שנת 2020 תגיע בקרוב לסיומה, ואין ספק שהיא תיזכר ככזו שהביאה עמה אתגרים אשר שינו את חיינו מקצה אל קצה. שגרת החיים החדשה שנכפתה עלינו בתקופת הקורונה הגבירה מצד אחד את הרצון לעשות ספורט, לאכול בריא ולשמור על המשקל, ומצד שני בדיוק ההפך - את הצורך במזון מנחם ומפנק, ועודדה רבים מאיתנו לבלות זמן רב יותר במטבח כדי להכניס את המסעדה אלינו הביתה.

עליית המדרגה ברמת הבישול הביתי באה לידי ביטוי, בין היתר, בשינויים בהרגלי קניות המזון של הישראלים, שמגוונים את רשימת המצרכים הקלאסיים, מנסים טעמים חדשים ומחפשים את הטוויסט בכל ארוחה.

בקטגוריית הגבינות המיוחדות בשוק החלב למשל חלה בשנה האחרונה עליה של כ-25% במכר בהשוואה לאשתקד. קטגוריית הגבינות המיוחדות כוללת מגוון גבינות שמתקשרות הרבה פעמים לפינוק ושדרוג מנות קלאסיות כמו גאודה, גרנה פדנו, רוקפור, קממבר, קשקבל ועוד.

אז רגע לפני שגם אתם מסתערים על מדף מוצרי החלב בסופרמרקט הקרוב לביתכם, בלי לשכוח מסכה כמובן, קבלו שלושה מתכונים והצעות הגשה לכריכים משודרגים עם הגבינות המיוחדות של תנובה COLLECTION שיגרמו לכם ללקק את האצבעות:

1. כריך מוצלה איטלקי: פורסים לחמניית חלה לשניים, מורחים פסטו ומוסיפים פרוסות מוצרלה, פרוסות עגבנייה וביצה קשה פרוסה. סוגרים בעזרת החצי השני של הלחמנייה ומגישים לצד ירקות ומטבלים. חובבי הטוסטים מוזמנים להכניס את הכריך לצלייה קלה בטוסטר עד להשחמה. כמה קל -ככה טעים.

כריך מוצרלה איטלקי (צילום: נמרוד סונדרס, סטיילינג: נועה קנריק)
כריך מוצרלה איטלקי (צילום: נמרוד סונדרס, סטיילינג: נועה קנריק)

2. כריך סקנדינבית על המחבת: מורחים על פרוסת לחם מיונז ומניחים פרוסת גבינה סקנדינבית. סוגרים את הכריך בפרוסת לחם נוספת ומעבירים למחבת חמה. לוחצים בעזרת תרבד את הכריך משני צדדיו עד להשחמה. חוצים במרכז ומגישים לצד מטבלים אהובים. גבינה סקנדינבית היא גבינה מחלב בקר, עם טעם עדין ומעט מתקתק שקשה לעמוד בפניו. כשמשלבים אותה בכריך או בטוסט, מקבלים הנאה צרופה של טעמים.

כריך סקנדינבית על המחבת (צילום: נמרוד סונדרס, סטיילינג: נועה קנריק)
כריך סקנדינבית על המחבת (צילום: נמרוד סונדרס, סטיילינג: נועה קנריק)

3. סנדוויץ' קרואסון גאודה וריבת פירות יער: למי מכם שרוצה להרגיש הכי קרוב לפריז, המתכון הזה בשבילכם. פורסים קרואסון חמאה, מורחים ריבת פירות יער ומוסיפים פרוסות גאודה ועלי רוקט. מגישים לצד קפה או תה ומנסים להרגיש את ניחוחות השאנז אליזה.

סנדוויץ' קרואסון גאודה וריבת פירות יער (צילום: נמרוד סונדרס, סטיילינג: נועה קנריק)
סנדוויץ' קרואסון גאודה וריבת פירות יער (צילום: נמרוד סונדרס, סטיילינג: נועה קנריק)

למתכוני גבינות מיוחדות נוספים היכנסו למדריך הגבינות של collection