סדר פסח עם הפאייות של לולה מרטין
המסעדה ההרצלינית מציעה ארוחת חג שכולה חגיגה ספרדית עם תפריט פאייות עשיר כיד המלך עד הבית שיספקו ארוחה שלמה בתבשיל אחד ל 3-4 סועדים. בין המנות: פאייה צ׳וריסו ומרגז אורז ספרדי, גמבה, בצל, שעועית ירוקה נקניקיות מרג'ז וצ'וריסו 250 ₪ ; פאייה שפונדרה אורז ספרדי, גמבה, בצל, שעועית ירוקה ובשר שפונדרה 250 ₪ ; פאייה פרגית אורז ספרדי, גמבה, בצל, שעועית ירוקה פרגית מתובלת 220 ₪ ועוד.  *הזמנות יתקבלו עד יום חמישי 14.4.2022*.
להזמנות: 09-7614242 / בוואטסאפ: 050-2175277 / באינסטגרם Lola Martin

פאייה דגים של לולה מרטין (צילום: נתי חדד)
פאייה דגים של לולה מרטין (צילום: נתי חדד)

ליל סדר במסעדת איטליאנו דה לה קוסטה
מסעדת איטליאנו דה לה קוסטה שבחיפה תהיה פתוחה בליל הסדר ותציע לסועדים שלל מנות ברוח החג, מצות וכמובן יין. בין המנות: חריימה סיציליאני עם מוסר ים לצד לחם כשר (109 ש"ח) ; סלט סלקים צלויים עם גבינה כחולה, סלרי, תפוחי גרנד סמיתו אגוזי מלך (59 ש"ח) ; טרטר עגל- עם צלפים, בצל כבוש, פטרוזיליה, איולי טבסקו על מצע של קרפצ'יו תפוחי אדמה (63 ש"ח);  צלעות טלה מעושנות (159 ש"ח).
להזמנות: 04-6601011 / באתר האינטרנט

צלעות טלה איטליאנו (צילום: חגית סרדס)
צלעות טלה איטליאנו (צילום: חגית סרדס)

פסח נטול גלוטן בשאקטי הטבעונית 
המסעדה הבאר שבעית הטבעונית מציעה שבוע שלם נטול חיטה לכבוד חג האביב. למשך כל שבוע חול המועד של פסח (15-22.4), מסעדת שאקטי  מציעה את כל מנות התפריט שלה בנוסף לספיישלים ללא חיטה. בין המנות: ארנצ'יני - כדורי ריזוטו פטריות מטוגנים במילוי גבינה טבעונית על רוטב עסיסי; צ'זה - קוביות טופו, פטריות, חציל ובטטה מטוגנים ומצופים ברוטב אסייתי מתקתק, מוגשות על אורז, עם רוטב טארה ביתי, בצל ירוק ושומשום קלוי; מלאי כופתא -  קציצות תפו"א, בטטה, שקדים וקשיו ברוטב דלעת-קוקוס קרמי. 
להזמנות: 077-9966788 / באתר האינטרנט

מלאי כופתא של מסעדת שאקטי הטבעונית (צילום: שיר פריימן)
מלאי כופתא של מסעדת שאקטי הטבעונית (צילום: שיר פריימן)

המוציא במיוחד לחג
כבכל שנה, במסעדת ׳המוציא׳ של השף אבי לוי נערכים עם תפריט מיוחד וכשר לרגל חג הפסח. השנה החליט השף לוי להפעיל במסעדה שני תפריטים: צהריים (מהשעה 12:00 ועד לשעה 17:00ֿ) וערב (החל מהשעה 17:00 ועד סוף הערב). בין המנות: דגים ב"שרמולה" פילה בס מטוגן ברוטב אלג'יראי פיקנטי (72 ש״ח) ; כבד עוף ובצל ברוטב פיקנטי (72 ש״ח) ; פיתה בגריל ממולאת באנטרקוט ובצל מקורמל דבש ושקדים (128 ש״ח) ; סלמון צלוי על גרגירי חומוס פיקנטי וטנזיה פירות יבשים (88 ש״ח) וכמובן קינוחים
להזמנות: 02-6310050 / באתר האינטרנט

מעורב ''המוציא'' (צילום: דן לב)
מעורב ''המוציא'' (צילום: דן לב)

לא רק שטרודל במסעדת שטורל החיפאית.
את ליל הסדר יחגגו במסעדת שטרודל שבמושבה הגרמנית בחיפה עם מנות מיוחדות לערב החגיגי. בין המנות: ברוסקטה מקמח תפוח אדמה עם בשר ראגו מפורק בבישול ארוך, איולי צ'ילי ובצל מקורמל (54 ש"ח) ; סביצ'ה דגים עם ירוקים עונתיים ותערובת פירות יבשים (59 ש"ח) ; עופיון ממולא בעלי גפן מגולגלים באורז לצד ירקות שורש מהטאבון (109 ש"ח) ;  פילה בקר לצד תפוחי אדמה ירקות צלויים (148 ש"ח). כמו כן, על כל בקבוקי היין תינתן הנחה של 20 אחוזים. 
להזמנות: 077-7004312 / באתר Rest

פילה שטורדל (צילום: גלעד הר שלג)
פילה שטורדל (צילום: גלעד הר שלג)

 סרפינה בצפון תל אביב עם מנות כשרות לפסח וללא גלוטן
שף מיכאל יעקבי יציע מגוון מנות מהמטבח האיטלקי, פסטות, סלטים מבחר מנות דגים ובשר וקינוחים ללא גלוטן. בין המנות: ארנצ'יני נפוליטנה - כדורי ריזוטו, עגבניות מיובשות וגבינות, ויניגרט עגבניות שרי צלויות. (49 ש״ח) ; ריזוטו פרימוורה – ירקות ירוקים, פרמז'נו וגבינת עיזים מיושנת. (74 ש"ח) ; סלמון אקווה פאצ'ה – ניוקי תפו"א, פטרוזיליה, עגבניות שרי מנומרות, צלפים ושום (118 ש״ח) ; פילה ברמונדי בקראסט פיסטוקים ושקדים – פירה תפו"א, אנדיב צלוי, ציר דגים לימוני וסליקורניה (124 ש״ח).
להזמנות: 03-6579080 / באתר האינטרנט

קינוח סרפינה כשל''פ (צילום: יחצ)
קינוח סרפינה כשל''פ (צילום: יחצ)

לא רק יינות- ספייסהאוס משיקה מארז קוקטיילים לפסח
לכבוד חג האביב ספייסהאוס הוציאו שתי מהדורות כשרות לפסח, שיפתיעו את הכל היושבים מסביב לשולחן הסדר/ המהדורה הראשונה היא מהדורת 4 הבנים עם 4 קוקטיילים במגוון טעמים מחמוץ עד מתוק: תם: מרגריטה ליים אננס, חכם: קוקטייל טקילה טרופי, רשע: ג׳ין פירות יער והדרים, שאינו יודע לשאול: ג׳ין ליצ׳י. המהדורה השנייה היא קוקטייל יין מבלנד של ורמוטים ויין לבן ישראלי, שהושרו בהם פירות ותבלינים: תה ירוק סיני ותה ירוק יסמין /  משמש וליים / אפרסקים נקטרינות ואגוז מוסקט. 
מחיר: החל מ-149 שקלים. להשיג באתר של ספייסהאוס

ספייסהאוס לפסח (צילום: אסף קרלה)
ספייסהאוס לפסח (צילום: אסף קרלה)

מסעדת לוצ'נה הירושלמית
בתפריט החג, תחת ניהולו של שף אבו ג'ומעה תוכלו למצוא מנות ראשונות קרות או חמות, סלטים, דגים, פיצות ופסטות כשרות לפסח.
בין המנותת: סלט קפרזה, קרפצ'יו, סלט עגבניות שרי, פילה סלמון, פילה דניס או טונה אדומה צרובה עם תוספות שונות, פיצות מקמח תפוחי אדמה, עם שלל תוספות, פטוצ'יני ברטבים שונים וכמובן קינוחים.
בוויז: שדרות ממילא 8, ירושלים

לוצ'נה בירושלים (צילום אסף קרלה)
לוצ'נה בירושלים (צילום אסף קרלה)

ריבר בתפריט פסח
רשת ריבר תספק התאמה כשרה בחול המועד עם רטבים כשרים לפסח, איטריות אורז במקום איטריות ביצים, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים. בין המנות: טרטר דג לבן דניס, בצל סגול, צנון, צ'ילי, ירוקים על מצע של קרם קארי פלפלים וחלב קוקוס 48 ₪ ;פילה לברק ברוטב קארי צהוב וקרם קוקוס עם פיתה דוסה, צ'אטני נענע ואורז לבן 99 ₪ ; הרול של ג'יג'י סלמון, אבוקדו, כרוב סגול, טונה קצוצה ואיולי ספייסי 52 /
התפריט הכשר לפסח יהיה זמין בסניפים: הרצליה, ראשון לציון, רמת גן (בורסה), יבנה. סניף חולון כשר לפסח אבל ללא תעודת כשרות.

ריבר משלוחם (צילום: מרקט מי)
ריבר משלוחם (צילום: מרקט מי)

גלידת חרוסת כבר אכלתם?
גלידת יטבתה – אחת הגלידריות הוותיקות בארץ תייצר לחג גלידה בטעם חרוסת –במחיר 21 שקלים לשני כדורים.

דיינר ברלין הירושלמי
בתפריט החג, תחת ניצוחו של שלומי תורג'מן, תמצאו: המבורגר ברלין, המבורגר מקסיקני, המבורגר צרפתי, המבורגר ארגנטינאי, כריך שניצל, סלט בריאות, צ'יפס ופוטטוס. כל הלחמניות עשויות מקמח תפוחי אדמה.
בוויז: שדרות ממילא 13, ירושלים

דיינר ברלין בירושלים (צילום: אסף קרלה)
דיינר ברלין בירושלים (צילום: אסף קרלה)

ארוחות מגשי כבש אותנטי במסעדת אל טראס
שף עלאא יעקובי משיק ב-אל טראס, בהרצליה פיתוח, תפריט ספיישל לזכר קורבן הפסח, שבמרכזו מנת הכבש המבוססת על מתכון משפחתי שעובר מסבתא לאמא שנים רבות. המגשים כוללים כבש ממולא באורז ושקדים קלויים-ספריבס/ צוואר, 2 צלעות, ומח עצם מלווים באורז עם שקדים קלויים וירקות צלויים (אספרגוס, ברוקלי,עגבניה ובצל). ניתן להזמין מגשים המתאימים לארוחות משפחתיות.
להזמנות: 09-8781716 / באתר Ontopo

מגש כבש אל טראס (צילום: אנטולי מיכאלו)
מגש כבש אל טראס (צילום: אנטולי מיכאלו)

מסעדת הבשרים JOY הירושלמית
בתפריט החג, תחת ניצוחו של השף ארתור בורלקה תוכלו להנות ממנות כגון: מרק קניידלך, שישה סוגי סלטים ומצה שמורה, מנת קרפצ'יו צבעוני, פטה כבד עוף, קבב טלה צלוי וסופריטו, פרגית צלויה, נתחי עוף מוקפצים עם אטריות, מדליוני בקר עם פירה, אסאדו על העצם בבישול ארוך או פטוצ'יני ברוטב ייחודי, ספיישל "מהקצב לצלחת", מנה הכוללת מבחר נתחים מתיישנים, דגים וכמובן קינוחים.
בוויז: שדרות ממילא 13, ירושלים 

JOY ירושלים (צילום: אסף קרלה)
JOY ירושלים (צילום: אסף קרלה)

בדרך לטיול עוצרים ב-KFC
רשת KFC משיקה ארוחה משפחתית ופעילות לחול המועד פסח בה יוצעו מסלולי טיול בקרבת מסעדות הרשת וארוחה משפחתית מיוחדת לימי החג. לרגל החג משיקה הרשת מנה משפחתית מיוחדת Limited Edition הכוללת 6 יחידות עוף על העצם, 14 סטריפס, 6 כנפיים, 4 מנות צ׳יפס, 4 לחמניות ביס, בקבוק שתיה 1.5 ליטר ו- 2 קינוחים מתנה בעלות - 240 ש"ח והיא תהיה זמינה בין התאריכים 3.4-3.5.
להזמנות: 073-7893104 / אתר האינטרנט

ארוחה משפחתית כשרה לפסח ב-KFC (צילום: יחצ)
ארוחה משפחתית כשרה לפסח ב-KFC (צילום: יחצ)

מה נשתנה בפסח הזה? מארז גלידת וניליה
רשת גלידריות האיכות "וניליה"  ועמותת "אקואושן", הפועלת לשימור הסביבה הימית של ישראל, הכריזו על שיתוף פעולה בו רשת "וניליה" משיקה מארז גלידה רב-פעמי ירוק. המארז הכשר לפסח יופץ במהדורה מוגבלת וימותג עם המשפט "מה נשתנה הלילה הזה".  על גבי המארז קוד QR לסריקה, אשר יוביל את הרוכשים לדף נחיתה המפרט את תכולת המארז ומכיל מידע על הפעילויות המשותפות ועל החשיבות בצמצום השימוש בכלים חד-פעמיים ובשמירה על חופי הים התיכון. המארז מכיל:1 ק"ג גלידה, 3 תוספות לבחירה, כפיות עץ, וחוברת פעילות לילדים בנושא שמירה על הים והחופים. במחיר של 135 ש"ח.
להזמנות: אתר האינטרנט 

מארז רב פעמי של גלידת ''וניליה'' במיוחד לפסח (צילום: רונה הוניג)
מארז רב פעמי של גלידת ''וניליה'' במיוחד לפסח (צילום: רונה הוניג)