+ אני בדרך כלל מתעורר מוקדם בבקרים, והדבר הראשון שנכנס לי לגוף זה קפה. אני עדיין בתוך השמיכות כשהאצבע שלי מתרוממת באופן אוטומטי מהמיטה כדי להדליק את המכונה. בלי כוס הקפה שלי אני לא מסוגל להתחיל את היום.



+ חברה טובה המליצה לי פעם להתחיל את היום עם 2 כוסות מים ומעט מיץ לימון. אני חייב להודות שזה פשוט מאוד ליישום וגורם לכל בוקר להיות אנרגטי יותר. אבל אני עושה את זה רק אחרי שאני מקבל את מנת הקפה שלי.



+ יש לי ימים מלאים בעבודה, לפעמים במקום אחד ולפעמים בכמה מקומות. אני מסיים את העבודה בשעות מאוחרות, ולכן אני אוכל בשעות הקטנות של הלילה. אני יודע שזה לא בריא או מאוזן, אבל לפעמים העייפות מנצחת אותי.



+ רוב היום אני נמצא סביב אוכל, אז לא תוקף אותי "רעב קטן" במשך היום. אני נמצא במטבחים שאני מייעץ להם, בבתי קפה בפגישות או במטבח שלי, יוצר מנות חדשות. כך שרעב הוא אף פעם לא הבעיה, אלא כמויות האוכל שנכנסות.


צילום: מתן כץ


+ אני אוהב לאפות טארטים. אני חושב שזה הקינוח המושלם לכל ארוחה, כי זה בסיס טוב להמון טעמים, מרקמים וקומפוזיציות. אני מאוד אוהב לאפות לחברים ולמשפחה, אבל בגלל העבודה שלי אני לא תמיד מצליח להגיע לזה.

+ קשה לי לשמור על תזונה מאוזנת ולא משנה כמה שיטות אני מנסה. אני מאמין שאי אפשר להתעלם מהצורך שלנו לאכול מאכלים שמנים ומתוקים, ולכן אני משתדל לאכול מעט מכל דבר. לא תמיד זה עובד, לצערי. אבל לפחות אני מנסה.

+ יש לי מזווה שמוכן לאפייה ובישול, ולא של אוכל דיאטטי. אצלי במזווה תמיד אפשר יהיה למצוא לפחות קילו מכל סוג של שוקולד, לפחות 50 רינגים לטארטלטים וחבילת אבקת זהב לקישוט. זה המינימום. יש כמובן תוספות על פי מה שאני מכין.

אלון שבו. צילום: מתן כץ


+ יש אנשים שמנסים להקפיד על תזונה מאוזנת ומלאה, ואז יש להם איזה "חטא" קולינרי שהם מסתובבים איתו. כשמדברים איתי על ה"חטא" הקטן שלי בתחום המזון, אני צוחק, כי כל העבודה שלי היא חטא אחד גדול. רק תראו את הדברים שאני מכין.

+ אולי לא שמתם לב, אבל אני בערך חי בקונדיטוריה, ולכן גם מה שאני אוהב להכין נמצא בעולם הזה. המתכון שאני הכי אוהב להכין זה טארט עם קרם פטיסייר ופירות. זה כיף, מרענן וטעים בכל מצב.