המדור, כמו רבים מצופי האח הגדול הופתעו אמש (שלישי) לגלות כי בגמר הגדול  נעדרה המודחת הראשונה אריאנה מלמד, העיתונאית והדיירת הכי קשוחה שראה הבית.  ספוקלציות רבות עלו, כמו האם היא מתכננת לתבוע את האח הגדול כמו דיירים קודמים מעונות קודמות ולכן נעדרה מהגמר?  אז אנחנו פה בשביל לספק לכם את התשובות . 
מלמד הייתה אמורה להגיע לנווה אילן אך היא סובלת מזיהום קשה שחטפה ברגלה, לטענתה בזמן שהותה בבית האח. מלמד קיבלה הפנייה למיון בקפלן והבוקר היא צפויה להתאשפז בבית החולים. ואם חשבתם שהיא תשתוק בעניין חמישיית הגמר אז טעיתם ובגדול. 


""המאמי המזרחי הלאומי". אייל גולן. צילום: סיוון פרג'
 
מלמד פרסמה פוסט ארוך ונוקב של קונספירציות בהפקה כשבמרכזן  אייל גולן ורני רהב שמייצגים בין היתר את מושיק עפיה בליאם הפקות. אריאנה טענה כי עפיה איציק זוהר ושיר אלמליח קשורים בדרכים שונות לאייל גולן, והאח הגדול לטענתה הבטיח לשלושתם להגיע לגמר.

עוד הוסיפה כי "ברור שאסור היה לי לפתוח פה על אייל גולן המאמי המזרחי הלאומי, או על הזבל שהוא שר. אסור לדבר סרה על האליטות החדשות שהולכים לנהל לנו את שוק המוזיקה וחיי התרבות והספורט". 

 מלמד קינחה באמירה צינית: "ככה זה נראה באמת, אייל גולן שולט, רני רהב מלך ישראל, ברוך בואכם לישראל היפה 2015". המדור שולח איחולי החלמה מהירה .