מזקל BENEVA
Beneva הוא אחת ממזקקות המזקל הגדולות בוואחקה. הבעלים Pedro Mateo López, למד את רזי הכנת הזקל מסבו ואביו והוא ממשיך את שיטת הייצור במזקקה עצמה. מזקל Beneva artisanal joven מיוצר מאגבה אספדין שגדלה בסביבת המזקקה, כשהדגש הוא על מקומיות ועונתיות. ייצור בשיטה המסורתית ותהליך ידני, מביאים ליצירת מזקל עוצמתי, בעל טעמים חזקים, ריחות ארומתיים וגוף מלא.
המחיר: 140 שקלים
להשיג אצל: נפתלי ארטיסנל 050-4350777 ובחנויות אלכוהול 

בנווה מזקל (צילום: יחצ חול)
בנווה מזקל (צילום: יחצ חול)

פורט רוזה OFFLEY
משקה הקיץ הבא שלכם, מיוצר מענבי טוריגה פרנקה, טוריגה נסיונאל וטינטה בארוקה, שגדלים בעמק הדורו בפורטוגל. הוא מתאפיין לא רק בצבע ורוד עמוק וניחוחות של תותים וענבים שחורים, אלא גם בחמיצות מרומזת וסיומת חלקה שביחד עם טוניק או על קרח ותפוז הופכים לדרינק קיץ אולטמטיבי. בשונה מפורט רגיל, האופלי פורט נוטה יותר לכיוון יין קינוח. הוא יחזיק מעמד כחודש מרגע הפתיחה - בינינו הוא יחזיק מעמד שבוע גג ברגע שתגלו כמה הוא מוצלח עם טוניק, ומולץ לשמור אותו בקירור, במצב אנכי.
המחיר: 55 שקלים
ניתן להשיג בחנויות האלכוהול ובאתר פאנקו

פורט וטוניק. אופלי פורט (צילום: אסנת גואטה)
פורט וטוניק. אופלי פורט (צילום: אסנת גואטה)

ג'מס סאמר אייל 
מבשלת Jem's משיקה לכבוד הקיץ את Summer Ale, אייל ישראלית מושלמת לימי הקיץ החמים. היא קלילה, קיצית ובעלת טעמי פריחה וניחוחות הדרים, ארומה מלאה, מרירות נמוכה ו-5% אלכוהול. בדיוק מה שאנחנו צריכים בימי הקיץ החמים. הטעם החדש נמכר בחביות ובקבוקים בסניפי Jem's השונים ברחבי הארץ.
המחיר: החל מ-13 שקלים לבקבוק 1/3. 
שעות פתיחה ומידע על סוגי הבירות

ג'ימס בירה (צילום: פייסבוק)
ג'ימס בירה (צילום: פייסבוק)

שייק- קוקטיילים מבוקבקים
"שייק" היא סדרת קוקטיילים מוכרים, מוכנים לשתייה, המבוססת על סיידר תפוחים אלכוהולי. בגדול היא דומה לסידרת הבריזר של בקרדי רק הרבה יותר מגוונת מבחינת הטעמים, וכללת קוקטיילים כגון: "סקס און דה ביץ", "קובה ליברה", "מוחיטו", "בורה בורה ועוד", בעצמה של 5.5% אלכוהול.
המחיר: 9 שקלים
ניתן להשיג בקיוסקים, סופרים וחנויות אלכוהול

שייק קוקטיילים (צילום: יח''צ)
שייק קוקטיילים (צילום: יח''צ)

היינות הלבנים של דרך ארץ 
שאיפת יוצרי סדרת "דרך ארץ" הינה ליצור יינות אשר נותנים תמורה נהדרת בכל לגימה. היינות בסדרה מיוצרים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומבוססים על ענבים ממגוון אזורי הגידול בישראל. 2 יינות השיקו בדרך ארץ: שרדונה צעיר ומהנה בעל מאפייני פרי הדר טרי ורענן. יין לבן כייפי, מאוזן ולא מחייב, וגוורצטרמינר - חצי יבש ארומאטי, פירותי ורענן .
המחיר: 29 שקלים בלבד. 

וילה ג'ובאני קיאנטי כשר 
קיאנטי אופייני המגיע מאזור טוסקנה באיטליה כשאת את חלקו התחתון עוטף קש כסמל למסורת אופיינית ליינות האיזור. זהו יין מהנה מאוד ומאוזן, בעל גוף בינוני לצד פירותיות מודגשת. היין מורכב מענבי סנג'יובזה, המגיעים מאזור טוסקנה באיטליה.
המחיר: 65 שקלים
ניתן להשיג בכל חנויות האלכוהול והיין

יין (צילום: יח''צ)
יין (צילום: יח''צ)