היא ידועה כאחת הנשים המוכשרות והיפות בעולם, אך פליטת הפה שלה כנראה לא תעניק לה חסינות. 
שרליז ת'רון, השחקנית המפורסמת, סיפרה הלילה (שלישי) בראיון למנחה ג'ימי קימל, על מפגש מיוחד שהיה לה עם נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, מאחורי הקלעים של התוכנית.

בפעם האחרונה שהיא ביקרה אצל קימל, גם הנשיא היה שם.  "זה איום ונורא לספר", אמרה ת'רון, "יש לי קטע כזה שכשאני נהיית לחוצה, אני אומרת דברים ממש מביכים ולא הולמים. אני לא יודעת איך לעצור את זה, זה כמו להקיא מילים מבלי היכולת לעצור את עצמי, הוא נופף אליי והעולם נעצר".
שרליז ת'רון הזמינה את אובמה למועדון חשפנות


"הייתי מאוד לחוצה", ת'רון. צילום: רויטרס


כפי שסיפרה ת'רון, הלחץ שלה גרם לסיטואציה מוזרה בין השניים, כשהם נפגשו על סט התוכנית. אובמה החמיא לקימל ואמר כי התוכנית גורמת לו להגיע לקהל אחר ושונה ממה שהוא פוגש ביום-יום.

השחקנית סיפרה: "הוא לא אמר את זה ככה בדיוק אז אל תצטטו אותי, אבל הוא אמר משהו שנשמע כמו שהוא רוצה להגיע לקהל צעיר יותר, ולא ידעתי מה להגיד. היה רגע של שקט וכל מה שיצא לי מהראש זה- אם אתה רוצה לפגוש בקהל צעיר יותר, אני יכולה לקחת אותך למועדון חשפנות".

"מישל תהרוג אותי"
תר'ון הייתה מובכת מאוד מהסיטואציה, וסיפרה למנחה על התחושה והתגובה של אובמה: "זה היה נורא. מישל תהרוג אותי. הוא היה מלא חן וראה שהייתי מאוד לחוצה ממה שאמרתי".

היא הוסיפה וסיפרה: "לאחר המקרה, לא יכולתי לישון במשך חודש, כל הזמן התעוררתי וחשבתי לעצמי: מה אמרתי לנשיא? ולמה בכלל אמרתי את זה"?