אורלי ויינרמן חגגה לאחרונה יום הולדת 44, ונראה שהיו לה כבר ימי הולדת שמחים יותר. מקורבים לבלונדינית, שעזבה את ישראל ומאז הביעה לא פעם דעות אנטי־ישראליות, מספרים שהיא נמצאת גם בקשיים כלכליים. על פי אותם מקורבים, ויינרמן שוהה כעת בברזיל. אזרחות מרוסיה היא לא קיבלה וגם הקשר עם חלק מהחברים ובני המשפחה שנהגו לסייע ולתמוך בעבר, כבר לא מה שהיה. ואל תשאלו את ליאורה אם ואיך בנו של קדאפי קשור לכל זה.



שלום לך, בן משפחת ויינרמן, אתם בקשר איתה?
״עזרנו לה כספית כשהיא נסעה לברזיל, אני מבקש להישאר בעילום שם״.



או־קיי. למה היא עזבה את רוסיה?
״מה שקרה זה שאחרי תקופה שבה אורלי הייתה בברזיל, היא עשתה איזו טעות וברחה לרוסיה. באיזשהו שלב נגמרה לה האשרה שם והיא נאלצה לעזוב את רוסיה. ואז היא חזרה שוב לברזיל״.



למה לא חזרה לארץ?
״היא כנראה מפחדת. היא הייתה מתקשרת שנעזור לה וכבת משפחה היינו מעבירים לה כספים. זה היה הקשר שלנו איתה. בתכלס היא בחורה די אומללה״.



כל הסיפורים על הבן של קדאפי נכונים?
״סיפור הזרע הוא בולשיט לא נורמלי. נראה לנו שהיא עוד רוצה להגיע לקדאפי הזה, היא קוראת לו החבר שלה וכל מיני שטויות כאלה״.



ע', אחרונת המוהיקניות שנשארה חברתה של ויינרמן, מספרת: ״אורלי באמת מסכנה. מצד שני, היא עשתה לעצמה נזק. אני היחידה שניסתה לעזור לה. שלחנו לה כסף, אבל הבחורה היא בור בלי תחתית. משהו לא תקין״.



למה היא עזבה את רוסיה?
״לדעתי, ההורים שלה שכנעו אותה לעזוב, כי ברוסיה לא היה לה אף אחד. ההורים שלה מסכנים גם. היא הייתה מתאכסנת במלון מאוד יקר ברוסיה, ומצד שני לא הייתה להם שליטה בכלל איך לעזור לה. כי את יודעת מה זה רוסיה. אמא שלה ממש בכתה לי ואמרה לי 'אני אישה מבוגרת, מה אני יכולה לעשות? אני רוצה שהיא תבוא לארץ ונעזור לה', ואורלי מצד שני אומרת 'אמא שלי לא אכפת לה ממני'. את כבר לא יודעת למי להאמין״.



מה עם החברות הטובות שלי גפני וסנדרה רינגלר? הן לא בקשר?
״לפי מה שידוע לי, לא. היא שיגעה אותן. אני מבינה אותן באיזשהו מקום. היחידה שעוד נותרה לה זו אמא שלה. לבי על אמה. כמה כסף היא שילמה על המלון ברוסיה, מלון פאר״.



סנדרה, הבנתי שאת לא בקשר איתה.
״זה לא מדויק אבל לא אכנס לזה״.



אורלי ויינרמן, שמעתי שיש לך בעיות כלכליות, שאת על הפנים ומנותקת מכולם.
״טוווווווווווו״.