חודשיים של מסע בכרמים הצרפתיים ביפו תל אביב
שף חיים כהן בשיתוף איתמר לוזר, הסומילייה הראשי מציגים פרויקט צרפתי במיוחד:  ב-14 ביולי (יום הבסטיליה) תשיק המסעדה לחודשיים תפריט ומגדיר יין המחולק לפי הטרואר הצרפתי ותאפשר טעימות בכוסות של יינות נדירים ויקרים. רשימת ארוכה של יינות יוצגו בתפריט שחולק גיאוגרפית וייקח את האורחים לסיור קולינרי בין אזורי היין השונים. כמו כן, יוצע מגוון רחב של בקבוקים נדירים למזיגה בכוסות, שיאפשרו לטעום יינות נדירים וחלקם יקרים מבלי לרכוש את הבקבוק כולו. 

לוזר אצר תפריט ייחודי במטרה להנגיש לאורחים ידע, היסטוריה ומידע על היין המגיע ממדינה מפוארת זו.  החוברת מחולקת ל-6 אזורים גיאוגרפים: עמק הלואר, שמפיין, עמק הרון, אלזס, בורדו ובורגון.  
יש להזמין מקומות מראש :  מסעדת יפו-תל אביב | יגאל אלון 98, ת״א | טל. 03-6249249

קצת שמפניה לא תזיק, יפו תל אביב (צילום: אסף קרלה)
קצת שמפניה לא תזיק, יפו תל אביב (צילום: אסף קרלה)

יום הבסטיליה מעולם לא היה טעים יותר- סוגת בשת"פ עם בוטיק סנטרל

השבוע לרגל יום הבסטיליה, בוטיק סנטרל ייצרו בשיתוף פעולה עם "סוגת" סדרת קינוחים המצדיעה לקלאסיקות צרפתיות, אותם יציעו בתאריכים 7.7-15.7  עם ויטרינות עמוסות בקינוחים ומאפים, מפסגת הפטיסרי הצרפתי.

 בין הקינוחים שיוצעו: אקלרים ממולאים בקרם פטיסייר עשיר (14 ש"ח) , מקרונים צבעוניים (6 ש"ח ליח'), באבא א רום בכלי זכוכית  (32 ש"ח), מילפיי (29 ש"ח), פס סאנט-א-נורה (74 ש"ח), משולש אופרה אישי (29 ש"ח), פריז ברסט (24 ש"ח), פטיפורים שובי לב (7 ש"ח ליח') , כל אלו ועוד הרבה נוספים מיוצרים מהמרכיבים הטריים והמשובחים ביותר, תוך הקפדה על האיכות הגבוהה ביותר ותשומת לב לפרטים הקטנים.
לרשימת הסניפים המלאה  - https://www.boutiquecentral.co.il/

רשת האירוח סלינה ורידיפיין מיט משיקות שיתוף פעולה חוצה יבשות 
סלינה, רשת בתי האירוח הבינלאומית, יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת הפודטק רידיפיין מיט בו סלינה תשלב בתפריטי הרשת מנות מבוססות בשר- חדש של רידיפיין מיט, תחילה בישראל ובאנגליה, במטרה להתרחב לשאר הלוקיישנים ולהפוך לרשת האירוח שתגיש תפריט שכולו plant based.שתי החברות חולקות חזון משותף של אחריות ומודעות סביבתית ופונות לקהל צעיר ומודע שמחפש להתנהל נכון יותר.

לרגל שיתוף הפעולה, השתיים יקיימו אירוע השקה תחת השם "Tel Aviv Tulum Express" בגג בסלינה ביץ' ב-12 ליולי, המסיבה באווירה המקסיקנית תהווה את יריית הפתיחה לקראת מגוון אירועים שעתידים להתקיים בארץ וכן בבריטניה במהלך חודש אוגוסט.
רכישת כרטיסים לאירוע באתר: https://www.eventer.co.il/selinaxredefine

רידפיין (צילום: איליה מלינקוב)
רידפיין (צילום: איליה מלינקוב)

 יקב קסטל חוגג 30 שנה במסעדת "פאסטל" 
יקב קסטל חוגג 30 שנה של עשיית יין בשני ערבים מיוחדים במסעדת "פאסטל" עם ארוחת טעימות של השף גל בן משה בליווי טעימות יין של מ-30 שנות עשייה של יקב קסטל ורזיאל. הערבים יתקיימו ב-11.7 ו-18.7 ויכללו ארוחת טעימות הכוללת כ-9 מנות ייחודיות של השף גל בן משה בליווי טעימות יין מ- 30 שנות  עשייה של משפחת בן זקן מיקב קסטל ורזיאל. 
מחיר הארוחה לסועד: 595 ₪, מספר המקומות מוגבל ויש להזמין מקומות מראש דרך מסעדת פאסטל: 03-6447441

יקב קסטל (צילום: אלעד ברמי)
יקב קסטל (צילום: אלעד ברמי)

מסעדת A משיקה תפריט ילדים ותפריט עסקיות
מסעדת a של  שף יובל בן נריה מרחיבה את פעילותה ומצרפת החל מהשבוע תפריט עסקיות צהריים שיוצע בימי שני-חמישי ושבת בין השעות 12:00-15:00, הארוחה כוללת ראשונה וקינוח, מחיר הארוחה ייקבע לפי מחיר המנה העיקרית ואינו כולל שתייה וקינוח.   
בין המנות: טאטאקי שייטל הולשטיין מיושן בקוג'י, גארום טלה, גלייז אגסים שחורים, פונזו, צנובר מקורמל, קרם וואסבי, אורז סושי פריך/ טונה כחולת סנפיר פרא, סלומון גידול ימי איי פארו, קינג פיש מהולנד אורז סושיאיקורה, אבוקדו, פטריות מלך היער ומלפפון.
בנוסף לתפריט העסקיות, החל מהשבוע יושק לחודשי יולי-אוגוסט תפריט ארוחות צהריים לילדים שיוגש בכל ימות השבוע בין השעות 12:00-15:00 ויכלול מנה עיקרית, קינוח ושתייה, כל המנות יוגשו בכלים הכיפיים של מותג הילדים Done By Deer ,  לצד חוברות צביעה ועפרונות צבעוניים. מחיר הארוחה הינו 65 ₪ והתפריט הינו: מזאמן עגבניות - טייקאוף לפסטה עגבניות /   שניצלונים + ציפס או פירה  /  המבורגר+ציפס או פירה /  פנקייק יפני אוורירי עם קצפת.
להזמנות: 074-758-8818

 

תפריט ילדים ב- A (צילום: גל קולוג)
תפריט ילדים ב- A (צילום: גל קולוג)

קניות שנותנות "כנפיים"
am:pm  ו'כנפיים של קרמבו' יוצאות במבצע התרמה משותף- am:pm -  במהלך 3 שבועות הקרובים, בין התאריכים 17.7-6.8, בכל קניה בסניפי am:pm או באתר האון ליין ניתן יהיה לתרום 5 או 10 שקלים לטובת מחנה קיץ לחניכי 'כנפיים של קרמבו' ומשפחותיהם.

זופה אמריקנו - פופ-אפ איטלקי מושחת בזופה תל אביב
החל מה-17/07, ולמשך שישה שבועות, יושק ב"זופה", המרקייה מאבן גבירול, בתל אביב, "פופ אפ" חדש, לישיבה במקום ולמשלוחים – "זופה אמריקנו". ה-"פופ אפ" הקיצי נותן את מלוא הבמה למנות המפתות ועמוסות הטעם שיצרו המהגרים האיטלקיים שהגיעו לאמריקה והפכו לשם דבר בכל רחבי אמריקה.

לכבוד המאורע, תלבש הרחבה הקדמית של "זופה" בגדי חג. על הקירות יוצגו דגלי הלאום האיטלקי, על השולחנות האדומים-לבנים יוגשו, בין היתר, "צ'יקן פרמז'ן", שמשלבת חזה עוף מצופה בפרמז'ן ופירורי לחם עם רוטב עגבניות ומוצרלה, "בייקד זיטי"- פשטידה המשלבת ריקוטה, תרד ורוטב עגבניות עם תבשיל ראגו עשיר ו-"עוף קצ'יאטורה" קיצי עם פלפלים זיתים, צלפים ותפוחי אדמה. לקינוח, לצד האספרסו תוכלו להזמין ספולייטלה ממולא בגבינת ריקוטה מתוקה,או את עוגת הטירמיסו המפורסמת.
אבן גבירול 138 תל אביב, 03-6020291  https://www.zuppa.co.il/

זופה איטליאנו (צילום: נועם פריסמן)
זופה איטליאנו (צילום: נועם פריסמן)

חגיגות הבסטיליה במייזון קייזר עם 1664 BLANC
לכבוד יום הבסטיליה הנחגג ברחבי העולם ב-14 ליולי, מותג הבירה הצרפתי 1664 BLANC יוצא בשיתוף פעולה חגיגי עם מותג הבולונז'רי הפריזאי  Maison Kayser, למשך שבוע בלבד בין התאריכים 14-21 ליולי. חגיגות הבסטיליה יתקיימו בסניפי קייזר בנמל תל אביב וברוטשילד 5, אשר יספקו חגיגה צרפתית אמיתית עם בירה 1664 BLANC לצד מאפים טריים וכריכים מושחתים של מייזון קייזר

חגיגות הבסטיליה במייזון קייזר (צילום: אמיר יעקובי)
חגיגות הבסטיליה במייזון קייזר (צילום: אמיר יעקובי)