זה סיפור על מישהי שלא נגלה מה שמה. אולי מכיוון שאתם מכירים אותה, זאת אומרת עשויים לזהות אותה מהבניין, ממכון הכושר ואפילו מהמכולת. לקראת הקיץ היא שמה לה למטרה להכניס קצת יותר אנרגיה וחיוניות לגוף ולנפש בעונה הכי יפה בשנה – עונת הפריחה וההתחדשות. מהחלון נכנס אור מוקדם של בוקר שמבשר על התחלות חדשות, על יישום החלטות, סידור ארונות. אומרים שכדי להכניס משהו חדש בחיים צריך להוציא משהו ישן, כדי שיהיה לחדש מקום נח למצוא עצמו, והטבע מאפשר לנו לעשות זאת בצורה מעגלית במהלך השנה. פספסנו פעם אחת? לא נורא, ההזדמנות לעולם חוזרת.



תזונה נכונה ושינויי הרגלי אכילה בשילוב עם ספורט יעשו לגופנו פלאים. אותה אחת שהבטחנו לא לגלות את שמה, כבר אמרה לא פעם לחברותיה שהיא מודעת לכך שהכל בראש ושהיא חייבת לשתות יותר מים ולאכול בשעות מסודרות ולא לדלג על פילאטיס. האתגר שלה הוא בביצוע. להן לא נותר אלא להנהן.



רעיון גאוני - לסדר את האוכל בצורות



מישהי סיפרה לי פעם שברגע שהבינה שהנוסחה לשינוי הרגלים פשוטה מכל נוסחה מתמטית בכיתה א’, היא הצליחה לעשות את השינוי. אם נצא מנקודת הנחה, היא אמרה לי, שכל מה שעשינו עד היום הוא זה שהביא אותנו למצב בו אנחנו נמצאים ברגע זה, נבין שמספיק על פי אפקט הפרפר לשנות ולו הרגל קטן אחד והמסלול כולו משתנה בדרך אל היעד.



זה מזכיר לי שכשהייתי ילדה לא אהבתי ארוחות צהריים אלא רק סנדוויצ’ים. אמא שלי היתה צריכה לשכנע אותי בדרכים יצירתיות לשבת ליד השולחן ולסיים מתוך הצלחת. דבר לא עבד. אלא שאז לאמא היה רעיון גאוני לסדר את הפתיתים או את הפסטה בצלחת יחד עם הירקות בצורות משתנות, פרצופים וחיות. שעת יצירה של אמא ובת ושעה של בחירות. האם הפה צריך להיות אדום כעגבנייה או עגול כמו ביצה? את זה רק את תחליטי. הכל בחיים זה עניין של בחירות, היא אמרה לי אז, ואיך תדעי איך לבחור נכון? לפי מה שאת חושבת שטוב עבורך.



כדי לשנות באמת, צריך קודם כל להניע את המחשבה לפני שפועלים, אחר כך לצאת מאזור הנוחות ולנסות ולהעז לגעת בדברים שלא חשבנו עליהם. כמו לטעום מאכל חדש, לנסות טרנד קולינרי או להתחיל ללבוש לבן למרות שתמיד לבשנו שחור. שינוי אחד בכל פעם. האמת, זה דווקא קל.



היכנסו למתחם "תזונה נכונה" באתר מעריב לכתבות נוספות