שמח בליכוד. בדיליי של חודש דלפה הידיעה ש שלפיה יואב דבוש, מי שנחשב לפונקציה זו או אחרת בליכוד, התלונן במשטרה נגד חני בלייווייס דיין, מזכירה במשרד ראש הממשלה שיושבת במצודת זאב, על כך שהיא חסמה את רכבו בחנייה.
סיפור המעשה, כפי שסופר לליאורה, התרחש ביום שישי, 13 במרץ, שבו כמה פעילי ליכוד נשלחו לשוק הכרמל. כשהגיעו למצודה, הצטיידו בסטיקרים ובציוד להפצה, חנו בחניון הבניין והלכו ברגל לשוק. עם שובם גילה דבוש כי מכוניתו נחסמה על ידי רכבה של חני. זו מצדה סירבה במשך זמן רב להזיז את הרכב.

לדברי חלק מהמעורבים היא איימה כי תמחק את דבוש מהליכוד והמשיכה בסירובה להזיז את הרכב. פעילים שהיו במקום וניסו לגשר בין השניים, סיפרו לליאורה כי חשבו בתחילה שמדובר בהלצה וכי התקרית תסתיים תוך מספר דקות. אלא שכעבור שלוש שעות חייג דבוש למוקד 100 והזמין ניידת. השוטר שהגיע המליץ לדבוש להגיש תלונה במשטרה, ואכן זה הגיש את התלונה. מגיגול קצר גילתה ליאורה כי ברשת רצה עצומה העונה לשם ״ליכודניקים דורשים לפטר את חני בלייווייס מיד!״. רק שהעצומה, מתברר, נפתחה כבר ב-12.3.15, יום לפני המקרה המדובר, ועד כה נאספו 59 חתימות.
דבוש, המשטרה מעדכנת על המשך טיפול?

״אני לא מעוניין להגיב״.
חני, הייתי שמחה לקבל תגובה על תקרית שאירעה ב-13.3.15 במצודת זאב המוגדרת כתיק מספר 21202325.
״יקירתי, א' אין תגובה. ב' אני לא יודעת על שום תלונה במשטרה. ג' אני לא מתכוונת לנתק לאנשים את הטלפון, אז בבקשה תנתקי את״.
א' אני לא יקירתך. ב' לטרוק טלפונים את לא נוהגת, אבל לחסום מכוניות את כן נוהגת?
״גברתי, אני לא מתכוונת להגיב וגם לא לנתק לך את הטלפון, אז אני פשוט אשאיר אותך על הקו עד שיימאס לך״.
גדי אריאלי, מנכ״ל תנועת הליכוד: ״אין לי עניין להתייחס. אני לא הייתי במקום. אל תדקלמי לי מספרי תלונות, אני לא מתכוון להתערב ולהתעסק בזה״.