בחודשים אוגוסט וספטמבר, יפתח יקב רמת הגולן את שעריו לזוגות צעירים שלא יכולים לקיים את חתונתם בעקבות המגבלות, ויאפשר להם לקיים את האירוע המרגש בחייהם תחת כיפת השמיים באווירה יוצאת דופן. לרשות המתחתנים יעמדו, ללא עלות, מרכז המבקרים וגינת היקב, בימים ראשון עד חמישי בשעות הערב, בתיאום מראש מול מרכז המבקרים ובכפוף להנחיות משרד הבריאות. בתנאי אחד.

יקב רמת הגולן, חתונה במרכז המבקרים  (צילום: אבנר אלקרס)
יקב רמת הגולן, חתונה במרכז המבקרים (צילום: אבנר אלקרס)
מסייעים לעסקים מהצפון 
היקב מתנה את השימוש במתחם, המוקף בגינה גדולה עם בריכת נוי, גפנים וצמחיה ארץ ישראלית, בהזמנה של מוצרים ושירותים מהצפון. במטרה לסייע לעסקים מקומיים להתאושש מהפגיעה הקשה אותה הם חווים בימים אלו. וזה, אם אתם שואלים אותנו, דבר יפה מאוד לעשות.
יקב רמת הגולן, חתונה במרכז המבקרים  (צילום: אבנר אלקרס)
יקב רמת הגולן, חתונה במרכז המבקרים (צילום: אבנר אלקרס)

לשמח חתן וכלה 
לדברי רות שדה מנהלת השיווק של היקב: "בתקופה האחרונה כולנו נחשפנו לסיפורים מרגשים של זוגות צעירים שחתונתם נדחתה ואף בוטלה בעקבות המצב. חשבנו ביקב כיצד אפשר לשמח את אותם זוגות ולאפשר להם לחגוג גם בתקופה המורכבת בה אנו נמצאים והחלטנו לפתוח את היקב בשעות הערב לחתונות מצומצמות ללא עלות. יקב רמת הגולן מזמין את הזוגות הצעירים להגיע ולחגוג את היום המרגש ביותר כאן אצלנו בגולן, תחת כיפת השמיים ועל רקע הנופים המרהיבים של הגולן"

 לפרטים נוספים, שעות ותיאום: מרכז המבקרים של יקב רמת הגולן - 04-696-8435