נראה לי שטריגר לא ממש הבינו את קונספט מסעדת הבשר העממית שאנחנו רגילים אליה, כי המקום כל כך מגניב וכיפי שלרגע את שוכחת שבאת לאכול בשר ובטוחה שיצאת עם החברים לדרינק ועל הדרך זוללת סטייק.

אם לא ממש הבנתם מהמשפט שמסעדת הבשר החדשה טריגר, היא מקום שחייבים לרוץ אליו- אז כן, זה מקום מעולה, ואם אתם בכלל לא יודעים מה זה טריגר ואיפה היא נמצאת, נו טוב, בשביל זה כולנו פה לא?

לפני כחודשיים נפתחה לה מסעדת טריגר במונטיפיורי, איפה שהייתה מסעדת דוד ויוסף תקופה ארוכה.
הבאז על טריגר התחיל עוד לפני שנפתחה כי טריגר שייכת לקבוצה שמחזיקה את מסעדת ההמבורגרים המצויינת "פאט קאו"  בתל אביב ומסעדת ג'אנגו המגניבה בראשון ולכן כשהתחילו השמועות על הפתיחה המממשת ובאה, ידענו שהולך להיות פה טעים.

רק לא ידענו שהולך להיות פה לוקיישן בילוי מושלם.

ביס מושלם! שייטל כבוש (צילום: אסף קרלה)
ביס מושלם! שייטל כבוש (צילום: אסף קרלה)

אם לרגע חשבתם שתגיעו למסעדת בשר קלאסית, שולחנות עץ כבדים, הרבה שחור, בטון וגרילים מעשנים, סטייקים מדממים או בקיצור היכל בשר וצ'ימיצ'ורי- אז תתכוננו להיות מופתעים.
הישיבה בחוץ מרגישה כמו בר אנגלי מגניב, שמח וקליל, השוס האמיתי בעיני הוא העיצוב הפנימי, בר גדול שחשוף למטבח נקי שבקושי מריחים עשן. שתי פינות ישיבה על הבר האחת ממש על המטבח ובאמצע ההתרחשות והשנייה מרוחקת וממוקמת ליד קיר עץ חמים מנוקד בשפע של בקבוקי יין שונים שיוצרים אווירת בר יין היפסטרית. קיר כזה נוסף נמצא בגלריה המשקיפה על הכל מלמעלה ומייצרת נישת ישיבה מבודדת באווירת בר יין . תוסיפו לכל זה מוזיקה מצוינת בווליום נהדר ואוכל מעולה ומצאתם לכם מקום לצאת אליו ולא רק לאכול בו בשר.

70 יינות במחירים מדהימים!

אנחנו יודעת שאתם רעבים אבל שניה לפני שנפתח פה שולחן, עוד אנקדוטה קטנה. מתי לאחרונה ישבתם במסעדת בשר עם תפריט של כ- 70 בקבוקי יין? טריגר ממשיכה את קו הבר יין- בשר ומגישה במין ספרון קטן ולא מתנשא תפריט יינות ענק עם התמקדות כמובן בישראלי, עם מחירים נהדרים בין 90 ל-  290 שקלים להכי יקר, דבר שפותח את האופציות לטעום בקבוקים נהדרים ולהנות מהערב כמו שצריך.
לצד התפריט יש אפילו יינות ספיישל שנעשים במיוחד למקום כגון יינות טבעיים מרתקים שלא תוכלו לטעום באף מקום אחר.

אז מה אוכלים? בשר כמובן, אל תצפו לתפריט ענק גדוש בנתחים לבחירתכם, התפריט בטריגר לא גדול אבל מדוייק. 3-4 ראשונות מושלמות וקצת ירקות לפני הבשר הנקי. 
התחלנו עם לחם קלוי לצד חמאת קצבים- חמאה מתובלת עם שומן של בקר למקרה וחסר לכם קצת שומן בגוף (: המשכנו עם מנה נהדרת של רצועות דקיקות של שפיץ שייטל שנכבש בכבישה קרה לצד חרדל בר שנכבש גם הוא והתחברו לכדי ביס נהדר ועמוק של בשר ועלי חרדל חרפרפים. את החווית טעמים הזו חווים גם בטרטר המעולה, קצוץ גס עם אורגנו טרי ופיסטוק קלוי שמספקים חריפות עשבונית וקראנץ שמנוני לביס. את ההתחלות סיימנו במנה שהיא בעיני אחד הביסים המעולים שאכלתי לאחרונה, ותתפלאו, אין בה בשר - בצלצלי שאלוטס רכים ונגיסתיים שבושלו בחמאה חומה על קרם פרש. מנה מדהימה, מלאת טעמים וריחות וכזו שעובדת מושלם עם כוס יין לבן עשיר או ביס של בשר.

נתח משתנה במחיר מושלם- דנבר קאט בטריגר (צילום: אסף קרלה)
נתח משתנה במחיר מושלם- דנבר קאט בטריגר (צילום: אסף קרלה)

לאכול בשר בלי סכין

בנתחים יש המבורגר מושחת, פילה בקר עם פירה רובושון, צ'יפס פריך בטירוף ואותם בצלצלי שאלוטס, פריים ריב מיושן על העצם וסינטה מיושנת- זהו, כל הנתחים מגיעים פרוסים דק דק כך שלא צריך סכין ומזלג, כל מה שצריך זה פשוט לתפוס נתח קטן ביד ולזלול. 
מה שבאמת מגניב פה זה הנתח המשתנה. אנטריקוט, סינטה וכד' הם נתחים שכולנו מכירים ומי שאוהב בשר, יאהב גם לטעום נתחים לא סטנדרטיים. הנתח המשתנה מגיע בגודל של 220  גרם ב- 89 שקלים בלבד! כולל אותו צ'יפס המושלם שלהם. כמה גאוני.
יש כמובן קינוחים אבל אני מודה שלא רצינו להרוס את הטעם הנהדר שהיה לנו בפה עם שום דבר מתוק.

אם יש משהו שאני חייבת לפרגן זה  לגישה של המקום, גישה של מחירים נגישים, הרצון שכל לקוח יוכל להנות מהחוויה שלו, האווירה בלא קרניבורית, כל אלו מייצרים מקום ייחודי , נגיש וסקסי שצריך יותר כמוהו בעיר. אה וממש ממש ממש טעים פה. הכל.
בקיצור לא ללכת אלא לרוץ לטריגר. יופי של מקום.

מונטיפיורי 21 תל אביב