שביל קליפות הציטרון
שיתוף פעולה  מדליק במיוחד בין השף רן שמואלי ושף המסעדה בפועל טל פייגנבאום לפרדסנים מאזור עמק חפר יצר תפריט מלא בניחוחות הדר.

החל מתאריך ה-10.1 ולמשך חודש ימים, תקדיש מסעדת קלארו בראשותו של השף רן שמואלי תפריט המבוסס כולו על הדרים עם מנות חורפיות המשלבות תפוזים, קלמנטינות, פומלות ולימונים ויכלול למעלה מעשרה זנים שונים עם שימושים יוצאי דופן ומסקרנים בפירות.
 במהלך החודש המיוחד, במטבח הפתוח של מסעדת קלארו יתקינו מההדרים מנות ראשונות, עיקריות, קינוחים מתוקים וקוקטיילים המשלבים שמני הדרים המופקים מקליפות ההדרים, לימונים שרופים, קליפות מקורמלות, שרבטים של הדרים, קליפות הדרים מושרות במני תזקיקים, תחמיצים ומיצים שירקחו במיוחד.

לטובת תפריט ההדרים חבר צוות המטבח לפרדסנים של מטעי ההדרים השייכים למשפחת אלון, דור רביעי לפרדסנים ממושב עין החורש בעמק חפר.משורות העצים עמוסי הפרי יקטפו מידי יום זנים שונים של תפוזים כמו הסיני, דם והשמוטי; לימוני אינטר דונאטו, קלמנסי (סוג של ליים)ויוריקה אלן, אשכוליות לבנות ואדומות; קלמנטינות אור ואודם; פינגר ליים, פומלות ופמליות.

בין המנות:
קרפצ'ו של לוקוס עם וינגרייט של אשכולית אדומה, שומר, שמן נענע ופילטים של הדרים
סלט חזיר קריספי- פומלות, קרם שומר, וינגריט של פומלות, עישבי תיבול וינגרייט של קרמל פומלה
ג'יבנה והדרים- גבינת ג'בנה עטופה בעלי גפן עשויה בגריל, סלט עלים ירוקים רענן, פילטים של תפוזים ותפוזים סינים ופריקי מטוגן
אסאדו בקר- מבושל בתפוזים עם פירה חרדל ובצל מקורמל ורוטב קלמנטינות וחמאה
קרפצ'ו של ארבעה סוגי הדרים- לימונים שרופים, פומלה, אשכולית תפוז דם ותפוז סיני מוגש עם עוגת ספוג וקרם לימון עם שמן הדרים

מתי: 10.1.2022-10.2.2022
איפה: רחוב הארבעה 23 פינת דוד אלעזר תל אביב  טלפון 03-6017777 http://clarotlv.com/