כשאני קם בבוקר, אני מתחיל עם אספרסו ארוך או אמריקנו בלי חלב. אין לי זמן להכין סלט בבוקר, אז אני לוקח איתי לעבודה שקית ירקות שכוללת עגבניות שרי, מלפפונים ופלפלים, גזר וצנוניות. לפעמים גם קולורבי.
כשתופס אותי הרעב של אמצע הבוקר, אני שולף שקית של אגוזי מלך מהמגירה במשרד ואוכל מהם חופן. פעם המגירה הייתה מלאה בחטיפים, אבל מאז שהחלטתי לשנות מעט את התזונה, היא תרוקנה.
אני הכי אוהב לבשל לאשתי, אבל אני נהנה לבשל גם לכל מי שמעריך אוכל. פעם אמרו עלי שרואים שאני נהנה מהאוכל, וזה נשאר איתי. זה גם מה שאני אוהב אצל מי שאני מבשל לו. אני בדרך כלל מבשל על פי דחף רגעי או חשק שפתאום התעורר.

למזלי, העבודה שומרת לי על מסגרת, כך שיש לי סדר יום די מאורגן גם מבחינה קולינרית. סוף השבוע הוא מאתגר יותר. בגלל שאני מקפיד רוב השבוע על תזונה יחסית מאוזנת, אז אני מרשה לעצמי ליהנות מהסופ"ש. כמו עם הנשנוש של אחר הצוהריים. 
 
עמרי פולק, בלוגר אוכל
עמרי פולק, בלוגר אוכל

 
המתכון האהוב עלי הוא ללא ספק המתכון שלי למקרוני ברוטב חמאת עגבניות. הוא מבוסס על מנה  שסבתא שלי הייתה מכינה ולכן גם מעלה אצלי המון רגשות וזיכרונות. בנוסף, הוא סופר קל ומהיר להכנה, ואפשר לגוון בקלות עם עשבי תיבול.
המזווה שלי תמיד מלא בפסטה, רצוי מחיטה מלאה, שמן זית ועגבניות מרוסקות. אני מתחבר לפשטות של המטבח האיטלקי, לכן גם פתחתי בלוג באוריינטציה איטלקית, ואלו הם מוצרי הבסיס שחייבים 
להיות בבית. אני משתדל לא להיתפס בלעדיהם.
בדרך כלל אנחנו מסיימים את היום עם סלט כלשהו ואחריו משהו מתוק. אנחנו משתדלים לאכול את ארוחת הערב בין שמונה לתשע, אבל לפעמים זה נמשך גם מעבר לכך. 
קיבלתי פעם טיפ מדיאטנית קלינית שיישמתי גם בטיול הגדול שלי באוסטרליה וניו זילנד, וגם בזמן  אימונים למרתונים - לאכול ארוחות קטנות מדי שעתיים־שלוש ולא לחכות לרעב גדול שיציק. 
אשתי היא הסיבה לכך שאני חייב קינוח מתוק בסוף כל ארוחה, אבל אני עדיין מעדיף מלוח. החטא הקולינרי האהוב עלי הוא במבה יבשה (אחרי יום של שקית פתוחה) בשילוב ביסלי גריל. כמובן שג'אנק פוד מדי פעם הוא גם סוג של נקודת חולשה.
 *** 
 
מתכון -  מקרוני ברוטב חמאת עגבניות
מצרכים (5-4 אנשים):
חבילת פסטה ארוכה (מקרוני או בוקטיני העבים עדיפים על ספגטי או ספגטיני הדקים)
קופסת שימורי עגבניות מרוסקות (400 גרם)
40 גרם חמאה
מלח ופלפל
  
מקרוני ברוטב חמאת עגבניות
מקרוני ברוטב חמאת עגבניות

 
הוראות:
מחממים בסיר בינוני ועל אש נמוכה-בינונית את העגבניות המרוסקות. 
כשמתחילות בועות על פני השטח, מוסיפים את חתיכות החמאה ומערבבים היטב. 
מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם.
מבשלים את הפסטה עד לרמת אל דנטה.
מסננים את הפסטה ומחזירים אותה אל הסיר, שופכים פנימה את הרוטב ומערבבים היטב עד שהוא עוטף את כל האטריות.
מבשלים עוד דקה-שתיים על אש קטנה ומגישים.
רוצים להוסיף מוצרלה או גבינה אחרת? עשו את זה בשלב האחרון והורידו מהאש אחרי שהיא נמסה.

הפרויקט בשיתוף "מעריב" ו"אסם"