המדינה התעוררה בסוף השבוע האחרון לעידן חדש, הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי החליפה עשור וציינה 30 שנות קיום של בלונד, ביקיני בגוף לוהט, יופי עוצר נשימה וקריירה בינלאומית משגשגת. 
את המאורע המכונן ציינה הברבורה בהפקת ענק בגן האירועים חוות רונית בשפיים, לשם נהרו למעלה מ-300 אורחים וחבריה הטובים, שקיבלו טעימה קטנה ממה שצפוי להתרחש בחתונה המלכותית של רפאלי וארוסה עדי עזרא.
הפקת יום ההולדת החלה בחמישי האחרון, יום הולדתה של בר, בארוחת ערב אינטימית עם ארוסה, איש העסקים עדי עזרא. את ערב שישי חגגה רפאלי בחיק המשפחה והחגיגה המפוארת נערכה היום החל משעות הערב המוקדמות. 

הזוג המלכותי, רפאלי ועזרא, הגיע למקום ברכב לקסוס יוקרתי. כלת השמחה יצאה ממנו עם שמלת זהב מנצנצת, שיער הדוק ואסוף לראשה ולהבדיל מפעמים אחרות, פיזרה חיוכים לצלמי הפפראצי שנכחו במקום. 
אל תחשבו שהכניסה לאירוע הייתה פשוטה, האורחים שהגיעו למקום החנו את רכבם בחניון הסמוך והתייצבו ברשימות בכניסה. ברגע שקיבלו אישור כניסה, המתינו לרכב יוקרה שלקח את האורחים מהכניסה האחורית דרך האמפי. כל זה על מנת למנוע כניסת מסתננים להפקת הענק. 
רפאלי העניקה לאורחיה הצצה לחייה הנוצצים והשגרתיים על השטיחים האדומים וערכה את ההפקה בקונספט טקס האוסקר ופסטיבל קאן. 
פסל אוסקר ענקי הוצב במקום להנאת האורחים שיוכלו להצטלם לידו, לצד תמונת ענק של רפאלי. אותה תמונה התנוססה על ההזמנה שקיבלו האורחים למסיבת הנחשקת של השנה. 
מיטב סלבס ארצנו הגיעו לחגוג עם הברבורה ביניהם: גלית גוטמן ויגאל אהובי, שירלי בוגנים, נועה תישבי ההריונית, אסי ישראלוף, לאה שנירר, דורית בר אור, סנדרה ריגלר ובעלה שגב משה, גיל ריבה, כל חבריה לקאסט אקס פקטור, שירי מימון, עברי לידר, משה פרץ ורבים אחרים.