>>בעוד צה״ל מנסה לקצץ תקציבים ולהתייעל מפה ומשם, הרמטכ״ל הפורש בני גנץ ואשתו, רויטל, מטיילים להם ברחבי ארצות הברית ולא סתם - טיול באופנועים כבדים. ואל דאגה, ג'יפ עם מאבטחים מלווה אותם לכל מקום, על חשבון משלם המסים. מדובר צה״ל לא נמסרה תגובה.



>>ועוד קצת מהנעשה בצמרת צה״ל: הסתודדות נרשמה בין דובר צה״ל לשעבר, אבי בניהו, לבין ברק סרי, לשעבר דוברו של אהוד ברק, וזה אחרי תקופת יריבות בין השניים.



סרי, ברק ורעם?


״נפגשנו, לחצנו ידיים כמו בני תרבות".



בניהו?


״אכן נפגשנו לארוחת צהריים משותפת לפני חודשים מספר ויישרנו את ההדורים. אני מעריך את ברק, סרי כמובן, ואת מקצועיותו. אמשיך לפעול על פי תורת משה, ככלל - דרכי דרכי נועם וכל נתיבותי שלום".



>>פרשת דריסת הנער גל בק ז״ל המשיכה השבוע לצבור תאוצה בעקבות הגילויים החדשים בתחקיר של איילה חסון ויפעת גליק בערוץ 1. מי שקולו טרם נשמע בפרשה הוא עו״ד שמעון מזרחי, שהיה, על פי הפרסומים, פרקליטה של הנהגת הדורסת לכאורה, שני פלטי. למזלכם, ליאורה כאן.

עו״ד מזרחי, מה עמדתך בפרשה?
״אני 50 שנה עורך דין, ממתי שמעת אותי מדבר אי פעם על תיקים שאני מייצג בהם נאשמים?״

אבל פה מדובר בתיק שעורר סערה ציבורית.
״אני, אני לא קשור לעניין. אני לא חושב שאני צריך להגיב על כלום".
מה דעתך על ההאשמות בדבר טיוח בחקירה?
״אני לא אומר ולא מתייחס. תודה רבה לך״.

אתה בקשר עם משפחת פלטי לאחרונה?
״אני לא מעוניין להגיב על השאלות האלה, גבירתי".
>>יאיר נתניהו ורומי שטריקר כבר לא. שטריקר מסרה בלקוניות: ״אין תגובה".
>>ליאורה כבר לא עומדת בקצב הפרידות והקאמבקים של אריק סיני ואשתו לשעבר, יפעת תעשה. בחודש מרץ השנה הם התגרשו בפעם השנייה ועכשיו, מקץ ארבעה חודשים, הם פתאום שוב יחד.
אריק סיני, תן לה דקה להתרגל אליך שוב.
״אנחנו ידידים טובים".
>>ידידים? לא זוג?
״אנחנו בבדיקת היחסים שלנו".
>>לפני כמה שבועות ליאורה סיפרה לכם כאן על החובות של לי אהרונוב, בת זוגו לשעבר של איציק זוהר, שלטענתה פער אצלה בור בחשבון הבנק ולא השאיר כיסוי. אם חשבתם שמשהו השתנה מאז, אתם טועים.

לי, האם איציק החזיר לך את החוב?
״שום דבר. עושה לי רק רע יותר".

אבל התפרסמה כתבה מאז שבה הוא טען שהוא שילם את כל החובות שלו לכולם.
״את החובות שלו לפני שהוא הכיר אותי״.

מה הוא אומר? למה הוא לא מחזיר?
״זה הבנאדם, גועל נפש".
 
בועז בן ציון, מנהלו האישי של איציק זוהר מסר בתגובה: ״אנחנו חיים במדינת חוק ויש גופים שתפקידם לפתור סוגיות מסוג זה והם יוכלו לתת תגובה מנומקת על פי חוק. אנחנו לא חלק מפרק של ׳הבורר'״.

>>בשישי שעבר שודר בתוכנית ״סלבריישן ראיון של המגיש צחי קומה עם מלי לוי ושמעון גרשון. בין היתר, הם דיברו שם על הצטרפותם לכת הסיינטולוגיה, אבל רגע לפני השידור התחרטו ופנו להפקה בדרישה לערוך החוצה את הקטע הזה, ועוד כמה נוספים. בועז בן ציון, בשם מלי לוי: ״אם הם לא קפצו על הספות אז הם לא בסיינטולוגיה ואנחנו לא סורי קרה״. רגע, זה לא נגמר: למרות הכחשותיו של בן ציון, ליאורה איתרה ראיון עם לוי משנת 2012 שבו לוי אומרת: ״הסיינטולוגיה מספקת כלי לחיים טובים״.

בקיצור, טום קרוז מוסר ד״ש.

צחי קומה, ערכת וטרחת?
״אני שמח על העניין הרב ש׳סלבריישן' בהגשתי יוצרת ומעבר לזה אני לא מגיב״.


מלי לוי, ארכיון. צילום: רפי דלויה

>>אייטם בניחוח אייטיז: השיר ״ולנו יש פלאפל״ אולי מזוהה עם ניסים גרמה, אבל הוא, כך מסתבר, ממש לא היה הראשון שביצע אותו. למעשה, להקת איילון היו הראשונים. אחד הטאלנטים של הלהקה, מוטק׳ה ירון בן ה-89, מתגורר כיום בארצות הברית ומאוד שמח לדבר עם ליאורה: ״אני יהודי בן 89, אשרי שזכיתי שאת מתעניינת בי ובעשייה האמנותית שלי. אני היחיד שנשארתי בחיים מחברי הלהקה, ואני גאה על כך. כל הזכויות של השיר, אגב, לא שייכות לא לנו ולא לניסים גרמה, אך ורק לדן אלמגור ולמשה וילנסקי״.
 
גרמה, כולם חושבים שזה שיר שלך.
״אני לא יכול להסתובב עם שלט ולהגיד בכל מקום שאני לא הראשון שביצע את השיר. כשהייתה לי הזדמנות, ציינתי את זה. בכל מקרה, יותר חשוב שתצייני שאני מוציא אחרי תשעה באב אלבום חדש, שהזוגיות שלי עם נירה אושרי מצוינת, שהילדים שלי הכירו אותה וקיבלו אותה יפה ובעזרת השם השלב הבא הוא שנעבור לגור יחד״.
 
>>מלכת היופי לשעבר רוית ירקוני הפכה לפני שבועיים לאישה גרושה באופן רשמי ועכשיו היא מוציאה לאור אהבה חדשה עם בחור העונה לשם ניצן שיתי.
 
יפה, ירקוני.
״אהבה היא המפתח לכל דבר״.