שיחה מפתיעה אחרי פרישה מפתיעה: שי ודרור שוחחו הבוקר (רביעי) עם ישראל גודוביץ', הדייר המבוגר ביותר בתולדות "האח הגדול" ישראל. 
בשיחה סיפר גודוביץ' מדוע החליט לפרוש אחרי עשרה ימים בלבד, וניסה להסביר את האג'נדה אותה ניסה לקדם. לדבריו ההחלטה לפרוש הגיעה בגלל תחושת מיצוי מהתכנית: "לא היה רגע מסוים ששבר אותי. פשוט מיציתי את עצמי, זה היה תהליך. נכנסתי בדעה צלולה ועשיתי כמיטב יכולתי".
אדריכל עיריית תל אביב לשעבר לא היה מודע לכך שדמותו אהובה ואהודה בעיני צופי התכנית, אבל למרות הגילוי הוא נשאר נחוש בהחלטתו. "אתה מקבל את הכסף למרות שעזבת אחרי זמן כל כך קצר?", תהו שי ודרור, "הרי לא נכנסת בחינם", הוסיפו השניים. "יש תנאים אבל אם תשאל אותי אני אפילו לא זוכר אותם והם אפילו לא חשובים. הייתה לי אג'נדה שבחרתי להעביר בפלטפורמה הזו וכך עשיתי", השיב גודוביץ'. 

 

גודוביץ' נכנס לפרטים של אותה אג'נדה מסתורית אך הסכים להתייחס לנושא בקצרה: "כולכם יודעים מהי ולזה אני לא אכנס כרגע. היא הייתה מאוד ברורה, דירה וכל הנספחים עליה, האג'נדה של עם ישראל היום - מה זה דירה בכלל". הדייר לשעבר סיכם את שהותו בבית 'האח' במשפט מתמצת: "כמה שזה טרש זה לא היה טרש".
 
ערכה: ליאת מלכא בלכטובסקי