אוהד לוי, שהתמודד בתוכנית הטלוויזיה 'המסעדה הבאה', פותח באילת מסעדת פופ אפ שחוגגת את היצרנות המקומית  ואת הבישול באש שמאפיין אותו הפופ אפ הוא בר מסעדה עם אווירה שמחה שייפתח בלובי של מלון STAY באילת, ברחוב אגמונים 10 ויפעל בחול המועד פסח, בין התאריכים 17-21.4.22 החל מהשעה 19:00

במסגרת הפופ אפ תוגש לאורחים ארוחה מובנית שיצר לוי. האוכל  שואב השראה מהמטבחים השוכנים לאורך אגן הים התיכון, בין השאר באזורים של דרום איטליה, יוון, ספרד, צפון מרוקו, דרום צרפת וישראל. המטבח שלו מביא לידי ביטוי את השפה האחת שמאחדת את כולם. לוי מכין את המנות, בין השאר, בטכניקות בישול קדומות, כמו שימוש באש חיה ופחמים. אוהד שם דגש על שימוש בחומרי גלם טריים ועונתיים וגם כאלה שנעשים בייצור עצמי במקום בתהליכים שונים ובשיטות שימור כמו התססה ויישון. 

במהלך הארוחה, שמחירה 180 ש״ח לאדם, לצד דרינק ייהנו האורחים ממנות פתיחה מגוונות שיוגשו לשולחן, כמו: צלחת ארטישוקים עם דברים טובים מהאדמה או לוקוס קצוץ בסכין עם שמן צ'ילי מלוכלך, יוגורט עיזים וזעתר טרי. לאחר מכן תוגש לכל אורח מנה עיקרית מתוך שלוש מנות לבחירה, : מרק ראש לוקוס עם כיסונים רכים, קורטריב או קישואים ממולאים ריזוטו. בסיום ייהנו האורחים מקינוחים.

הפופ אפ "אוהד לוי מבשל ערבה במלון Stay" יפעל בין התאריכים 17-21.4.2022. , 19:00 עד אחרון הלקוחות. 
 אגמונים 10, אילת. מלון Stay, קומת הלובי.