גאווה ישראלית  | מזקקת הויסקי M&H הישראלית זכתה בפרס המותג החדשני ביותר לשנת 2022 בתחרות הוויסקי בינלאומית 
המותג הישראלי זכה בתואר Brand Innovator of the Year בתחרות הוויסקי היוקרתית World Whiskies Awards על חדשנות ויצירתיות בייצור וויסקי סינגל מאלט – מהוויסקי היחידי בעולם שהתיישן בים המלח ועד הוויסקי הראשון בעולם שהתיישן בחביות יין רימונים . תחרות הוויסקי הבינלאומית World Whiskies Awards, היא תחרות הוויסקי החשובה בעולם, אשר מתקיימת מדי שנה באנגליה בחסותWHISKY MAGAZINE . מדובר בתחרות הוויסקי הנחשבת ביותר בתעשייה, אחריה עוקבים כל חובבי הוויסקי בעולם

קאם צ'אנה, ספונסר של התחרות, תומר גורן, מזקק ראשי, גל קלקשטיין, מייסד, בעלים, ומנכל, דנה ברן, סמנכלית שיווק, טל חוטינר, סמנכל מכירות, וג'ניפר שום, ספונסרית נוספת של התחרות (צילום: יחצ)
קאם צ'אנה, ספונסר של התחרות, תומר גורן, מזקק ראשי, גל קלקשטיין, מייסד, בעלים, ומנכל, דנה ברן, סמנכלית שיווק, טל חוטינר, סמנכל מכירות, וג'ניפר שום, ספונסרית נוספת של התחרות (צילום: יחצ)

Pop up wine bar - פופ אפ יין של היזם אייל נאור
Pop up wine bar  הוא מיזם חוויתי חדש מבית היוצר של היזם והמפיק אייל נאור. נאור, הבעלים של חדרפרטי בתל אביב, הקים את המיזם מתוך רצון להנגיש את תרבות היין בישראל ולהביא את היקבים המובילים בישראל לתל אביב.
ה-Pop up wine bar יעבוד אחת לשבוע ויארח בכל פעם יקב אחר. בכל מפגש יהיו שלוש סדרות של יינות, בשלוש רמות מחיר שונות. ניתן לטעום את היינות ולרכוש בקבוק יין במחיר חנות לאחר טעימה בתוספת דמי חליצה של 25 שקלים, לשבת במרפסת המקורה או בחלל האירוח הפנימי וליהנות מהיין הנבחר, לצד מנות קטנות מהמטבח של השף של חדרפרטי אלעד בן דוד וכל זה באווירת אירוח משוחררת, קלילה עם מוסיקה משובחת ברקע ובמחירים סבירים ונגישים.
5.4  החל מהשעה 18:00 מארחים את יקב ברבדו ויקב נטע ב "חדרפרטי"

להזמנות ושריון מקום: https://ontopo.co.il/4346922, טלפון: 03-6888816 כתובת: דרך בן צבי 84 תל אביב יפו.

פופ אפ יין  (צילום: נטי לוי)
פופ אפ יין (צילום: נטי לוי)

מבשלת הבירהJEM’S מתגייסת לתמיכה בעם האוקראיני
מותג הבירה JEM’S משיק מהדורה מיוחדת של בקבוקים בעיצוב מיוחד לתמיכה בעם האוקראיני ולפליטי המלחמה שאיבדו את בתיהם. במסגרת המהלך הייחודי, מותגו אלפי בקבוקי בירה מסוג PILS בתווית שעוצבה בהשראת סמלי מדינת אוקראינה.
מדובר בבירה מסוג PILS  -לאגר בהירה עם טעמי פריחה הדרית ומרירות עשירה, 5% אלכוהול.  תווית הבקבוק נושאת את צבעי דגל אוקראינה - כחול וצהוב, בתוספת ציור של ידיים שלובות כסמל לאחדות וסיוע. נוסף לעיצוב הייחודי, הצהירו במותג כי 15% מההכנסות יתרמו לעמותת ישראייד (IsraAID) הפועלת עבור הפליטים האוקראינים.
את הבקבוקים הייחודיים ניתן להשיג בחנויות האלכוהול והיין הנבחרות וכן בסניפי רשת JEM’S BEER FACTORY במחיר של 13 שקלים.

ג'יימס  (צילום: אייל קרן)
ג'יימס (צילום: אייל קרן)

אירועי פסח במרכז המבקרים של יקב לה פורה בלאנש
ביקב לה פורה בלאנש יתקיים ב 18/4 (חול המועד) הפנינג בשת"פ עם תיירות חבל יתיר, אירוע חגיגי שיכלול הופעה של חבורת הכלייזמר הישראלי לצד דוכנים של יינות יקב לה פורה בלאנש אשר יציג וישיק את הבצירים החדשים של סדרת תלפיות, בר גבינות ועוד דוכנים.
בנוסף יתקיימו סיורים פתוחים לקהל ביקב בכל שעה עגולה ללא עלות.

הכניסה להופעה בעלות סמלית של 20 ₪ לאדם. ניתן לשלם מראש דרך אתר תיירות חבל יתיר או ביום האירוע בכניסה למתחם היקב. האירוע יכלול חגיגת השקת יינות הבצירים החדשים מסדרת  תלפיות של יקב לה פורה בלאנש והופעה הכליזמר הישראלי בעונת הפריחה, יום שני ה 18/4 בשעות 9:30-14:30.
כמו כן מרכז המבקרים של היקב אשר צופה אל יער יתיר יהיה פתוח בחול המועד, ה 17-19/4 בין השעות 9:00-14:00 ויציע סיורים. סיור ו 3 טעימות יין 30 ₪, סיור, 5 טעימות ופלטת גבינות 70 ₪.
לפרטים- 058-661-9898

לה פורה בלאנש (צילום: אנטולי קרינצקי)
לה פורה בלאנש (צילום: אנטולי קרינצקי)

חול המועד פסח במרכז המבקרים של יקב טורא
מרכז המבקרים של יקב הבוטיק הפופולרי טורא שבישוב רחלים יהיה פתוח בכל המועד פסח ויציע למבקרים מספר אופציות בילוי תחת הפרגולה המקורה רחבת הידיים של היקב.
ביקור כפרי- ישיבה בתוך היקב, בין החביות כולל הדרכה וסיפור היקב, פלטת גבינות,מצות, זיתים וטעימות מ 3 סוגי יין במחיר 79 שקלים,
ביקור פינוק -  פלטת גבינות, מצות, ממרחים וזיתים ו-2 כוסות יין לכל אדם במחירשל 99 שקלים לאדם ויש גם מגוון סלי פיקניק של גבינות ויין שאפשר לקחת לדרך.
שעות פעילות בחול המועד 17-20/4 בשעות 10:00-17:00 ובתאריך ה 21/4 בשעות 10:00-14:00
מומלץ לתאם ביקור מראש 02-6508882 או 052-7966613 

יקב טורא (צילום: גיל אבירם)
יקב טורא (צילום: גיל אבירם)

מנכ"ל חדש ליקב רמת הגולן
דירקטוריון יקב רמת הגולןהודיע על מינויו של אסף בן דב למנכ"ל החברה לאחר שמנכ״ל היקב יאיר שפירא ביקש לסיים תפקידו כמנכל היקב.
לאחר תהליך קפדני במסגרתו נבחנו מועמדים מנוסים -  נבחר אסף בן דב אשר כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל מכבי חיפה. אסף בן דב, 53, נשוי+3 כיהן במגוון תפקידים בכירים במשק וביניהם מנכ"ל המשביר לצרכן ומנהל חטיבת היוקרה בלוריאל ישראל.
אסף בן דב מנכ״ל יקב רמת הגולן הנכנס: "נרגש  לקראת התפקיד. מודה לדירקטוריון על האמון ונכון לקראת האתגרים המצפים לנו"

אסף בן דוב מנכל יקב רמת הגולן (צילום: באדיבות מכבי חיפה)
אסף בן דוב מנכל יקב רמת הגולן (צילום: באדיבות מכבי חיפה)

 

מבצעי אביב ברשת הרמיטאז'
רשת חנויות האלכוהו משיקה לקראת החגים מגוון עשיר של מבצעי אלכוהול כשר לפסח.
בין המבצעים: רוברטו קוואלי כשל"פ ליטר - 129.90 ש"ח; בלו נאן גוורץ  כשל"פ - 2 יח' ב-64.90 ש"ח; שמפניה כשרה לפסח "פומרי ברוט" - 149.90 ש"ח; יין כרמל פרייבט קולקשן - 6 יח' ב-169.90 ש"ח; עלית הארק - 44.90 ש"ח ועוד לצד מגוון של מארזי שי לחג החל מ-29.90 ש"ח

הרמיטאז' (צילום: בן יוסטר)
הרמיטאז' (צילום: בן יוסטר)

עונת 2022 של סדרת קרוזי היין העולמיים נפתחת רישמית
הקרוז יספק הזדמנויות ייחודיות לקשר עם ייננים ומומחים אחרים בתחום באמצעות מגוון סמינרים ופעילויות מעשירות, הכוללות טעימות יין אינטימיות וארוחות ערב בשילוב יין, הדגמות קולינריות אינטראקטיביות ומפגשים חברתיים.
מנחה האירוע ביולי יהיה היינן הספרדי הידוע,  אנטוניו הידאלגו  מהיקב הידוע Spanish Sherry House  - Bodegas Hidalgo La Gitana.

האורחים ייהנו ממפגשים עם  ייננים ובעלי מזקקות  בעלי שם עולמי, ביניהם:  ז'רארד ברטרנד; רוב מונדבי, דור רביעי לייננים בעמק נאפה; היננית דיאן פלמנד  ומייקל מונדבי מיקב משפחת מייקל מונדבי. השנה, בהפלגות נבחרות, תהיה לאורחים הזדמנות גם להתענג על חוויות קולינריות ייחודיות בחסות מותג הבשר  Certified Angus Beef . מאסטר סומלייה ידריך  כיצד להתאים את היין לארוחה, תוך שהם נהנים מבשר הבקר הטוב ביותר, המוגש בגאווה  על סיפון  צי האוניות של NCL.

רשימת ההפלגות  של סדרת 2022 Meet the Winemaker כוללת:
2 ביולי 2022 - אושר נורבגי: Salvatore Ferragamo יחד עם אביו, אחראים לשימור אחוזת Il Borro בטוסקנה, איטליה,
17 ביולי 2022 - בריחה נורבגית: אנטוניו הידאלגו, מבית השרי הספרדי המוכר בעולם 
24 ביולי 2022 - הדרן נורווגי: ארוחת ערב בשילוב יינות של היקב הקליפורני Opus One בהנחיית גרג מילר 
13באוגוסט 2022 - אושר נורבגי: מייקל מונדבי מיקב משפחת מייקל מונדבי
12באוקטובר 2022 - בריחה נורבגית: סנדרו בוטגה מ-Bottega S.p.A.
22אוקטובר 2022 - שמחה נורווגית: ז'רארד ברטרנד, זוכה ה- GREEN AWARDS לשנת 2020
11בדצמבר 2022 - הדרן נורבגי:-משפחת הייננים ובעלי הכרמים-קנדל-ג'קסון