>>מאחורי הקלעים של ״אקס פקטור״ נרשמה בשבוע שעבר נוכחות מוגברת של בני משפחת בר רפאלי - הסבתא, פנינה לוין, הגיעה לשם כדי ללוות את שותפה לריקוד מהחוג בבית גיל הזהב, בני רפאל, שהגיע לאודישן.

לוין, תעשו ריקוד סולו בחתונה של הנכדה?
״ריקוד בחתונה של הנכדה זה פרטי, ואני מתייחסת רק לריקודים שלי בזמן שלי בבית גיל הזהב תל אביב״.
 
>>בתה של המעצבת מיכל נגרין, יסמין בת ה-30, חגגה את שנת הנישואים הראשונה ברבנות והתגרשה מהבעל, קובי.

נגרין, ככה נגמר?
״אני לא חושבת שזה מעניין מישהו, ואין לי תגובה״.
 
>>מוחמר דחלאן, המנהיג הפלסטיני, המתחרה על ראשות הרשות ממקום מושבו בחו״ל, קיבל אזרחות סרבית כהוקרה על פעילותו הכלכלית להתפתחות סרביה. וכן, זה כולל את האישה והילדים.

בני רפאל ופנינה לוין (משמאל). צילום: יח"צ
 
>>ד"ר יריב בן אליעזר זועם על ההחלטה לחלק מענק מיוחד ממשרד החינוך ל־27 בתי הספר ברחבי הארץ הקרויים על שמו של ראש הממשלה המנוח. קבלו מונולוג: ״עם כל העצב על רצח ראש הממשלה רבין, האובססיה של בתו להנציח את שמו על כל אתר במדינה ולהמעיט בערכם של אישים אחרים בעלי מורשת לא פחותה משלו היא בעיני פופוליזם מהסוג הכי גרוע. גם בנתב״ג, הקרוי על שם סבי, שמורשתו לא פחותה, בלשון המעטה, מהמורשת של רבין, מוצב פסל של רבין. מדוע? לשם מה? הפולחן מטורף...״.

זו לא חלילה קנאות בשל פיחות במעמדו של סבך, נכון?
״בזמנו הצעתי לדליה רבין לקרוא לשדה התעופה גם על שם רבין, שלא יישאר אתר שלא מצוין עליו שמו של אביה ז״ל״.

יש משקעי עבר ביניכם?
״אנחנו לא מתעסקים באותה מטריה. הכעס שלי הוא על ההנצחה המגלומנית והאובססיבית של רבין וההמעטה בהנצחה של אנשים אחרים כדוגמת שרת ואשכול, שמורשתם לא הייתה קטנה משלו״.

דליה רבין, רוצה להנציח תשובה?
״זה מסוג הדברים שאינם ראויים לתגובה. תודה״.
 
>>לתשומת לבם של ציידי הטאלנטים: השחקנית קים אלפרון חזרה לארץ ומחפשת כעת סוכן רציני. אמא אהובה: ״קים תשמח לקבל הצעה של סוכן שיהיה מוכן לייצג אותה פה בארץ״.
 
מה בעצם הבעיה?
 ״אין בעיה. היא רק הגיעה, לא הבינה איך הדברים מתנהלים. נשמח אם יזמינו אותה לשחק, להיבחן באודישנים. מגיע לה לא בחסד אלא בזכות. היא גרה בפלורנטין ועובדת ב׳בנדיקט'. בוגרת לי שטרסברג. ילדה יפה, איכותית״.
 
שם המשפחה בעוכריה?
״הבת שלי לא צריכה את שם המשפחה. בבתי הספר שם המשפחה לא היווה שום בעיה״.

מה עם זוגיות בשבילך?
״קודם שימצאו את הרוצח המתועב של יעקב. אחרי שאסגור מעגל אתפנה גם לזה״.
 
>>גל גדות נחתה לביקור לכבוד צילומי הקמפיין הבא של קסטת לסתיו 2015, פלוס ג׳ט לג.
 
>>קרן בן דוד נבחרה להוביל את קמפיין קולקציית הקפסולה של רשת יונידרס 6־9, בעיצובה של ליאת אשורי. לפחות מבחינת אשורי, לקרן מותר ללבוש לבן.
 
>>רשת האביזרים topten בחרה כדוגמנים סתיו סטרשקו (״האח הגדול״) ונעם פרוסט כפרזנטורים שלה.

סטרשקו צילום: אריאל בשור

>>ליאור רז, יוצר וכוכב הסדרה ״פאודה״, באופנוע מדגם הונדה CB500X אדוונצ׳ר מהניילונים.

>>שבת, יום הולדת 60 לשמוליק בודגוב, מאלילי הרוק הישראלי של שנות ה־70. הגיעו לחגוג: נורית גלרון ורפי רשף, אריק סיני, מרגול, מיקי גבריאלוב, אריאל זילבר, איקי לוי, ולקינוח, ח״כ יאיר לפיד, שלא שר אבל לפחות סיפר סיפור.
 
>>שישי שעבר, סינמה סיטי גלילות. בפרמיירת הסרט ״טוביאנסקי״ נוכחים עוז זהבי, אורי פפר, דנה ויס, ניסים משעל, אביגדור קהלני, עמרם מצנע, רוני מילוא, גליה מאור, משה קראדי, פרופ' זאב רוטשטיין, תמי ויהודה רווה, אביאם סלע (סירה אלכסנדר) ושאר חשובים. אז שתהיה שבת שלום.


ליאור רז. צילום סטודיו לם וליץ