פסטיבל רוזה קיצי בדנים – יין וקוקטיילים
בר ה-Denim הכריז על קיץ של רוזה summer of rose, פסטיבל משקאות ורודים, בעיקר יינות רוזה וקוקטיילים ורדרדים. רוזה הוא אמנם ורוד וקריר אבל פעמים רבות מתוחכם ומתפתח כמו יינות אדומים. בתפריט נעשה ניסיון להמחיש את רוחב היריעה של הורוד עם יינות רוזה כגון: 'בטא וין גרי' ורוזה של פלדשטיין, רוזה דרום אפריקאי מעושן, רוזה איטלקי מענבי פינו גריג'יו, כמה יינות מאזורים שונים בצרפת בעלי סגנונות שונים ויינות מספרד, כל אחד בסגנון שונה.
 
בגזרת הקוקטיילים: נגרוני תותים עשוי ג'ין ורוד, וורמוט לבן ואפרול / שפריץ על טקילה, אשכוליות, מי ורדים ויין מבעבע וסאוור טרופי עם רום לבן, פסיפלורה, אננס ושקדים.
מחירי כוסות יין: 36-48
בקבוקים: 132-188,
קוקטיילים: 48-52
איפה: קינג ג'ורג 83, תל אביב

פסטיבל רוזה בדנים (צילום: רן בירן)
פסטיבל רוזה בדנים (צילום: רן בירן)

פסטיבל ג׳ין באייזיק
הבר 'אייזיק' באבן יהודה (תעשו Waze) חוגג החל מיום ראשון, 27/6, חודש ג’ין, עם תפריט מיוחד, שנוצר בשיתוף פעולה עם מותגי ג’ין מובילים והמיקסולוג גיא גרלנק. כל משקה וקוקטייל נרקחו על מנת להתאים לפרופיל טעמים של מותגים ספציפיים. תוכלו למצוא כאן 5 גרסאות שונות לג’ין וטוניק וקוקטיילים קלאסיים על בסיס ג'ין. במהלך החודש יהיה ניתן לרכוש בקבוקי ג’ין הביתה, יינתנו מתכונים לקוקטיילים קלאסיים שניתן להכין במטבח הביתי ועוד הפתעות נוספות.
טווח המחירים: 40-50 ש״ח
איפה: האלה 27 אבן יהודה

פסטיבל ג'ין באייזק (צילום: גיא גרלניק)
פסטיבל ג'ין באייזק (צילום: גיא גרלניק)

"בראבו- קיוסק א וין" בחוף גאולה, תל-אביב
קבוצת we like you.too משיקה את "בראבו- קיוסק א וין", אשר מתחיל הרצה בימים אלו בחוף גאולה בשיתוף פעולה עם מסעדת גזוז הצמודה.  בראבו הינו קיוסק יין עם תפריט יינות מגוון ומשתנה שיימכר בבקבוקים ובכוסות מחומרים ממוחזרים ואקולוגיים במחירים נגישים. מחירי בקבוקי היין ינועו בין המחירים 88  – 188 שקלים לבקבוק.
 
בנוסף ליין ושתיה קרה תוכלו לשתות במקום סיידרים סנגריות, ורמוט שפיץ, ברד רוזה ועוד. על תפריט היין והמשקאות שיוגשו ינצח נועם ברדה. בנוסף לתפריט הויטרינה שכולל כריכים ומאפים, יהיו מנות של מוצרי ושימורי מעדניה: עלי גפן עם צזיקי, סרדינים אורטיז, אנשובי אורטיז עם ברוסקטות מרוחות חמאה, נקניקיית בוטיק בלחמנייה ועוד מנות משתנות, במחיר 15 עד 55 שקלים למנה.
איפה: חוף גאולה, תל-אביב,  בצמוד למסעדת גזוז.

בראבו קיוסק א וין (צילום: חיים יוסף)
בראבו קיוסק א וין (צילום: חיים יוסף)

דון ג'וזפה- חנות ובר יין חדש
מאחורי מיזם היין החדש עומדים המסעדנים והיזמים הוותיקים אייל חסיד (טפאו, כחול ועוד), ואסף אבוטבול (קבוצת קמפאי ועוד). דון ג'וזפה משלבת בין חנות לבר יין ומעדנייה ומייצרת חווית בילוי מלאה. החנות כוללת תצוגת יין גדושה ביינות מכל העולם לצד קיר מעדנייה הכולל פלטות גבינות, נקניקים ומעדנים. במרכז הרחבה, בר רחב ידיים בו מוצע תפריט יינות בכוסות שיכלול כ-20 בקבוקי יין משתנים במחיר של עד 30 שקלים לכוס ממגוון יינות מסקרנים ולא שגרתיים.
 
לצד תפריט הכוסות יוצע בעתיד הקרוב למבלים בפיאצה  תפריט כריכים מגוון שיכלול מנות כמו: כריך אסאדו, כריך נקניקית קצבים, כריך מקסיקני עם קורנביף, פלוט סרוולד, כריכי גבינות בוטיק ועוד. בראש הצוות המקצועי של החנות עומד הסומלייה אפי כוץ שמתכנן להעשיר את הידע שלכם עם סדנאות וטעימות רוחב.
איפה: הארבעה 16 ת"א. טלפון: 051-2288416

דון ג'וספה (צילום: גיל אבירם)
דון ג'וספה (צילום: גיל אבירם)

חנות הסמפלים של מוזיאון הוויסקי
חובבי הוויסקי יכולים להזמין עכשיו טעימות רוחביות של וויסקי מכל העולם, שהורכבו מראש דרך האתר של מוזיאון הוויסקי או להרכיב מארזים שונים בבחירה חופשית מהמגוון הרחב של המוזיאון (מעל 1,000 בקבוקים) כולל בקבוקים ייחודיים ונדירים.
מסעות לדוגמא:
 
מסע חובק עולם: מתחיל בארה״ב עם ג׳נטלמן ג׳ק, ממשיך לאירלנד עם טילינג סמול באצ׳, עובר לטיוואן עם קוואלן סינגל מאלט ומסיים בסקוטלנד עם דלמור 12. המחיר: 239 ₪ כולל כוס גלנקיירן.
 
מסע יפני: מתחיל באקאשי רד, ממשיך לשינשו איווי טרדישן, היביקי הרמוני ומסיים בניקה קופי גריין. המחיר: 349 ₪ כולל כוס גלנקיירן
טווח מחירי המסעות: 200-400 שקלים וניתן לבחור ממגוון של מעל 20 מסעות שונים. 
לרכישה באתר  

לאור הביקוש  עלתה לאתר קטגוריה חדשה- Samples Only- וויסקי שניתן להזמין כסמפלים בלבד ובכך ניתן  לטעום ולחוות וויסקי יקר או נדיר שלא נרצה לרכוש בקבוק שלם אך עדיין נרצה להכיר. לאתר 

מארז סמפלים של מוזיאון הוויסקי (צילום: נעה עינת )
מארז סמפלים של מוזיאון הוויסקי (צילום: נעה עינת )

מיצי מיאו - פופ אפ בר מיצים וקוקטיילים
שלושת הקולגות מאחורי הפופ אפ - יונתן ברגמן (קפה שפירא), גל עילם (חומוס אבו דאבי) ושאול גירמברג (פוקי בודהה בול) פתחו את "מיצי מיאו"  - בר טבעי ושמח של מיצים וקוקטיילים, שייפתח למספר חודשים בחצר המשופצת של ה"פוקי בודהה בול" שברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב.
 
התפריט יכלול ארבעה מיצים סחוטים טריים שיוגשו לאורך כל שעות הפתיחה. החל מ-17:00 אפשר יהיה למצוא גם ארבעה סוגי קוקטיילים מרעננים על בסיס פרי טרי סחוט: ג'ין על תפוח ירוק, קמפרי על תפוז וסודה, עראק על רימון ולימון, ו-וודקה על תפוזים סחוטים.
המחיר לקוקטייל: 38 ₪
איפה: קינג ג'ורג' 81 תל אביב | 11:00-00:00

מיצי מיאו קוקטיילים (צילום: מירב קומש)
מיצי מיאו קוקטיילים (צילום: מירב קומש)

שוק איכרים ביקב עמק האלה 
במהלך חודשים יולי אוגוסט מידי יום חמישי החל מהשעה 19:00,תוכלו למצוא במתחם היקב: דוכני מזון עשירים ומגוונים, יריד אומנים, דוכני קוסמטיקה טבעית, מתחם בגדי וינטג' יד 2, בר רחב עם מגוון יינות משובחים, בירות בוטיק ממבשלת 'שריגים', מוסיקה חיה, מתחם ריקודים  עם דיג'י DJ Ayelet Oved ועוד. הכניסה חופשית ומתאימה לכל המשפחה. כל המחירים בשוק הלילה - חברתיים ומינימליסטים.

יקבי עמק האלה (צילום: מיטל שרעבי)
יקבי עמק האלה (צילום: מיטל שרעבי)

יריד פתיחת הקיץ ביקב בנימינה
יקב בנימינה פותח את שעריו ומארח יריד פתיחת קיץ חוויתי על המדשאות רחבות הידיים בצל העצים והגפנים, דוכני יין, DJ ויריד של תוצרת מקומית אשר יתקיים ביום שישי ה 18/6/21 בין השעות 9:00-16:00. ביריד יציגו וימכרו יצרנים פרטיים, עסקים מקומיים ובעלי מלאכה. בין הדוכנים תוכלו למצוא דוכני יין של יקבי בנימינה, בת הרים -  יצרני גבינות ושמן זית, סוקה – סוקולנטים, תכשיטנים מקומיים, בירה אורייש ועוד הרבה הפתעות נוספות.
איפה: רחוב היקב 2, בנימינה.

יריד ביקב בינימינה (צילום: יחצ)
יריד ביקב בינימינה (צילום: יחצ)

סניף חדש ורביעי ל- lager & ale בנמל תל אביב
הסניף החדש, הממוקם ב'ספוט הוסטל TLV', מציע לאורחי ההוסטל, לבליינים בנמל תל אביב ולקהל הרחב מתחם בילוי מלא ועשיר עם אווירה צעירה ותוססת, שילוב מנצח של בירות במחירים כמו בחו"ל, אוכל רחוב, מגוון אלכוהול במחירים נוחים, רחבה חיצונית עצומה הכוללת שולחנות וספסלי עץ כמו הברים באירופה וכל זה באווירה פסטורלית מושלמת אל מול פארק הירקון. המוזיקה שמתנגנת ברקע ללא הפסקה היא בסגנון רוק, פאנק ועוד. 

לאגר אנד אייל בנמל (צילום: עידן סבח)
לאגר אנד אייל בנמל (צילום: עידן סבח)