מסעדת אייבי בשת"פ קולינרי עם יקב תבור
מסעדת אייבי של האחים יותם ואסף דוקטור בת"א, מציעה "תפריט רחבה", חדש ומוזל בשיתוף עם יקב תבור. התפריט יוצע ברחבה ברחוב לינקולן מול האייבי שגודלה הוכפל עכשיו על מנת לאפשר יותר איזור בילוי במרחב הפתוח.
התפריט יכלול 4 מנות בינהן: שעועית ירוקה חלוטה / תפוחי אדמה מעושנים / סביצ'ה דג ונקניקיית מרגז-פורל בלחמניה.לצד התפריט יושק יין שיוצר בתבור למען אייבי -  שנין בלאן שאותו יהיה ניתן להשיג רק במסעדה ובמחיר אטרקטיבי במיוחד של 49 שקלים וכן סנגריית קיץ אדומה ורעננה מבוססת אף היא על יין של תבור (34.9 ₪ לזוג/ 64.9 ₪ לרביעייה).
אייבי- לינקולן 16 תל אביב

אייבי  (צילום: אסף דוקטור)
אייבי (צילום: אסף דוקטור)


בראנצ'ים גליליים בימי שישי ביקב הרי גליל
החל מה-5.6 יקב הרי גליל יציע מידי שישי בראנץ' גלילי חלבי עם מיטב התוצרת המקומית. הבראנץ' שיתקיים במרכז המבקרים של היקב עשיר במיוחד ומציע מגוון רחב של מנות. בגזרת המלוחים הסועדים יוכלו  ליהנות מגליליות חציל במילוי גבינות, עלי גפן ממולאים, קישים, פוקאצ'ות, טורטיות עם מגוון מילויים, כיסונים, מגוון סלטים מפנקים ועוד. בגזרת המתוקים יציע היקב מיני פאי אגוזים, כדורי רפאלו וקינוחי כוסות לצד שתייה חמה.
לפני  הבראנץ'  ייהנו האורחים מסיור  VIP זוגי ביקב עם מדריך צמוד  הכלול במחיר במהלכו ילמדו ויצפו בהליך ייצור היין תוך כדי מעבר בין מיכלי הנירוסטה וחביות העץ. בנוסף  תיערך טעימה מקצועית של חמישה יינות מובחרים של היקב.מחיר הבראנץ' כולל הסיור המקצועי  - 120 ₪ , בימי שישי בלבד.
להזמנות : 04-6868748, היקב ממוקם בקיבוץ יראון שבגליל העליון

יקב הרי גליל (צילום: דור שרון)
יקב הרי גליל (צילום: דור שרון)

אירוע טעימות ביקב נבו 
בסוף השבוע האחרון של חודש יוני יתקיים אירוע טעימות יין ביקב נבו שבמושב מטע. באירוע, המיועד לחובבי יין וללקוחות היקב, ייפתחו מגוון יינות היקב ותתאפשר רכישה של היינות במחירים מיוחדים. בין היינות שיוגשו באירוע: קברנה סוביניון 2018, בלנד 2018, מרלו 2017 ורוזה 2019. בנוסף לצד היינות יוגשו גם לחמים מיוחדים וגבינות בוטיק עם מוזיקה חיה ברקע. 
יום שישי, 26/6/2020 
החל מהשעה 9:00 ביקב נבו, מושב מטע.
האירוע ללא תשלום אך בתיאום מראש בטלפון 052-6071780

יינות יקב נבו (צילום: אייל גוטמן)
יינות יקב נבו (צילום: אייל גוטמן)

יקבי כרמל פותחים את הקיץ עם SPARKLING BUZZ אפרסק
לכבוד הקיץ, יקבי כרמל מרחיבים את סדרת SPARKLING BUZZ ומשיקים מהדורה מיוחדת של  SPARKLING BUZZ אפרסק, יין פירותי קליל המתאים במיוחד להזדמנויות שתייה מרעננות בימי הקיץ החמים ובערבי הקיץ הנעימים. SPARKLING BUZZ אפרסק הינו בעל בעבוע קל ומתיקות עדינה ומאוזנת,מיוצר מענבים לבנים בתוספת נגיעות קלות של רכז אפרסק, בעל אחוז אלכוהול נמוך (5.5%). משקה בעל בעבוע קל ומתיקות עדינה ומאוזנת.
SPARKLING BUZZ אפרסק ישווקו במחיר מומלץ של 30 ₪ ברשתות השיווק וחנויות היין ברחבי הארץ.

באזז אפרסק (צילום: יחצ חול,יחצ)
באזז אפרסק (צילום: יחצ חול,יחצ)

וודקה אבסולוט גאה להציג לרגל חודש הגאווה: ABSOLUT RAINBOW 
כמדי שנה וודקה אבסולוט צובעים את מדפי החנויות והברים בישראל עם ABSOLUT RAINBOW, מהדורה מוגבלת וייחודית בתפוצה עולמית בהשראת ששת צבעי דגל הגאווה, המוצגים על גבי הבקבוק במשיכת מכחול כמסר לסולידריות, אהבה וכבוד לזכותו של אדם לאהוב את מי שיבחר. המהדורה המוגבלת ABSOLUT RAINBOW כוללת כ- 7000 בקבוקים שיופצו כבר בתחילת חודש יוני.
מחיר מומלץ לצרכן: 700 מ"ל כ – 64.90₪ / ליטר 89.90 ₪
ניתן להשיג בחנויות האלכוהול והיין נבחרות ברחבי הארץ.

אבסולוט ריינבו (צילום: יח''צ)
אבסולוט ריינבו (צילום: יח''צ)