כמה כיף לשבת במסעדה ולצד אוכל טעים להינות מאווירה טובה ונעימה שהופכת את הביקור לחוויה קולינרית מדהימה. זה הזמן להכיר את יומנגס סניף כפר יונה - המסעדה השישית של רשת מסעדות ההמבורגרים HUMONGOUS של האחים גל וטל בכר. הסניף החדש משתרע על פני 400 מ"ר ומציע 100 מקומות ישיבה, רובוטים שמהווים חלק מצוות המלצרים, מטבח מתוחכם עם טכניקות בישול מתקדמות וממשק טכנולוגי מתקדם בשם Main-You בו תוכו כלקוחות להציע מנות חדשות שיכנסו לתפריט המסעדה.

גל וטל בכר הבעלים של יומנגס  (צילום: נטע לביא)
גל וטל בכר הבעלים של יומנגס (צילום: נטע לביא)

רובוטים לצד מלצרים:
כחלק מהקדמה הטכנולוגית של המסעדה, צוות המלצרים יהיה מורכב גם מרובוטים. תפקידם הוא להביא את המנות, מפיות וסכו"ם לשולחן, ולהחזיר את הכלים המלוכלכים אל המטבח. למעשה הרובוטים חוסכים למלצרים את ההתרוצצויות החוזרות ברחבי המסעדה ומסייעים להם להתמקד בחוויית הלקוח ונתינת שירות צמודה וטובה יותר. תאמינו לי שאין מגניב כזה!

במסעדה נבנה מטבח מתוחכם שתוכנן ע"י מעצב המטבחים ג'קי דבח וכולל טכניקות בישול מתקדמות, לרבות: סו-וויד, עישון חם, עישון קר, Slow Cooker ועוד. בהתאם למטבח החדשני, הסניף מציע תפריט ייחודי הכולל מנות קולינרית בהשראת מדינות שונות בעולם. תסמכו על הצוות הקולינרי של הרשת שיצא למסע ובו ביקר במגוון מדינות ובהשראתן יצר תפריט שכולל מנות המבורגר חדשות ואם זה לא מספיק גם קטגורית תפריטי אלכוהול וקינוחים לא שגרתיים שיביאו בשורה לענף.

רובוטים במסעדת יומנגס (צילום: שובל עזור)

בסניף המסעדה מוצג ממשק טכנולוגי חדשני לאינטראקציה ישירה עם הלקוחות בשם Main-You המאפשר לכם, הלקוחות להיות שותפים מרכזיים ופעילים בקבלת החלטות אודות מנות חדשות שיכנסו לתפריט. הפלטפורמה משודרת בלייב על גבי מסך של 98 אינץ' ומאפשרת לכל סועד להציע מנה חדשה, להצביע להצעה שהועלתה ולצפות בלייב בהצעות השונות. אחת לחודש המנה שתקבל את מספר ההצבעות הגבוה ביותר, תזכה להיכנס לתפריט. קחו בחשבון שיש מגוון כל כך רחב של מנות בתפריט שתצטרכו להגיע יצירתיים במיוחד (:

גל בכר, מנכ"ל יומנגס: "אנו גאים לפתוח את המסעדה החדשה שלנו בקניון כפר יונה. חלק מהחזון של רשת יומנגס, הוא להביא ללקוחותינו חדשנות קולינרית, קדמה טכנולוגית ולהיות צעד אחד קדימה בענף המסעדנות. פתיחתה של מסעדת כפר יונה והערכים החדשניים שהיא מציעה, הם חלק מרכזי מהצמיחה וההתפתחות של הרשת- החל מהמנות הייחודיות והלא שגרתיות, דרך המטבח המתקדם ועד העיצוב העתידני והממשק הטכנולוגי בו הלקוחות יוכלו לקחת חלק בפיתוח התפריט. מדובר בצעד עסקי ומשמעותי של רשת יומנגס, וכן אנו צפויים עוד לפתח אותו בהמשך". 

נאצ'וס מקסיקני (צילום: שובל עזור)

כמי שישבה במסעדה והזמינה ממגוון הטעמים שהתפריט מציע החל מתפריט האלכוהול, הראשונות, ההמבורגרים והקינוחים. בלב שלם יכולה להעיד כי לצד החוויה הבלתי רגילה הידועה בזכות האווירה היוצאת דופן במסעדה, נהנתי מחוויה קולינרית טעימה ומושחתת ובמשך כמה שעות הרגשתי בכלל באמריקה. תסמכו עליי, גם אם אתם גרים רחוק תעשו לעצמכם טובה ותבקרו במסעדה - אתם לא תתתחרטו. 

יומנגס סניף כפר יונה (צילום: ליאל עזור)
יומנגס סניף כפר יונה (צילום: ליאל עזור)