עוד לפני שבכלל אספר לכם על הטעם, נדבר קצת על הנראות ונשאל את עצמנו אם מדובר רק בגימיק חולף או בגאונות של ממש, עלתה בי מחשבה שהייתי חייבת לשתף – איך מתחילים לכתוב על ופל בלגי בצורת איברי מין מבלי שזה יצא קינקי מדי? כל נוסח שעבר לי בראש יכול היה להיתפס, נו אתם יודעים, בדיוק כמו שזה נשמע בראש שלכם. אז אני פשוט אתחיל.

אל תל אביב זרמו כבר אין ספור קונספטים מיוחדים, מוזרים יותר או פחות, שהצליחו יותר או פחות, אבל מה שבטוח הוא שכבר כמעט ואי אפשר להפתיע בעיר האפשרויות. ואז הגיע ה-Crazy Bunny בפרישמן 75 שלא הותיר אף אחד אדיש, וגם לא אותי. 

לעמוד האינסטגרם של Crazy Bunny>>>

לראשונה במזרח התיכון כולו נפתחה חנות שמציעה את המאכל שהיא מתמחה בו בצורת איברי מין, כך שגם הסוטים הגדולים שלא חובבים מתוק משום מה, יוכלו להתחבר לצד סוטה אחר שחבוי בתוכם. 

Crazy Bunny (צילום: גל זהבי, יח''צ)
Crazy Bunny (צילום: גל זהבי, יח''צ)

עדן סמט, צעיר תל-אביבי והבעלים של Crazy Bunny ביקר לפני מספר שנים בפריז וטעם ופל בלגי שהפיל אותו מהרגליים. עדן לקח את הטעם הייחודי של אותו הקינוח המושחת והחליט להקפיץ אותו באמצעות צורות איברי המין הריאליסטיות מאוד שהצליח לייצר. בדיוק כמו במכשיר שאתם כבר מכירים עם הריבועים, רק בצורת פין ופות. 

אז אחרי הקדמה שכזו, לא יכולתי שלא לטעום את הקינוח החדש שכולם מדברים עליו – פשוט כדי להבין אם מדובר רק בטרנד או שזה אכן כאן כדי להישאר. בקופסת Crazy Bunny בצבע תכלת מקושטת בציורים וצבעים, שרק מהמראה שלה בלוטות הטעם מתחילות להתגרות, הגיעו שלושה סוגי ופל בצורת פין ועוד שניים בצורת פות. 

קריספי מבחוץ ונימוח מבפנים (צילום: גל זהבי, יח''צ)
קריספי מבחוץ ונימוח מבפנים (צילום: גל זהבי, יח''צ)

כל אחד מהוופלים המדמים את איבר המין הגברי, עם הרבה השקעה ומחשבה על מראה המוצר, הגיע על מקל כשהוא מקושט ברטבים שונים שאי אפשר לעמוד בפיניהם. אם אתם מגדירים את עצמכם כשמרנים תוכלו ליהנות מקינוח מצופה רוטב שוקולד חלב ולבן, בדיוק כמו זה המזוהה עם ופל בלגי קלאסי. השוקולד מרגיש איכותי וטוב והוא מתוק בדיוק במידה הרצויה. 

אם גם אתם נשבתם בטרנד הבייגלה מלוח, נראה שקינוח הקרייזי באני יתאים לכם בדיוק, ואם בא לכם להתפרע עם טעמים חדשים תמיד תוכלו לנסות את הרוטב הוורוד שמזכיר בטעם את שוקולד הרובי או את רוטב הפיסטוק הירוק. כל אחד מהוופלים בצורת פין היו קריספים מבחוץ ורכים ונימוחים מבפנים, כך שהשוקולד מבחוץ רק החמיא למרקם המדויק של הוופלים. 

באופן מדהים, שכמעט ושכחתי לציין, הוופל בצורת איבר המין הגברי יכול להגיע גם כשהוא ממולא בעוד רטבים או שוקולדים אחרים. כך שאם כל המתוק מבחוץ לא הספיק לכם, תנו לשוקולד להשפריץ גם בפנים. 

וופל בלגי בצורת איבר מין נשי (צילום: גל זהבי, יח''צ)
וופל בלגי בצורת איבר מין נשי (צילום: גל זהבי, יח''צ)

אחרי איבר המין הזכרי הגיע הקינוח בצורת פות, שעל אף שעשוי מאותה הבלילה ויכול להיות מצופה באותם השוקולדים, הצורה נותנת לו כיוון אחר לגמרי. העובי הדק של ופל הפות יוצר מצב בו המרקם העיקרי בפה הוא קריספי יותר, מה שמתאים דווקא לאלו שמעדיפים את ההתנגדות הזו בלשון ולווא דווקא את העדינות של החלק הפנימי. 

אמנם מדובר באמת רק בוופל בלגי, ומה כבר יכול להיות מיוחד כל כך בטעם של קינוח שנמכר בימינו בכל גלידריה או חנות קינוחים אחרת? אז מסתבר שיכול. הצורה באמת משנה, הגודל באמת קובע והטעם הוא הפתרון המושלם למאנצ' מתוק עם קריצה.