כשנדב ודניאל הגיעו אל תוכנית האוכל MKR הם יצרו באזז בעיקר בגלל המתיקות הרבה והזוגיות המתוקתקת שהם שידרו לכל עבר. מפה הדרך להצלחה הייתה מהירה וסשן משלוחי האוכל שלהם וגם הפופ אפ שנפתח בשרתון היו הצלחות וסללו את הדרך למסעדה שנפתחה לאחרונה.

בואו נתחיל מהסוף, אין לי מילה רעה לומר על המקום והאוכל שלהם כיפי לאכילה. הם באמת חמודים ממש והמסעדה שלהם משקפת בדיוק את האוכל שלהם ואת הקהל שלהם. אבל זו לא מסעדה לכל אחד, ואם אתם אנשי אוכל רחוב שתאילנד בשבילם זו חריפות עוקצנית, מליחות וחמיצות בועטים וקצת הארד קור – כדאי שתבואו בראש אחר של דרינק מול החוף עם איזה נישנוש.
ואני אסביר

החברותיות של נדב ודניאל היא חלק מהמופע, מהאווירה של המקום ומהאופי שלו, הם מסתובבים מחוייכים ועוברים אצל כולם כמו חתן וכלה, דואגים להסביר מנות ולתת המלצות כדי שלכל אחד יהיה מה לאכול- זה מקסים בעיני וזה גם משפר כל ביס וביס.
הלוקיישן מושלם, אל מול היום בחוף פרישמן עם דק ענקי ,שיעבוד נהדר עם הקוקטיילים המעולים שבר שירה מהאימפריאל יצר למענם לצד איזה נאמס או חסה ממולאת בדג מטוגן.

קוקו תאי נדב ודניאל (צילום: אפיק גבאי)
קוקו תאי נדב ודניאל (צילום: אפיק גבאי)

התפריט כולל הרבה מאד מנות מהים לצד בשר וכמה מנות קלאסיות ודניאל מגדירה את זה הכי נכון שאפשר- מטבח איסאני עם אינטרפטציה מקומית והרבה עידון, ואכן האוכל הוא בדיוק כזה, לא חריף כמעט, מאד עדין בטעמיו, לא תמצאו פה חמיצות או חריפות גבוהה, הכל מאד צבעוני ומושקע בהגשה.  בדיוק כמו דניאל ונדב הכל מושלם ונוח.

הניואנסים המקומיים מתבטאים במנות כמו "גנג רום קוואן פלה" - קוביות דג ים, הל שחור, שורש כורכום, שאלוט ואטריות קריספיות, שהרגיש לי קצת כמו תבשיל בשר מעושן בגלל ההל והכורכום שיצרו רוטב מאד טעים אבל מאד דומיננטי שהשתלט על הדג הנא לחלוטין,  ה"נאם טק"-סלט נתחי שייטל בגריל פחמים, ירוקים תאיים, למון גראס , בצל סגול, תאי צ'ילי ושבבי אורז קלוי, היה נהדר, פה הייתה חריפות בסגנון איסאני, לא מוגזמת אבל כזו שנותנת בעיטה קטנה בפה. גם הנקניקיות המותססות היו ביס כיפי ובועט, לא מתובלות עז כמו בקאב קאם אבל מתובלות היטב לצד רוטב פלפלים מותססים מעולה, את הקו של ראשונות מסקרנות סיימה מנה כיפית של שרימפס קריסטל נא מתובל בגלנגל, כוסברה, קשיו ושמן צ'ילי.

בעיקריות הם פחות לקחו סיכונים עם מנות קלאסיות של נודלס והמנות היו יותר סטנדרטיות בטעמים.
"פלה לואי סואן" - מנה מרשימה ביותר של דג שלם מטוגן, תמרינדי, שאלוט, ירוקים תאיים, בצל ירוק, ליים, ג'ינג'ר וקשיו מקורמל, הדג היה מטוגן מושלם וממש מתפרק בפה, אבל הייתי רוצה פה יותר חריפות, תיבול. אבל אני  מודה שכביס רענן עם כוס יין לבן אל מול הים זו מנה מושלמת, לעומתה, מנת ה"פאד סי יו"- אטריות אורז רחבות עם בשר בקר הייתה מאד בנאלית ומאד שטוחה בטעמים. הנאמס (אגרולים מטוגנים) דרשו יותר בשרניות, הבשר שמילא את האגרולים הפריכים היה טחון מידי ונעלם בביס אבל שאפו ענק על הפריכות המופלאה בנאמס.

קוקו תאי (צילום: אפיק גבאי)
קוקו תאי (צילום: אפיק גבאי)

סיום מתוק מושלם

הקינוחים תמיד היו עקב אכילס של מסעדות תאילנדיות ופה נדב ודניאל משחקים אותה עם קינוחים של הקונדיטורית גל שטיין שהעיפו אותנו. טעמנו שני קינוחים מעולים: שכבות של עוגייה דקיקה ופריכה בטירוף ובניהן קרם בננה ושוקולד בלונדי, אננס וחלב מרוכז, מה שיצר ביס חמצמץ, מתוק בצורה מאוזנת וקריספי - ממש הפתעה. קינוח נוסף שממש אהבנו היה סוג של פלאן מאגוז תאילנדי קרמלי במיוחד שגם הוא לא היה מתוק מידי והיווה סיום נהדר לכל הארוחה.

הלוקיישן של קוקו תאי הוא נהדר ואני בהחלט רואה אנשים יושבים בערב קייצי עם דג מטוגן וכמה ראשונות וקוקטייל. זה אוכל נהדר לחום שלנו. אולי לא תאילנדי לחובבי האוכל רחוב אבל הוא מספק יופי של חוויה.

ממה שהבנתי המקום יהיה פתוח לבוקר וללאנץ עם מנות מיוחדות כמו ארוחת בוקר תאילנדית מלאת ממרחים מיוחדים וקריספי תאילנדי בבאגט ועוד מיני כריכים. בהחלט משהו שבא לי לנסות.
שיהיה בהצלחה ולכו לטעום! אל תשכחו להזמין קוקטיילים – הם מעולים.

קוקו תאי

הרברט סמואל 105 חוף פרישמן תל אביב

ימים- א' -ו'

החל מהשעה 19:00 

טלפון: 077-9386286