אם יש משהו שהתקופה האחרונה חיזקה אצלנו, זה שתיית אלכוהול בבית. אנחנו התחלנו להנות מהכנת הדרינק בבית אל מול נטפליקס והשוק נהנה מגדילה מטורפת של מותגים שנכנסו לשוק. כמעט כל שבוע אני שומעת על ג'ין חדש או איזה ויסקי טוב ולא מעט בירות שמגיעים אל המדפים והקהל רוצה לדעת עוד ועוד.
אז נכון שאין תחליף לקוקטייל טוב או בירה מהחבית אבל הי, אין הרבה דברים שיעשו לי שמח כמו כוסית ערק קפואה או ורמוט מקומי על קרח ותפוז כשאני בפיג'מה אל מול סרט טוב בטלוויזיה.

אז מה יש לנו חדש!?

ערק בניחוחות של סלב- NOAH 12 
הרבה זמן לא שמענו על אניס חדש, הפעם ערק בניחוח שואוביז מבית מאסטרפיס טים, בבעלות טמפו, שמשיקה מותג ערק חדש יחד עם השחקן ציון ברוך: NOAH 12 – PREMIUM ARAK - ערק פרמיום שמיוצר במזקקת "קוועאר" שבצפון הארץ. השם לקוח כמובן מנוח התנכי שהוא גם שמו של הבן של ציון ברוך וה-12 הם 12 הסינונים שעובר הערק וזאת לצד זיקוק מסורתי בדודי נחושת יחד עם טכנולוגיה מתקדמת, ממי מעיינות טבעיים, בלנד משובח של כהל ענבים, זרעי אניס, 3 זיקוקים וייצור במיכלים קטנים. לצד "NOAH 12" הנקי מושק גם "NOAH 12 LEMON" – בשילוב מיץ לימון טבעי.
ואנחנו אומרים // ערק זה לגמרי נקטר האלים, הנח חלק במיוחד ועובד מושלם עם קוביות קרח, יש בו שמנוניות עדינה שנשארת בפה אחרי הלגימה ומשאירה טעמים מאד עדינים של זרעי אניס. בהחלט לא ערק להרוס עם משקה קל אלא ערק לשתיה נקיה עם מעט קרח. את הערק לימון פחות אהבנו והוא הרגיש לנו תעשייתי מאד גם על הרבה קרח.

NOAH 12 ערק נוח (צילום: איה בן עזרי)
NOAH 12 ערק נוח (צילום: איה בן עזרי)

יאללה ריקודים! Hennessy VS בעיצוב צבעוני של צמד הרקדנים LES TWINS
בשנים האחרונות יש נטייה חזקה של מותגים וותיקים שהיו מזוהים עם קהל מבוגר ובדכ גברי ואמיד, לפנות אל הקהל הצעיר יותר שמחפש איך לחדש את מדף האלכוהול שלו. אחד המותגים האלו הוא מותג הקוניאק Hennessy, שלזכותו יאמר שאולי הוא לא משתנה במחיר או יותר גירסה צעירה למשקה, אלא מוצא דרכים יצירתיות לתקשר עם קהל הסלפי והאינסטגרם בעזרת שיתופי פעולה עם אמנים מובילים.
לרגל השקת המהדורה ה-11 בסדרה, חבר  הנסי לצוות רקדני ההיפ הופ הבינלאומיים Les Twins - לורן ולארי ניקולה בורז'ואה' תאומים זהים, רקדנים, מפיקים ומעצבים צרפתיים אשר כבשו את במות העולם. המהדורה יוצאת ב2 גרסאות שעוצבו על ע"י כל אחד מהתאומים בצמד.
ואנחנו אומרים // אי אפשר שלא לומר שאפו להנסי שלא תקועים באותו הנקודה כמו הרבה מותגים וותיקים ויודעים תמיד למצוא את הדרכים היצירתיות להיות תמיד בפרונט ומונגש. מבחינת הטעם, אין שינוי, זהו קוניאק ששהה בחביות עץ אלון בין שנתיים ל-8 שנים, צבע עמוק וריחות וטעמים של וניל ופירות יבשים. אין כמו כוסית הנסי לחימום הנשמה בלילות הקרים.


הנסי ספיישל (צילום: יחצ חול)
הנסי ספיישל (צילום: יחצ חול)


Apple Pie BAILEYS- עונת התפוחים החלה
בצורה מעט הזויה, המהדורה המיוחדת בטעם תותים ושמנת של בייליס הייתה להצלחה מסחררת גם אצלי בבית בו כולם שתיינים מתנשאים חובבי ויסקי מעושן שהיו שותים בסתר מהנוזל הורוד המתוק, אז בהמשך לטעמים המתוקים השיקו בבייליס את ה- BAILEYS APPLE PIE בטעם פאי תפוחים המביא את הטעמים הקלאסיים והטריים של פאי תפוחים אפוי וגלידת וניל עם מעט קינמון ותבלינים. 
ואנחנו אומרים // פחות זרמנו עם הגירסה התפוחית מבחינת שתייה ישירה, הטעמים מתוקים מידי. אבל גילינו שהם די מושלמים באפיה וגם עבדו מעולה בקוקטייל חורפי על בסיס שמנת ורום

שוקולד זה החיים - רשת 'מקס ברנר' משיקה ליקר שוקולד חדש
יש משהו בליקר שוקולד שאיבד מערכו, פעם בכל בית היינו מוצאים איזה ליקר שוקולד מפוקפק שמישהו הביא מהדיוטי והוא נשכח איפשהו באחד הארונות. בשנים האחרונות החלו לצוץ ליקרים איכותיים שמתגלים כמענה מושלם לאספרסו , באפייה או סתם כשלוק בסוף ארוחה.
מקס ברנר, שם נרדף לשוקולד נוזלי, השיק ליקר שוקולד מריר חדש בשני טעמים : שוקולד מריר עם ריבת חלב ושוקולד מריר עם פרלינה.
לרכישה באתר האונליין של "מקס ברנר" www.max-brenner.co.il גם כחלק מחבילה מתוקה.
ואנחנו אומרים // היינו רוצים להרגיש יותר עושר שוקולדי מריר ופחות מתיקות. הליקר כיפי מאד לשתיה נקי וכמובן שבתוך משקה חם ואנחנו מחכים לגירסה הנקיה ללא התוספות. כי אנחנו צריכים נטו שוקולד לוריד ואם זה עם אלכוהול אז בכלל.

הליקרים של מקס ברנר (צילום: יחצ)
הליקרים של מקס ברנר (צילום: יחצ)

שיתוף פעולה ישראלי בלגי - CHOUFFE הכרם
במסגרת שנת המאה להיווסדה של חברת הכרם, ממשיכה החברה לייצר שיתופי פעולה מעניינים. לאחר שיתוף הפעולה בן המבשלות "מיקלר" ו"נגב" ליצירת הבירה Desert Haze, הודיעה החברה על שיתוף פעולה ייחודי נוסף, בין מבשלת "שוף" (CHOUFFE) הבלגית ומבשלת "מלכה" הישראלית. שיתוף הפעולה הוליד את הבירה "מלכה CHOUFFE" - בירה בסגנון בלונד אייל בלגי, במהדורה מוגבלת וחגיגית- 8%.
ואנחנו אומרים // איזה יופי של שיתופי פעולה! ככה נוצרים הילדים הכי יפים והכי מוכשרים (: במקרה הזה קיבלנו בירה בסגנון בלונד בלגי בעלת מראה זהוב ומעט מעונן עם ראש קצף יציב ומרשים, ארומה שמרמזת על טעמים מקומיים עם קליפות תפוז וציפורן וסיומת מרירה. זו בירה מאד קלה וכיפית לשתיה והיא מושלמת כדרינק ערב במרפסת.