על פי מה שקורה כרגע בשוק האלכוהול, יש מצב שמישהו החליט שג'ין זו התרופה לקורונה, אין לי דרך אחרת להסביר את גל הג'ין ששוטף את הברים וחנויות האלכוהול. במחשבה שנייה, הכל אני צריכה להסביר לכם? תנו ליהנות

הנדריקס Midsummer Solstice - פרחוני במהדורה מוגבלת 
אחת מתוך סדרת מהדורות מיוחדות, מעשה ידיה היצירתיות במיוחד של המאסטר דיסטילר גב' לזלי גרייסי. בנוסף למרכיבים הבוטניים הקבועים של הנדריקס ולרמיזות ירקרקות של מלפפון טרי, הגרסה כוללת תמציות פרחים, ארומות הדרים ותבלינים שמעניקים לה ניחוח מרענן ופרחוני של אמצע הקיץ. ג'ין יבש אך פרחוני ומאוזן, בעל ארומות של סיגליות, ורדים ופריחת תפוז, עם סיומת הדרית עדינה. הרעננות הפרחונית שלו תהיה מושלמת בקוקטייל שפריץ קליל עם יין מבעבע וסודה או טוניק ופלח תפוז. אל תשכחו את המלפפון. 
המחיר: 180 ₪
להשיג בחנויות האלכוהול והיין 

הנדריקס קיץ (צילום: יחצ חול)
הנדריקס קיץ (צילום: יחצ חול)

ג'ין מזקל - מהיותר מסקרנים שיש
אחד המותגים היותר מסקרנים שעלו על המדף. ג'ין מקסיקני, שמשלב בין כל מה שטוב במזקל לכל מה שטוב בג'ין. הוא נעשה ממי מעיינות, אגבה פראית, ושניים עשר מרכיבים בוטניים אורגניים, קלאסיים ומקומיים כגון: הל, הדרים, למון גראס, עלי אבוקדו, היביסקוס וצ'יל'י אנצ'ו, הוסיפו לכך ייצור בכמויות קטנות ושימוש בשיטות זיקוק מסורתיות וקיבלתם ג'ין ממש מעניין, עם נוכחות משמעותית של טעמי מזקל, בתוספת רמיזות הדרים וסיומת מעקצצת. טעים מאוד כשהוא נקי על קרח וכמובן בקוקטיילים.
המחיר: 179 שקלים
להשיג בחנויות האלכוהול ובבר 'ג'ין קלאב סופרים'. 

מזקל ג'ין (צילום: אתר רשמי)
מזקל ג'ין (צילום: אתר רשמי)

BICKENS - היישר מלונדון
ביקנס מבית קמפרי, הוא ג'ין לונדוני יבש בעל 40 אחוז אלכוהול, המיוצר על ידי מזקקת לנגלי, מהמזקקות הוותיקות והמוערכות באנגליה. הוא נעשה משני תזקיקים שונים, המבוססים על אותם 10 מרכיבים בוטניים: ערער, זרעי כוסברה, קליפות תפוז ולימון, ועוד שישה שאסור לחשוף, המיוצרים בשני דודי זיקוק:  דוד נחושת בן 100 בנפח של 1000 ליטר, ודוד מודרני בנפח של 15000 ליטר. השילוב בין שני סוגי הזיקוק ובין הישן לחדש מעניק לביקנס מורכבות ועומק.  ג'ין יבש במיוחד עם ניחוח מודגש של הדרים, בעיקר לימון, שישתלב מעולה בנגרוני ובג'ין טוניק רענן של קיץ.
המחיר: 129 שקלים
להשיג בחנויות האלכוהול 

ביקנס ג'ין (צילום: יחצ חול)
ביקנס ג'ין (צילום: יחצ חול)

אוקסלי -שפע של תבלינים
ג'ין אוקסלי מגיע היישר ממזקת THAMES הלונדונית בבעלות בקרדי. זהו ג'ין העובר זיקוק בוואקום קור ומושרים בו לא פחות מ-14 תבלינים שונים כגון: אניס, שורש אירוס, קקאו, וניל, ליקריץ, מוסקט ועוד. התוצאה המתקבלת היא ג'ין יבש עם ארומות הדריות אבל טעם מורכב יותר וארומתי. מומלץ לשתות עם טוניק אשכולית אדומה וברגמוט (פרנקלין אנד סאנס) ופלח אשכולית אדומה.
המחיר: 200 שקלים
להשיג בחנויות האלכוהול

אוקסלי ג'ין (צילום: יחצ חול)
אוקסלי ג'ין (צילום: יחצ חול)

מיסטרל ג'ין רוזה - הריחות של פרובאנס
הג'ין שמגיע מפרובנס שבצרפת, משלב בין בוטניקה קלאסית לעשבי תיבול מקומיים בתהליך כפול: זיקוק אחד לאחר השרייה של שישה מרכיבי ג'ין קלאסיים ותהליך שני בו מעורבים עשבי תיבול מקומיים: תימין, בזיליקום, שומר, מנטה, אקליפטוס ואשכולית ורודה. יש לו אופי פרחוני, עם רמיזות למנטה ועשבי תיבול ים תיכוניים, וטעמי אשכולית ורודה והדרים נוספים. מומלץ לשתות נקי על קרח, עם פרוסת אשכולית או תפוז או לשלב בקוקטיילים. 
המחיר: 119.00 שקלים
ניתן להשיג בטיב טעם, בחנויות האלכוהול ובמסעדות

מיסטרל ג'ין (צילום: יחצ חול)
מיסטרל ג'ין (צילום: יחצ חול)



יו ג'ין - בסגנון יפני 
הג'ין, שמיוצר על ידי חברת spiritique מאזור קוניאק בצרפת, מתובל ביוזו, ליקריץ ופלפל סצ'ואן, לצד בוטניקה קלאסית, והשילוב המתקבל הוא ארומתי ורענן במיוחד. הבקבוק שמזכיר במראה בקבוק בושם יוקרתי, עוצב במראה טבעי עם קווים נקים וזורמים וגוון ירקרק, בהשראת האסתטיקה של הגינון היפני המסורתי. מומלץ בקוקטיילים וכמובן לערבוב של ג'ין טוניק קלאסי עם פלח ליים
המחיר: 159 שקלים
להשיג בחנויות האלכוהול 

יו ג'ין (צילום: יחצ חול)
יו ג'ין (צילום: יחצ חול)


וורוד בעיניים - gordon's Pink  
לאחר שהושק בעולם לפני די הרבה זמן,  גורדונס פינק - ג'ין וורוד מבית גורדונס הוותיק, מגיע לישראל. הוא משלב בין הטעם הנקי והרענן של הג'ין הקלאסי של גורדונ'ס, לבין מתיקות טבעית של פירות אדומים כמו תותים, אוכמניות ופטל, ליצירת ארומה מתקתקה, חמצמצה ומושלמת לדרינק של קיץ. יעבוד נפלא בשילוב טוניק או טוניק למון בקישוט תותים טריים וליים.
המחיר: 79 שקלים
ניתן להשיג בחנויות האלכוהול

גורדונס פינק ג'ין (צילום: יחצ חול)
גורדונס פינק ג'ין (צילום: יחצ חול)