רחוק מהעין, רחוק מהלב? רוני דואק, שנפרד מיעל אבקסיס, אם בנו, גר עד לאחרונה בצמידות אליה ברשפון, בית לצד בית. אלא שעכשיו דואק החליט לבנות לה בית חדש, קצת יותר רחוק. כלומר, ברחוב אחר לגמרי.



בזמן שהופתעתם מהידיעה שפורסמה השבוע ב"דה מרקר", שלפיה יובל רבין נאלץ לפנות את דירתו משום שלא עמד בתשלום שכר הדירה, אי שם בניו יורק הרחוקה נהנות גרושתו טלי ובנותיהם המשותפות מרמת חיים שלא הייתה מביישת אף ג'אפית מצויה - בית מפואר באחד מהרחובות היוקרתיים. יובל עצמו עבר להתגורר כבר לפני מספר חודשים בחווילתה של נטלי אהרון, גרושה ואם לשניים, המתגוררת בקיסריה. השניים מצויים במערכת יחסים הדוקה שנמשכת כשנה.


נטלי, שמעתי שהיה לכם קשה עם הפרסום.
“יובל הוא בחור עדין וישר, אין לו ימינה ושמאלה. כשהתפרסמה הידיעה הייתי המומה, במיוחד מהפרגון שהוא מקבל. הוא נוסע מקיסריה ברכבת לתל אביב מדי יום. את יודעת כמה אנשים באו לעודד אותו?".


בטוחה בזה.
“לא חשוב שהוא בן של ראש ממשלה, אני הייתי נשואה לאיש עסקים מאוד רציני, אבל אנחנו בתכלס אנשים פשוטים שחיים חיים רגילים ומתמודדים עם אותה מציאות של יום־יום שכל העם מתמודד איתה. החיים הם לא פשוטים. היום צריך לעבוד קשה ולהתאמץ בשביל לחיות. יש צירופי מקרים, עליות וירידות, לכל בן אדם".


לדעתך הכותרות היו מוגזמות ביחס לסיפור עצמו?
“סך הכל אנחנו לא מדברים על סיפור בהסתבכות של שחיתויות ודברים שצצים כל יום, שהם חמורים פי מיליון. פה הסיפור הוא נטו שֵם. השם רבין עושה את האפקט".


הכרת את המשפחה שלו?
“כן בטח. את דליה. דליה מקסימה".


את הבנות שלו?
“עוד לא הייתה לי הזדמנות. הן לא גרות פה. רק את הבן הבכור שלו, מיכאל. הוא קופי של אבא וסבא שלו".



אולי קראתם השבוע את הידיעות על הפרידה בין דודו פישר לאשתו, טובה, אבל רק ליאורה יכולה לגלות לכם את הסיבה האמיתית לפגישה ברבנות: מקורבים לדודו פישר מספרים שזה זמן מה הוא בזוגיות צמודה עם רויטל אליה, גרושה ואם לשני ילדים, שצעירה ממנו בכ־30 שנה.


טובה, נפגעת?
“אני מצטערת מאוד, אני לא יכולה לדבר איתך. סליחה, תודה".


דודו, כמה זמן זה נמשך?
“סורי, אני עסוק".


אבא של רויטל, יהודה אליה, הכרת כבר את בן הזוג
של בתך?


״הכרתי אותו, אבל אני לא יודע מה להגיד לך. אני לא אחראי לשום דבר שקשור בה. עדיף שתדברי איתה בעצמך. תתקשרי אלי ואני אתן לך את המספר שלה. את רושמת??!״.


בוקר טוב, רויטל. היש עוד חזנצ׳יק כמו דודו?
״אני עסוקה מאוד. יש לי פה איש מקצוע בבית״.


את לא יכולה להשאיר מדינה שלמה במתח.


״אני לא יודעת על מה אנשים מדברים. כל הפרשנויות ששמעתי השבוע מוזרות מאוד״.


רק ספרי קצת על הזוגיות.
״אני לא מתכוונת להגיב על זה".



ואם כבר גירושים, אז ידיעה חמה שהגיעה לליאורה לקראת סגירת הגיליון: אל מדרגות הרבנות ברחוב דוד המלך בתל אביב פסעו ביום רביעי בבוקר אחד שמואל פלאטו שרון, 85, ורעייתו אנט הנושקת לגיל 60. השניים שכבר פרודים קרוב ל–20 שנה החליטו שאף פעם לא מאוחר מדי לעשות את זה רשמי. לאלו שרוצות לעוט על המציאה, דעו שהוא בכלל בזוגיות ארוכת שנים עם קלרה חורי, אשת העסקים המבריקה.


פלאטו שרון, עכשיו באים?
"איך את יודעת הכל? יש לי סעיף בחוזה שאסור לי לדבר על זה. את מבינה אותי".



לתשומת לבה של הקוראת שלווה ברטי: בעלך לשעבר, אלון אלרואי, אוחז בסוכנת נדל"ן, רויטל כהן שמה, גם היא (ע"ע דודו פישר) צעירה ממנו ב־25 שנה.



נוסעי רכבת ישראל מכפר סבא לכיוון תל אביב נתקלו השבוע בנוסע מיוחד: הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, שעלה עליה כאחד האדם. מי שהתקשה לשמור על פאסון וביקש סלפי עם האושיה, קיבל.



בחדשות אולי מדווחים בימים אלה כמה יעלה לכם להזמין את שרית חדד או את עברי לידר להופיע בחתונה שלכם, אבל שתדעו שמנהליו של יהורם גאון מוסרים שהוא לא מופיע באירועים מהסוג הזה, בלי שום קשר לתמורה.



מבזק ילודה: לישראל בונדק נולד נכד רביעי; לדרור אלפרון נולד בן שני שנקרא על שם הסב, איתן יעקב אלפרון.