אני אוהבת המבורגרים  אבל המבורגרים מוגזמים הם משהו שאני יכולה לאכול אחת לתקופה ארוכה, כי כמו כל כריך טוב, עומס הוא לא כיפי בביס ולפעמים הוא מיועד רק בשביל תחושת השחיתות המוגזמת וההנאה הרגעית אבל בואו, מעטים יגידו שהם נהנו מביס של בשר ועליו ערימות גבינה מותכת ועליו צ'יפס ועליו תועפות מייפל ועליו נקניק ועליו עוד גבינות. טוב נו אולי אני טועה.

הגאראג', אחת ההמבורגיות המושחתות ואולי המופרעות שיש, אוהבת להשיק אחת לחודש איזה גימיק טעים ומושחת שכולו על טהרת ההמבורגר המוגזם, אפשר לומר שהיא הולכת בעקבות יומנגוס המפורסמים שבשנים האחרונות קצת ירדו מתהילתם. אבל כשהגאראג' הוציאו סדרה של המבורגרים מפורקים- המבורגרים ועליהם בשר מפורק בטעמים שונים ועליו עוד תוספות וצ'יפס וכל זה ב-85 שקלים, הסכמתי להקריב את הקיבה שלי למענכם כדי שתוכלו לדעת מה הכי טעים. אין אין, אני אדם טוב.

אז מה אוכלים
ההמבורגרים של הגאראג' מבוססים על קציצות סמאש דחוסות מתובלות במשקל 230 גרם. במקרה הזה כל המבורגר קיבל עוד תוספת של בשר מפורק:
מפורק סופרנו- המבורגר בקר עם בשר מפורק בריבת בייקון טלה, כדורי ריקוטה מטוגנים, רוטב פלפלת, בצל מוחמץ ורוקט
מפורק באגסי - המבורגר בקר, שומן כבש ותערובת תבלינים ארומטית, עם בשר מפורק בריבת בצל, כדורי ריקוטה מטוגנים וממולאים בבצלים, בצל מוחמץ ורוקט
מפורק אסקובר - המבורגר בקר, שומן כבש ופלפלים מקסיקנים טחונים ומעל בשר מפורק בפלפלים מעושנים, כדורי ריקוטה חריפים ומטוגנים, רוטב קרמל מלוח, בצל מוחמץ ורוקט
ומפורק קפונה- המבורגר בקר, שומן כבש ועשבי תיבול ומעל בשר מפורק ברוטב עגבניות, כדורי ריקוטה מטוגנים וממולאים בקונפי שום, רוטב עשבי תיבול, בצל מוחמץ ורוקט.

מפורק של הגאראג' (צילום: דודי אייזנטל)
מפורק של הגאראג' (צילום: דודי אייזנטל)

לפתוח פה גדול...
תודו שהכל נשמע מוגזם וגדול, והוא אכן ככה, כל המבורגר גדוש ועמוס ומגיע לגובה כזה שצריך לפתוח את הפה די גדול בשביל לתת ביס, אבל הגארג' נותנים פה עבודה יפה, הלחמניות פריכות וחמימות והן נותנות ניגודיות לערימת הבשר המתובלת, ואז לעסיסיות של ההמבורגר עצמו ולבסוף לרכות של כדורי הריקוטה שנמסים בפה ולבצל המוחמץ שבעיני עושה פה נפלאות לכל המנה ומקליל אותה קצת.
ומה הכי טעים? האסקובר הפיקנטי והסופרנו עם הבייקון טלה שנתן מעושנות מתקתקה קיבלו את הציון הכי טוב בחבורה וההערה העיקרית היא שהייתי מורידה או ממתנת את רוטב הקרמל מהאסקובר, כי לי אישית הוא השתלט על הטעמים. אחריהם הקפונה שהיה עמוס בניחוחות איטלקיים של עגבניות, עשבי תיבול ושום והבאגסי שהיה מתוק מידי בגלל הכמות המוגזמת של ריבת הבצל שעורבבה עם הבשר והכבידה על המנה, אבל לזכותו יאמר שכל משחקי הבצל שהוכנסו בו היו ממש מיוחדים. ואם כבר בבצל עסקינן אז אל תפספסו את טבעות הבצל, הן הכי של פעם אבל טעימות ממש ואם אתם במוד מושחת לגמרי אז שימו על הצ'יפס מלא צ'דר מומסת ותתחילו דיאטה מראשון
ראול ולנברג 24 רמת החייל תל אביב. לא כשר