עם או בלי קשר לנוכחות בן זוג בחיי, יחסיי עם טו' באב בואכה ולנטיינ'ז היו מאז ומעולם מעורערים. החג, אותו אני מכנה תור הזהב של היינות המבעבעים החצי יבשים מהסופר, כמו גם שעתם הקשה של דובונים מפס ייצור סיני - שמוצאים את עצמם כגלגל שלישי פסיבי על המיטה ברגע הרומנטי ביותר של היום - הוא חג מיותר. ובדיוק כמו שחתונה מהסרטים היא קלישאה, גם חגיגות גרנדיוזיות של אהבה גורמות לי לחשוד שחסר שם משהו חוץ מהמון אלכוהול איכותי.

העיקר שתשתכרו בסוף 
אז תודה ששאלתם, אבל גם השנה לא חגגתי וזה בסדר גמור, ואני קוראת מפה אל אחיותיי הנשים שרף הציפיות שלהן עולה בסערה השמימה בכניסתו של החג – שלא כל פוסט "מאמי ומותק" שאתן רואות באינסטגרם באמת מעיד על עומק יחסים. ודבר חשוב נוסף: אם יש לכן בן זוג, דעו שגברים מגיבים בעיקר להתניות, תשאירו פתק עם הנחיות או שתארגנו ארוחה רומנטית בעצמכן. העיקר שתשתכרו בסוף. וכדי לתקן טעויות רבות שקורות לצערנו דווקא בחג האהבה, טעויות שנובעות בדרך כלל מלחץ של מוכרים בכל מיני רשתות שיווק שדוחקים בבן הזוג האומלל לרכוש 2 במאה! או שמפנייה "שכל הבנות אוהבות" (טעות!!), אני רוצה להמליץ על יין מדויק, איכותי, לא יקר וכזה שלא יהיו פדיחות אתו.

רמת הגולן, ירדן רוזה  (צילום: חגית גורן)
רמת הגולן, ירדן רוזה (צילום: חגית גורן)
הרוזה הנכון 
סדרת הפרימיום האיכותית של יקב רמת הגולן ירדן היא אחת הסדרות האהובות עליי. הרוזה של ירדן גם הוא אחד היינות האהובים עליי שעכשיו מגיע גם בגרסת בציר 2019, שהיה בציר מוצלח ביותר ליינות רבים באזור. ובלי קשר לטו' באב, רוזה הוא יין שמאד מתאים לחום המטורלל שבחוץ כמו גם למצב הרותח. אם אתן לא אוהבות רוזה, אפשר ללכת על כל יין לבן יבש. בגלל שזה בכל זאת "מועד" שכולם מציינים אני הייתי משקיעה עוד כמה שקלים וקונה גם כוס מרהיבה מהסוג עם הקוטר הרחב, שמשפר לי באופן אישי כל חווית שתייה. תקררו את היין היטב לפני הגשה, במיוחד אם אתן הולכות על הרוזה. וגם אם אתן לבד, תדליקו מזגן, שימו נטפליקס, תמזגו כוס ותאהבו את עצמכן, השאר כמאמר הקלישאה – כבר יבוא.