5-23 בדצמבר | מתחם שרונה תל-אביב |א'-ה' 23:00 – 11:00| יום ו' 11:00-15:00 



מותג הוויסקי הבין-לאומי והאייקוני, Johnnie Walker, משיק לראשונה בישראל מתחם פופ-אפ. המתחם, שייפתח במתחם שרונה בתל אביב, יארח את הקהל הרחב במהלך חודש דצמבר וייקרא: DISCOVER YOUR JOHNNIE.



זוהי הפעם הראשונה שבה ג'וני ווקר מקיים פעילות מסוג זה בישראל, כהכנה לחגיגות 200 שנה למותג שייערכו בשנה הבאה.



מתחם הפופ-אפ יזמין את הקהל הרחב להגיע ולטעום את המהדורות השונות של ג'וני ווקר ולהשתתף בסדנאות וויסקי בחלל הסדנאות שבמתחם. כמו כן, הקהל יוזמן לצפות בהרצאות של אורחים מעוררי השראה ופורצי דרך בתחומים שונים, בהם המאיירים יהודה ומאיה דביר, הכתב איתי אנגל, הספורטאי יובל שמלא, רוכבת האופנוע אחינועם הראל והבימאי והתסריטאי רוני קובן. 



בלב חנות הפופ אפ יוקם בר הייבולים (Highballs) חדשניים על בסיס Black Label ו-Gold ' Reserve ומיצי פירות טריים מתוצרת מקומית, כאשר כל המשקאות יוגשו ללא קשית.



כמו כן, יוצעו במתחם תפריטי טעימות מיוחדים, שיציעו  טעימות של שלל סדרות ג'וני ווקר, החל מ- Black Label ועד Blue Label. 



במתחם הפופ-אפ תוקם גם חנות קונספט בה ניתן יהיה לרכוש בקבוקים בחריטה ובמיתוג פרסונלי, לצד פריטים ומוצרים נוספים מבית ג'וני ווקר, בהם כוס של ג'וני ווקר (10 ₪), כדור קרח עם הטבעה של ג'וני ווקר (10 ₪), תיקי צד של ג'וני ווקר (40 ₪), מזוודת סמסונייט ממותגת ג'וני ווקר (400 ₪), פלאסקים של ג'וני ווקר (25 ₪) וגם מחברות, ארנקים, נרתיקי טיסה, כיסויי דרכון ותגי מזוודה (20-15 ₪). 



הסדנאות שיוצעו בלעדית במתחם הפופ-אפ יקיפו בהרחבה את עולמו של ג'וני ווקר:

• סדנת "עבר, הווה, עתיד" - ויסקי על ציר הזמן: סקירה של עולם הוויסקי, כיצד השתנה והתפתח במהלך השנים ומה צופן לנו בהמשך. במסגרת הסדנא יתקיימו טעימות של -WHITE WALKERS , SONG OF ICE , SONG OF FIRE



• "50 גוונים של עשן" – צלילה לעולמו של אחד המאפיינים הבולטים והחשובים ביותר בעולם הוויסקי – טעם מעושן. הסדנה תכלול טעימות של מותגי הוויסקי קאול איילה, לגוולין, טאליסקר ובלאק לייבל.



• "ג'וני ווקר, נעים להכיר" - סדנה אודות סיפורו של ג'וני ווקר, מהו single blended וכן טעימות מסדרת הדגל ומלייבלים שונים. 



• סדנת "משפחת המלוכה" הכוללת טעימות של הסדרה היוקרתית והנדירה ביותר של ג'וני ווקר. 



• מחיר הסדנאות הוא 40 ₪ לאדם (לסדנא), למעט סדנת "משפחת המלוכה" שמחירה יהיה 100 ₪ לאדם.



במתחם הפופ-אפ יתקיימו חמש הרצאות בתאריכים שונים, כולן בשעה 20:00:



• יהודה ואורלי דביר, 5 בדצמבר – אמני הקומיקס הבין-לאומיים שהצליחו לרתק כשישה מיליון משתמשי אינסטגרם, בהם מארק צוקרברג, ייקחו את הקהל אל שגרת היומיום של אמני קומיקס, החל מתהליך העבודה על האיור השבועי, דרך ההצלחה הבין-לאומית והסיפורים שמאחורי האיורים, ועד לדילמות הקטנות והגדולות של שיתוף חייך האישיים עם העולם כולו.



יובל שמלא, 10 בדצמבר – בהרצאתו מעוררת ההשראה "טיפוס אחר", יחשוף הספורטאי והנינג'ה כיצד שומרים על פוקוס גם בסביבה לחוצה וכאוטית, איך מצליחים לקום ולהמשיך לנסות גם אחרי אין סוף נפילות כואבות, ואיך מצליחים לכבוש כל פסגה בחיים גם שהדרך למעלה תלולה וסיזיפית.



איתי אנגל, 12 בדצמבר – העיתונאי איתי אנגל יספר בהרצאתו על מאחורי הקלעים של עבודתו באזורי סכסוך. ההרצאה תעסוק בצורך לחשוב אחרת, הן מבחינה טכנית והן מבחינה פסיכולוגית. כמו כן אנגל ינסה להסביר מדוע התנהגות שלכאורה נראית לא הגיונית ומנוגדת לכל האינסטינקטים היא המוצא היחיד, הן להישרדות והן לפריצת דרך ולהצלחה. 



• אחינועם הראל, 16 בדצמבר – הצעירה שחצתה את אפריקה לבדה על אופנוע, בהרצאתה המרתקת שתעסוק בהפיכת חלום למציאות, ובמורכבות ובמסתורין של אפריקה. הראל תדבר על הנחישות לאחר נפילות פיזיות ונפשיות, על התמודדות עם בדידות קיצונית ופחד ועל חוזק פנימי ועמידה בפני אתגרים.



רוני קובן, 18 בדצמבר – העיתונאי שהתנסה בכמה מצורות החיים הקיצוניות והמטורפות ביותר שקיימות בישראל, בהרצאה חדשה שנולדה מהסדרה עטורת השבחים שיצר, "שיעורים שלמדתי במסע אל הקצה". קובן ידבר על כך שכדי ללמוד משהו חדש ואמיתי על החיים ועל עצמך, אתה צריך ללכת הכי רחוק שאפשר, אל הזר, אל השונה, אל מי שבמבט ראשון נראה לגמרי הפוך ממך ומאורח החיים שלך.



**מחיר כל ההרצאות: 40 ₪ לאדם, בהרשמה מוקדמת דרך אתר http://jw-popup.co.il/ .

DISCOVER YOUR JOHNNIE | מתחם שרונה, תל אביב
ימים א'-ו' בין התאריכים 23.12-5.12| שעות פתיחה: 11:00-23:00 (שישי עד 15:00)

Johnnie Walker הוא הוויסקי המוכר ביותר בעולם. מזה קרוב ל- 200 שנים שמשפחת ווקר פועלת לייצור וויסקי ומפתחת בהצלחה רבה מיומנויות ייחודיות ויוצאות דופן. סוגי הוויסקי השונים של מותג ג'וני ווקר מובילים את תעשיית הוויסקי הסקוטי ואת תעשיית הוויסקי העולמית בכלל. בשנת 1820 בעיירה קלימרנוק שבסקוטלנד החל ג'ון ווקר הצעיר את מסע הערבוב שלו בבחירת סינגל מאלטים ממזקקות שונות בעלות אופי שונה, כדי ליצור וויסקי בטעם אחיד, עשיר ומאוזן. כך נולדה אומנות הערבוב- THE ART OF BLENDING. בשנת 1920 – 100 שנה לעסק המשפחתי של משפחת ווקר, הוויסקי כבר שווק לכ- 120 מדינות ברחבי העולם. לאורך השנים, התשוקה, המקצוענות והחדשנות תמיד היו נר לרגליה של משפחת ווקר. מי שהיום אחראי לוויסקי הנפלאים של המותג הוא ג'ים בוורדג', המאסטר בלנדר של ג'וני ווקר, המותג הגדול והמוכר ביותר בעולם, הנחשב לאחד מגדולי מומחי הוויסקי של ימינו.