יצלצל לכם מוכר וכנראה יעלה לכם חזיונות מלאי ריר על נתחי בשר צלויים.

בשארה חינאווי הוא אחד מוותיקי המשפחה, יש לו קצביה מוכרת ביפו, את ה"הפיתה של חינאווי' בשכונת פלורנטין ועכשיו הוא החליט לפתוח לעצמו בייבי נוסף " הולשטיין" – המבורגריית פרימיום בשוק הכרמל.
ועל שום מה הולשטיין? על שם זן הבקר ממנו עשויה הקציצה. הולשטיין הוא זן הולנדי הנחשב לאחד מהטובים והטעימים. לצד בשארה תמצאו את השף ג'לאל סאלם, אותו אני מכירה מכמה פרויקטים קולינריים שבו הוא הטריף לי את החך במשחקי טעמים מדהימים והוא מוכשר במיוחד.
אז מה יש לנו פה? יש לנו המבורגר מנתחים שנחשבים לטעימים במיוחד, יש לנו את שוק הכרמל שזה תמיד מקום כיפי ויש לנו את בשארה חינאווי  ואת היד של ג'לאל סאלם– כלומר יש לנו מתכון מנצח לביס מנצח.

מה אוכלים? המבורגר, אמנם יש פה עוד כמה ביסים ליד אבל הביס הנכון פה הוא ההמבורגר, אז תתחילו ממנו אבל חכו יש עוד הפתעה- הלחמניה!, את הלחמניות מכין השף קונדיטור ערן שוורצברד, מבכירי הקונדיטורים בארץ. ניתן לבחור למנת ההמבורגר אחת מכמה סוגי לחמניות, בהן: לחמניית בריוש חלקה, לחמניית בריוש שחור מצופה בשום שחור, לחמניית בריוש ירוק מצופה סלרי ועשבי תיבול, לחמניית בריוש אדום עם מעטפת של צ'יפוטלה ועגבניות מיובשות, ועוד.
ואיך הביס? נהדר! בדיוק כמו שציפינו.
לקחנו קלאסי בלחמניה רגילה (45 שקלים)  - ההמבורגר הוא בסגנון הסמאש בורגר, קציצה שנמעכה אל הפלנצ'ה, טחינה לא גסה, כך שמתקבלת קציצה רחבה, יחסית דחוסה, מאד בשרנית ששומרת על העסיסיות שלה, את ההולשטיין קורנביף ( 72 שקלים)  קיבלנו בלחמניית שום שחורה, רוטב צ'דר עם שברי ביסלי גריל (כן  כן ) וקורנדביף צלוי וקיבלנו ביס מושחת במיוחד, הצ'דר- ביסלי גריל מעולה  ועוטף הכל בחלקלקות עשירה , הקרונדביף מגיע בכמות נדיבה ממש וכל ההמבורגר הזה הוא מושחת בדיוק כמו שאתם יכולים לדמיין, עשיר, עמוס, שמן. יותר מידי לכם?ץ קחו המבורגר רגיל ושימו מה שבא לכם- ההמבורגר הזה מיועד למי שמחפש שחיתות מוגזמת. אהבנו. הפתעה נוספת הייתה ההולשטיין פטריות (69 שקלים), פה הקציצה קיבלה ערימה של פטריות שונות, צלויות ומתובלות ולחמניית הבריוש הירוק קיבלה מריחה של איולי כמהין – ביס שכולו אומאמי. יש עוד 4 המבורגרים שונים ובקרוב גם טבעוני שבשארה מתחייב שינצח את הביונד- אני מוכנה לבוא ולטעום.
לצד ההמבורגרים לקחנו ערימה של כנפיים מטוגנות ומצופות בציפוי קראנצ'י (36 שקלים) שדווקא הן היו החלק הכי פחות טוב בארוחה, משהו בציפוי הפך אותן לקצת שמנוניות ואחרי 2-3 כאלו כבר לא יכולנו יותר., קיבלנו טעימה מהנקניקיות וגילינו מיני מרגז לייט, נקניקיות קטנות שהפיקנטיות שלהן עדינה ממש וכמובן צ'יפס קלאסי דק דק.
סה"כ החוויה הייתה כמו שציפינו ורצינו עשירה, בשרנית וקצת מלכלכת– גם מבחינת האווירה של השוק וגם מבחינת הטעמים המעולים וכל חווית השירות. המחיר של הקלאסי מעולה בעיני ומפה שכל אחד יוסיף את מה שבא לו.
המקום פתוח עד חצות ובשישי עד כניסת שבת ובמוצ"ש מיציאת שבת . לא כשר 
יום טוב 17, שוק הכרמל תל אביב