שבוע הקוקטיילים של תל אביב חוזר עם 80 ברים, 30 אירועים ואורחים מרחבי העולם.
״שבוע הקוקטיילים״ יפתח השנה בפעם הרביעית בעיר תל אביב למשך שבוע בתאריכים 15-21 למאי עם מגוון אדיר של קוקטיילים במחיר נגיש של 30 ש״ח בשפע הברים הטובים ביותר שיגישו קוקטיילי דגל שנרקחו במיוחד לשבוע זה. ברחבי העיר יתקיימו עשרות אירועי אלכוהול, סדנאות ופופ אפים שיארחו מיקסולוגים מכל העולם. 

הברים המשתתפים: אימפריאל, קונסיארג', 223, אולה, הולי, צ'נה, לולי, פופה, דלידה, רעמסס, קה פה הנוי, ג'ין קלאב, מידל בר, זאלמה בבאר שבע, גטסבי בירושלים, וספר בחיפה, מרי סקיי בנתניה, מוניסיפאל בהרצליה ועוד 
בין האירועים שיתקיימו: אירועי ה-TIKI VOYAGE של פלנטיישן- עשרות ברים ימזגו קוקטיילים על בסיס הרום "פלנטיישן", ביום חמישי יתארחו בתל אביב וינסנט באלו, שגריר המותג הבינלאומי לסדנת טעימות ופרננדו רקוואנה מה"קולאז׳ קוקטייל בר" בברצלונה לערב קוקטיילים.
פופ אפ טנקרי במסעדת OLE- במשך שבוע שלם, המותג טנקרי יתארח הדק של מסעדת OLE עם תפריט קוקטיילים על טהרת הג'ין. 
ועוד שפע של ארועים וסדנאות.
למידע נוסף ורכישת כרטיסים 

מילק & האני בשת"פ עם מבשלות בירה ישראליות!
M&H, מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל משיקה את סדרת Art&Craft בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם שש מבשלות בירה ישראליות.
הסדרה תכלול שש מהדורות של וויסקי שיושנו בחביות בירה שונות. השבוע יצאו לשוק שני מוצרים במהדורה מוגבלת: סינגל מאלט שהתיישן בחביות ברבן אמריקאי לשעבר אשר שימשו ליישון בירת שוקולד פורטר של מבשלת שפירא, הוויסקי הינו בעל טעם שוקולדי ייחודי, לצד נוכחות גבוהה של עץ אלון ורמזים של טופי ומרווה יבשה.
מהדורה נוספת, היא סינגל מאלט שהתיישן בחביות ששימשו ליישון בירה של הדיקטטור, המתאפיינת בטעם כבולי ואדמתי, מתיקות של מרשמלו צלוי לצד רעננות של אניס ירוק ומנטה. 

סדרת Art&Craft מצטרפת לשורה ארוכה של סוגי וויסקי פורצי דרך. השנה, המזקקה הישראלית זכתה בתואר Brand Innovator of the Year בתחרות הוויסקי היוקרתית World Whiskies Awards בזכות חדשנות ויצירתיות בייצור וויסקי סינגל מאלט – מהוויסקי היחידי בעולם שהתיישן בים המלח ועד הוויסקי הראשון בעולם שהתיישן בחביות יין רימונים. 

ART & CRAFT  של מילק & האני (צילום: סטודיו יה)
ART & CRAFT של מילק & האני (צילום: סטודיו יה)

DRINK PINK בטאיזו : שתה כמה שאתה רוזה
ביום שלישי 17.5 יתקיים' זו השנה השלישית' הפרויקט של טאיזו שמטרתו לקדם רוזה ישראלי.
השנה  מי שמוביל את הפרויקט הוא צור לסטר, הסומילייה הראשי של טאיזו, אשר אצר מעל 60 סוגי רוזה ישראלי -  מדובר במספר בקבוקי הרוזה הישראלי הגדול ביותר שיפתח ויימזג בערב אחד!
המחיר: בעלות של 90 ₪ ניתן יהיה לטעום ולשתות ללא הגבלה באותו ערב.

הצלחתו של הפרויקט הולידה שיתוף פעולה בין מסעדת טאיזו ליקב ויתקין שאף הוא יושק ב- 17.5: פתיחתו הראשונה של ה- PRIVET LABEL של מסעדת טאיזו עם ויתקין -רוזה ישראלי מזנים ים תיכוניים. קייצי, פרחוני ומלא בטעמי תות ופטל עם רמיזות לעשבוניות רעננה.
במהלך כל חודשי הקיץ, מידי יום שישי בו מוגש תפריט הבראנץ של טאיזו – יפתחו כל פעם 6 בק' רוזה נבחרים למסלול טעימה מיוחד.
להזמנות: 03-522-5005

פסטיבל הרוזה של טאיזו (צילום: יח''צ)
פסטיבל הרוזה של טאיזו (צילום: יח''צ)

רשת 'בנא משקאות' משיקה פסטיבל וויסקי בחנויות הרשת
פסטיבל הוויסקי השנתי של רשת 'בנא משקאות' יתקיים בסניפי הרשת ויציע הפנינג סובב עולם, החל מהמותגים המוכרים והמובילים ועד למזקקות הפרטיות. במהלך הפסטיבל הרשת תחשוף את קטגוריות וויסקי עולם ותשיק באופן בלעדי את ביטויי הוויסקי היפני.
הפסטיבל יכלול לראשונה בישראל עשרות טעימות של ביטוי וויסקי איכותיים, מוזיקה, משאיות פוד טראק ומבצעים בלעדיים.
לאחר שנים בהן הובילו סקוטלנד ואירלנד את תחום ייצור הוויסקי, מדינות נוספות התחילו להצטרף לייצור מותגי וויסקי בינלאומיים המיוצרים במזקקות של 'העולם החדש' ממחוז גואה בהודו, טאיוואן ויפן, בנוסף למבקבקים העצמאיים שתפסו תאוצה ואף רואים כניסה של קהלים צעירים בסוף שנות השלושים לעולם הויסקי. בפסטיבל המבקרים ייחשפו לראשונה לביטויי הוויסקי היפני ויוכלו לטעום מעל כ- 50 סוגי וויסקי שונים מרחבי העולם, יקבלו הסברים על הסוגים השונים, ייהנו מסדנאות מקצועיות והנחות בלעדיות ברשת.
ברכישת כרטיס המבקרים ייהנו מכוס וויסקי מתנה וב- 50 ₪ מתנה לרכישת וויסקי בחנות.

תאריכי הפסטיבל: 10 במאי פתח תקווה / 17 במאי ירושלים / 19 ביוני ראשון לציון 
הפסטיבל יתקיים בחנויות רשת נבחרות בתאריכים: 10.05.22 ועד ה-19.06.22 בין השעות 17:00-21:30

פסטיבל הויסקי בבנא (צילום: סטודיו פוטוגני)
פסטיבל הויסקי בבנא (צילום: סטודיו פוטוגני)

פופ אפ פרחוני בצ'נה
במסגרת שבוע הקוקטליים של ת"א, יתקיים שיתוף פעולה מיוחד בין מסעדת צ'נה של שף תומר אגאי לבין הליקר הכי פורח בעולם-ליקר סן ז'רמן.  האירוע יתקיים בשישי הקרוב, 20.5  בין  11:30-16:00 בבראנץ' שיעמוד בסימן פריחת הסמבוק, שמהווה את הרכיב המרכזי ממנו מייצרים משקה זה.
בתפריט הבראנץ' הים תיכוני יוגשו: ירקות, גבינות, פיצטה היישר מהטאבון, דגים וברוסקטות. 
באגף הקוקטליים יוגשו 3 קוקטיילים על בסיס סן ז'רמן כגון:

  • The ST-GERMAIN Spritz: ליקר סן ז'רמן / יין יבש מבעבע וסודה בתוספת קליפת לימון ופרחים.  (43 ש"ח)
  • Parisian Daiquiri:  ליקר סן ז'רמן / בקרדי לבן, מיץ ליים טרי וסירופ סוכר ומיץ ליים טרי. (46 ש"ח)
  • Frenchie Negroni: ליקר סן ז'רמן / ג'ין בומביי / מרטיני רוסו / מרטיני ביטר בתוספת קליפת תפוז ופרח. (52 ש"ח)

להזמנת מקום: https://ontopo.co.il/cenadinner

סן ז'רמן בצ'נה (צילום: יחצ)
סן ז'רמן בצ'נה (צילום: יחצ)

איש הענבים מציג: בית פתוח בסימן רוזה עולמי
יינות רוזה המאופיינים בצבעם הורוד במנעד רחב של גוונים, תופסים תאוצה גדולה בשנים האחרונות ועוד ועוד יקבים מפנים את הייצור לטובתו של הרוזה המבוקש. איש הענבים אשר חיים את הטרנד ואת הביקושים הגוברים, מכריזים על בית פתוח בסימן ורוד אשר יוקדש כולו ליינות רוזה מובילים מהארץ ומהעולם.
יום חמישי 19.5.2022 בין השעות 17:00-23:00 ויום שישי 20.5.2022 בין השעות 10:00-16:00
עלות ברכישה מוקדמת: 100 ₪   / עלות ברכישה במקום: 125 ₪

טלפון לפרטים נוספים: 03-5180533 לינק לאתר לרכישה : https://grape-man.com

בי פתוח רוזה באי שהענבים (צילום: יחצ)
בי פתוח רוזה באי שהענבים (צילום: יחצ)

מסעדת סיטארה בערב קוקטיילים עם המיקסולוג אמיר בביוף 
לכבוד יום הקוקטיילים הבינלאומי, מסעדת סיטארה משיקה, עם המיקסולוג אמיר בביוף, ערב קוקטיילים בלתי נשכח בשיתוף חברת אספיריט. במסגרת הערב הייחודי שיתקיים ב-11.5.22, לקוחות המסעדה ייהנו מתפריט עשיר המכיל 10 קוקטיילים יוצאי דופן על בסיס מותג הטקילה היוקרתי VOLCAN, ג'ין LONDON NO1, מזקל VERDE ועוד.
בתום הערב יבחרו שלושת הקוקטיילים הטובים ביותר והם יוצעו לקהל הרחב עד ה-13.5.22.
בין הקוקטיילים השונים ניתן למצוא :

  • ERUPTION - וולקן רפוסאדו, אמארו בלנד, סירופ אגוזי מקדמיה, פסיפלורה ולימון.
  • PALO SANTO MARTINI - ג׳ין לונדון מס' 1, וורמוט לבן יבש של גונזלס ביאס, קוקי אמריקנו, קורדיאל פאלו סאנטו וספריי פאלו סאנטו.
  • HIGHS & LOWS (MARGARITA) - וולקן בלאנקו מושרת בפלפל חריף, מזקל ורדה, שרטרז ירוק מושרה בתותים, אמארו סנטוני ליים.

אמיר בביוף נחשב לאחד המיקסולוגים המובילים בישראל ובעל ניסיון עשיר של שנים רבות. בביוף אחראי על תפריטים רבים ואף ניהל את תכנית המשקאות בברOphelia   שבני-יורק, שנכנסה לעשירייה הפותחת של הרופטופים הטובים בארה״ב לשנת 2018.
מחירים :  החל מ-59 ₪ ועד 72 ₪

אורן בביוף בסיטארה (צילום: יחצ)
אורן בביוף בסיטארה (צילום: יחצ)

ויש לנו גם בירה- ביר בזאר פותחיפ ביר טראק!
מבשלת הקראפט הישראלית בירבזאר, תפתח סניף ראשון של בר נייד לסופי שבוע בלבד תחת השם "ג'יפסי בירבזאר", במתחם טרק חוף ים אכזיב, בהשקעה של מעל 200,000 ש"ח.
הבר החדש יעבוד בסופשי שבוע בלבד ויציע ממגוון הטעמים הייחודים של המבשלה. ביום חמישי החל מ 18:00 ובשישי החל מ 11:00 ועד קצת לפני כניסת שבת. המחירים שיוצעו במקום: שליש 25 ש"ח ו- חצי 29 ש"ח
www.beerbazaar.co.il

בירבזאר טראק (צילום: יחצ)
בירבזאר טראק (צילום: יחצ)

לראשונה בישראל, בירה מחבית תימזג במשחק כדורגל.
חברת הכרם, היבואנית הרשמית של מותג הבירה "באדוויזר", תשיק בישראל את ה"באדוויזר זירו", בירה ללא אלכוהול, שתימזג מהחבית במזנוני היציעים באצטדיון "סמי עופר" בחיפה במהלך משחקי ליגת העל בכדורגל.
באדוויזר מעניק את החסות המרכזית ומשמש כבירה הרשמית של משחקי המונדיאל קטאר 2022. אצטדיון "סמי עופר" המשמש מגרשן הביתי של מכבי חיפה והפועל חיפה, הוא האצטדיון הראשון להציע לקהל את החוויה המשלימה כמו בשאר העולם
המחירים באצטדיון סמי עופר: רבע ליטר באדוויזר זירו – 15 ₪ | שליש ליטר באדוויזר זירו – 20 ₪  | חצי ליטר באדוויזר זירו – 25 ₪

באדוויזר זירו (צילום: באדיבות חברת הכרם)
באדוויזר זירו (צילום: באדיבות חברת הכרם)
.