את התקופה המעורערת וחסרת הוודאות הזו, צריך להעביר איכשהו. כמו שאני אומר: אם אין לזה פתרון כנראה שלא הבנו את הבעיה. כדי שיהיה קצת כיף ולא משעמם, אני ממליץ לכל אחד לגלות את האלכוהוליסט שבו ולטפח הרגלי שתייה. רבים מחברי שהברים בהם עבדו נסגרו, בחרו לחשוב מחוץ לקופסא ולהכין קוקטיילים מבוקבקים שיכולים לעזור עם הגעגועים לבר האהוב. אסנת גואטה שלנו הרחיבה בנושא.

עשו זאת בעצמכם. זה לא מסובך 
מצד שני, לא מעט אנשים שמארחים בבית, בכפוף לתקנות, רוצים לשמר את חווית ההכנה על המקום, הערבוב והשקשוק, בלי להיות יותר מדי ברמנים. בדיוק בשביל האנשים האלה המציאו את חבילת 'עשה זאת בעצמך 'של אבסולוט, השם המדויק שלה הוא, ABSOLUT COCKTAILS KIT  והיא כוללת: שני בקבוקי וודקה אבסולוט, שייקר ושתי כוסות- כל מה שצריך כדי להכין משקאות בבית. אגב, אל תחשבו אפילו על להכין משקאות בבית, לפני שקראתם את המדריך לבר הביתי של מירה איתן.

אבסולוט - ABSOLUT COCKTAILS KIT (צילום: יח''צ)
אבסולוט - ABSOLUT COCKTAILS KIT (צילום: יח''צ)

ברמן, תן לי משהו חזק. לא תאמין מה עשיתי 
הכל התחיל בטלפון מהעורך (הערת המערכת: זה עורך זה?), שהחבילה של אבסולוט בדרך אלי. לא יותר מדי זמן לאחר מכן, התקשר גם השליח, לספר לי שהוא בדרך אלי, ודי מהר הוא היה בדלת. כשפתחתי את החבילה, גיליתי שמצורפים אליה זוג מתכונים קלאסיים, טעימים וקלים להכנה. זה נחמד, אבל החלטתי לנצל את הזמן הפנוי שלי (הערכת המערכת: אם יש לך כל כך הרבה זמן פנוי, למה לא שלחת טקסט לפני שבוע?), וליצור למשקה באווירה של חופשת קיץ ים תיכונית על החופים של איטליה. מי יודע מתי נזכה לראות אותם שוב.

אבסולוט MED BREEZE (צילום: קרינה גנץ)
אבסולוט MED BREEZE (צילום: קרינה גנץ)
ABSOLUT MED BREEZE
בשביל  הבריזה הים תיכונית שלנו, חיברתי לוודקה אבסולוט, קמפרי איטלקי, סירופ פסיפלורה ומיץ תפוזים. יצא טעים 

מה צריך
50 מל' אבסולוט וודקה
20 מל' קמפרי
20 מל' סירופ פסיפלורה
25 מל' מיץ לימון
90 מל' מיץ תפוזים
קרח

מה עושים
מוזגים את המרכיבים לשייקר (יש לכם אחד בחבילה) ללא הקמפרי, מוסיפים קרח ומשקשקים היטב
מוסיפים את הקמפרי ומקשטים בנענע ותפוז מיובש

איפה משיגים
את המארז של וודקה אבסולוט ועוד המון מארזים מושקעים ומשקאות איכותיים, אפשר להזמין כאן ולקבל עם שליח עד הבית