"זה נורא פשוט, אמרתי את זה ואני חוזר על זה כמה פעמים ולא תמיד מקשיבים לי. בחיי האישיים אני חי חיים דו מיניים מלאים ושלמים וטוב לי והכל סבבה לי".



את ההצהרה הזאת שחרר לאוויר סולן אתניקס, זאב נחמה, שדיבר על כך בערוץ 24, בריאיון שישודר ביום שישי הקרוב. הוא התייחס לכך כשלידו נמצא תמיר קליסקי, שותפו ללהקה.

נחמה נשאל לגבי זוגיות והחיים האישיים שלו ואמר: "אהבה עם אישה? היתה לי רק אחת והיא היתה אהבה גדולה מאד. אני חושב שכדי להקים מערכת יחסים של משפחה עם ילדים, צריך לתת לילדים שלי לא פחות ממה שאני קיבלתי מההורים שלי, פיקניקים בשבתות, ים וחו"ל. המהות שלי זה אתניקס, הופעות, חזרות. הכל. כבר 30 שנה שאני ככה. קיבלתי הצעות לאבהות, וכל פעם שזה מגיע לרגע לפני, אני אומר שאני לא רוצה להביא דור המשך בביזנס. 

"כל זמן שאני אישית לא יכול להעניק דבר כזה לילד, אני לא חושב שאני צריך לעשות את זה. זה קטע אישי שלי. אם אמצא את האהבה המושלמת, אז בכיף. אני לא בנוי לקטע של זוגיות עם גבר. בשנים האחרונות זה לא קורה לי גם עם אישה. טוב לי ככה".

כשנשאל למה הוא לא מדבר על כך השיב: "אני אגיד לך למה אני לא מדבר על זה תקשורתית. תמיד מדברים על זה, האשימו אותי שאני משתמש בסיפורים של המיניות כדי לקדם מכירות. אני יכול להיות אב השנה. כדי להגדיר את אב השנה, צריך להגדיר גם את אם השנה. אם יהיה לי פעם ילד, רוצה לגדל אותו באותם תנאים שאני גדלתי ואפילו יותר טוב".