יום הולדת עשור למסעדה זה לא עניין של מה בכך. על אחת כמה וכמה כשמדובר במסעדה של שף חיים כהן.
לכבוד המאורע הרכיב כהן תפריט עם מגוון קריצות אל תחנות מהעבר, אל האנשים החשובים בחייו ואל המנות שהפכו לאייקוניות. על התפריט עבדו איתו השפים שהיו בהקמה של המסעדה.
התפריט המיוחד יוגש מחר ומחרתיים (רביעי / חמישי)  ויהווה את יריית הפתיחה לשלל אירועים וחגיגות.
חלק מהמנות שיוגשו: סלט בשר, חצילים שרופים באש ושמן זית | אלי לנדאו  /חלומות על עוגת תפוחי אדמה, פלמידה כבושה, קוויאר שחור ושמנת חמוצה. / סלט פירות ים רוסי | שרימפס, תפוחי אדמה, גזר, איולי וקלמרי / שישברק לאבנה וזעתר תרד ערבי, יוגורט חם וגבינת המאירי / גירוס שפונדרה טלה, עשבים טריים, צזיקי ופיסטוק ירו / בורקס סרטנים של קרן ״ 1994 ״ / אספרגוס צלוי על גריל פחמים, פונדו של ברי וזעתר / קלמרי סגול, אטריות צ׳צי בציר של חומוס ופרמז׳ן / טמפורה תירס עם פונזו סיצ׳ימי / גיוזה וואגיו וכבד אווז עם גומה שומשום / ריזוטו פסוליה, תרד שחור וגבינת פקורינו / רביולי צוואר טלה ורטטוי שנמס ונצלה לתוכו / פילה דג ים, סופריטו תפוחי אדמה ביין לבן ושומר קונפי / צלעות טלה, סמבוסק בשר, עגבניות צלויות ועשבים טריי / אלף עלים של בצק עוטפים זנב שור וסלקים צלויים על מלח בציר ירקות חדשים של סתיו / דובר סול של ״הארי״, רוטב שיסו וצ׳ילי וכמובן יוגשו נתחים מיושנים על העצם

 כמו כן, במהלך שבוע הבא, 15-17 לחודש, וכחלק מחגיגות העשור יקח כהן חלק מפסטיבל האוכל הישראלי ויכין תפריט של 6 מנות אישיות הסוקרות את דרכו המרתקת בהגדרת הקולינריה שלנו.

יפו תל אביב
יגאל אלון 98
טלפון:  03-624-9249