פסטיבל השקשוקה הגדול של בנדיקט חוזר
החל מתחילת חודש נובמבר ולמשך חודש שלם, יתקיים זו השנה השלישית בכל מסעדות בנדיקט פסטיבל ה'שקשוקה פסט'כמחווה לארוחת הבוקר הכי ישראלית בסגנונות וצבעים שונים. למשך חודש שלם תקבל השקשוקה הקלאסית טייק אוף "בנדקטי" בשילוב קטניות, בשר וגבינות לכדי שמונה מנות שקשוקה לא שגרתיות.
שקשוקות לדוגמא: ירוקה- ביצים עלומות ברוטב שמנת, מנגולד, ברוקולי ואפונה, עם טפנאד זיתים ופטה מפוררת (69 ₪) / צהובה-פולנטת תירס עם ביצים עלומות, בייקון/ טלה ותירס צלויים, פרמז'ן ושמן בצל ירוק (72 ₪) / לבנה- ביצים עלומות על קרם כרובית ושמן כמהין עם אספרגוס, גזרים ושקדים קלויים(71 ₪) / חומוס עם ביצים- שקשוקת פלפלים ועגבניות קלאסית על חומוס חם וגם כדורי פלאפל, צנוברים וחריף (65 ) איטלקית- ביצים בתבשיל אמטריצ'יאנה איטלקי קצת פיקנטי, עם בייקון צלוי, גאודה, פרמז'ן ובזיליקום (71 ₪) / סינייה- ביצים על בקר קצוץ דק ופלחי תפו"א מטוגנים עם טחינה, צנוברים, שקדים, פטרוזיליה וסומאק (73 ₪) / טבעונית- ביצים טבעונית בתבשיל עגבניות ופלפלים פיקנטי.
שקשוקה פסט החל מה-2.11 למשך חודש כל מסעדות בנדיקט  https://www.benedict.co.il/

קאב קם משיקה תפריט חורף חדש
קאב קם משיקה תפריט עונתי- חורפי חדש, אשר שם דגש על חומרי גלם מהאדמה (עוף, ברווז, חזיר, פטריות, שורשים ועוד) ומשיקה גם את מנות העוף החדשות עם עופות שגודלו בשיטת ה- Slow Grow המעניקה סביבת גידול ותזונה בריאה ומרווחת יותר לתרנגולת.
בין המנות החדשות: פיק גאי -שתי כנפי עוף עסיסיות,  בשיטת ה־Slow Grow, עטופות בקארי אדום ותבליני ״סמון פאי״ (52 ₪); גאי טוט סום טאם כרע עוף פריכה מתרנגולת הגדלה בשיטת ה־Slow Grow, לצד סלט פפאיה חריף וסטיקי רייס (108 ₪) / נאם הו בייקון-  פילה חזיר כבוש בשום וסטיקי רייס, עטוף בבייקון מעושן, לצד ג׳ינג׳ר, בוטנים ו״פריקנו״ (52 ₪); הואצ׳אי פט יאנג- שני שיפודי לבבות ברווז מקומי על גריל פחמים לצד ״פריק נאם פלה״ (42 ₪);
בנוסף נוספו מנות לא בשריות וטבעוניות כגון-לאב הט-  פטריות יער, שימאג׳י ומלך היער בסלט חריף בתיבול ״איסן״, נענע, כוסברה, ״קאו קואה״ וצ׳ילי יבש (72 ₪); פאד קי מאו טהו- אטריות אורז טריות על הווק עם טופו, לוביה, ברוקולי, פלפל חריף, בזיל תאי ופלפל שחור (82 ₪)
THAI APERITIVO כמו כן יש במקום אפרטיבו תאילנדי בשעות בין הערביים ובשעות השמחות (17:30-19:30) בהן מאד נעים לשבת ולנשנש,  במסגרת התאי אפרטיבו, ייהנו האורחים גם מ- 20% הנחה על כל התפריטים - אוכל, יין ואלכוהול.
לינקולן 11 תל אביב 03-6889960  / THAI APERITIVO ראשון-חמישי 17:30-19:30

חורף בקאב קאם (צילום: יונתן בן חיים)
חורף בקאב קאם (צילום: יונתן בן חיים)

מסעדת טרומן אנד קו משיקה קולקציית המבורגרים חדשה ונפתחת לישיבה
מסעדת טרומן שקיימת מעל ל- 16 שנים, ועברה בימי הקורונה למתכונת משלוחים חוזרת להושיב סועדים במסעדה במשכן אשר באיירפורט סיטי. לכבוד הפתיחה, שף עדן דבוש השיק תפריט חדש  שכולל המבורגרים מושחתים, צ'יפס ייחודי , נאגטס עוף פריך, טבעות בצל וגם- מילקשייקים קלאסיים, ההמבורגרים נטחנים ונעשים במקום וניתן למצוא: המבורגר שפונדרה בבישול ארוך, אננס, אמנטל ובוטנים (89 ש''ח)  /  בורגר בייקון, גבינת צ'דר וביצת עין (92 ש''ח), המבורגר בנוסח צרפתי עם גבינת בושה צרפתית, ריבת בצל ויין אדום (82 ש''ח) לצד היצע מכובד של המבורגרים לצמחונים ולטבעונים  ועד קציצה מהתוצרת של הפיתוח הישראלי האחרון רידיפיין מיט.

טרומן אנד קו (צילום: אנטולי מיכאלו)
טרומן אנד קו (צילום: אנטולי מיכאלו)

בבקה בייקרי כובשת את הבימה
האחיות קורל ושיר גורן לא מפסיקות להפתיע ואחרי שורה של פתיחות ופופ- אפים מצליחים החליטו לפתוח את סניף הדגל של ״בבקה״ במרכז התרבות של ישראל, תיאטרון הבימה,שיכלול בתוכו את מוצרי הבייקרי האהובים ולראשונה את הפיצה האהובה מהסניף הראשון בצהלה הן בישיבה במקום והן במשלוח דרך wolt. ניתן למצוא את המוצרים האהובים כגון הפרצלים המפורסמים, עוגות הבבקה המושחתות והעשירות, כריכי בוקר מגוונים, שפע של סלטים טריים לצד פוקצ׳ות ושפע של מאפים מתוקים ומלוחים לצד קפה איכותי, כמו כן יש במקום מעדניה עם מגוון של ממרחים וסלטים.
כמו כן, ניתן למצוא קינוחים צרפתיים אותם רקחה האחות שיר גורן, בוגרת ״קורדון בלו״: טארט פקאן, קראק פאי, עוגת גבינה, פאי תפוחים, טארט לימון, בין הפיצות ניתן למצוא: מרגריטה, פפרוני ספייסי, תרד וגבינת עזים, קפרזה, בצלצלים וארטישוק-קלמטה באדומות (46-79 ש"ח).
תרס"ט 2 (כיכר הבימה), תל אביב

בבקה בייקרי  (צילום: עידן מלצר)
בבקה בייקרי (צילום: עידן מלצר)

חורף #1 //על מרקים וסיפורים
עמותת זמן גליל מערבי חיברה בין מורי דרך מהאזור לכמה בשלנים מקומיים לפרויקט "על מרקים וסיפורים", והפכה את חודש נובמבר לחגיגת מרקים: ב26.11 יהיה ניתן להצטרף למופע תיאטרלי מצחיק "עוד פעם את והסיפורי סבתא שלך" המורכב מסיפורי סבתות גליליות שתעביר מורת הדרך כרמית ארבל, בביתה של אביבה חורי בכפר פסוטה עם מרק חג מסורתי עם בצל, עוף ,חומוס, פתיתים עבודת יד מבורגול עבה וקמח מלא, ולצידם מרק עדשים צמחוני עם קוביות מבצק בורגול, פטאיר מצמחים שאביבה ליקטה בעצמה, סלטים, שתייה חמה ועוגיות מסורתיות בעבודת יד. באירוע מיוחד שיתקיים ב26.11 בגלריית ארט 192 בעכו העתיקה אומניות המקום יכינו קעריות מרק עשויות באובניים ומעוטרות במגוון הסגנונות של היוצרות בגלריה. כל מי שירכוש קערת מרק במקום, יקבל אותה מלאה במרק בטטה או ירקות לבחירתו. מחיר אביבה חורי: 150 ₪ לאדם. מחיר קערת מרק בעבודת יד החל מ-80 ₪ 
פרטים והרשמה בלוח האירועים באתר עמותת זמן גליל מערבי: https://www.westgalil.org.il/

על מרקים וסיפורים (צילום: אנטולי מיכאלו)
על מרקים וסיפורים (צילום: אנטולי מיכאלו)

חורף #2 // Souper - מרקיית הרפאים מבית בראקה האוס - נפתחת מחדש
המרקייה הווותיקה פותחת עם תפריט מרקים חדש וייחודי, בשיתוף פעולה יוצא דופן עם חברת סוגת  ועם הבלוגרית, והעיתונאית אוכל, רחלי קרוט. ארוחת המרק של Souper מגיעה בקיט שכולל: מרק, בריוש קלאסי וקראמבל משתנה: קראמבל אסייתי, קראמבל חזה בקר וקראמבל עשבי תיבול.
קרוט יצרה את התפריט יחד עם השפית אביה פרנס (צ'יפולינה) והיא משלבת בו מרקים שליוו אותה לאורך השנים. אחד מהם הוא מרק חרירה מרוקאי שנוצר על פי המתכון הפופולרי ביותר בבלוג האוכל שלה. זהו מרק עשיר וצמחוני עם ירקות, אטריות, גרגרי חומוס, עדשים ועוד, שמהווה ארוחה שלמה. המרק נוסף הוא מרק שעועית עם גריסים תפוחי אדמה וגזר שמהווה אינטרפרטציה לשני מרקים עליהם גדלה קרוט בביתה, מרק חמוסטה מהמטבח הכורדי, מרק עדשים סודני טבעוני, מרק פו עם ציר בקר ויאטנמי, וכלה במרקים קלאסיים ועשירים שנותנים מקום לירק כחומר גלם מרכזי, כמו: מרק קרם הכרובית המיתולוגי מה'קיטשן מרקט' עם כרישה, בצל לבן, שמנת, חלב ושמן כמהין.
ניתן להזמין במשלוחים דרך וולט וטאבית, כמו גם במשלוחים ובאיסוף עצמי ממסעדת מגרב בכתובת יגאל אלון 94, תל אביב - יפו.
כתובת אתר: www.souper.co.il 

SOUPER- עם רחלי קרוט (צילום: אסף קרלה)
SOUPER- עם רחלי קרוט (צילום: אסף קרלה)

חורף #3 // ספיישלים של חורף במסעדת ורנדה
הערבים בירושלים כבר קרירים ומסעדת ורנדה החדשה של מלון מצודת דוד, מזמינה את המבלים לחוויה ירושלמית חורפית מעודכנת, עם קירוי חורף שקוף חדש שמשאיר את הנוף של חומות ירושלים שנשקפות מהטראסה עליה ממוקמת המסעדה, החלל מחומם ויש גם מנות ספיישל ראשונות של חורף פרי יצירתו של השף אבירם חיוקה. בין מנות הספיישל החורפיות תוכלו לגוש מנות מנת נתח שפונדרה בצלייה איטית עם בצלי שלוט ופטריות לצד פולנטה מטוגנת (169 ₪), מרק תירס קטפתי עם "פלאפל" תירס מבושל עם חלב שקדים בצל ושום (43 ₪) ועוד ספיישלים חורפיים רבים נוספים.
מסעדת ורנדה, מלון מצודת דוד, רחוב המלך דוד 7, ירושלים. טלפון: 02-5482230. כשר בשרי, רבנות ירושלים

מנת אסדו חורפית במסעדת ורנדה  (צילום: אלעד גולדברג)
מנת אסדו חורפית במסעדת ורנדה (צילום: אלעד גולדברג)