השחקנית בדימוס אורלי ווינרמן עלתה לכותרות כשיצאה נגד פעולות צה"ל בעזה בתקופת מבצע צוק איתן וגררה תגובות נזעמות ואיומים ממשיים על חייה.

מאז היא המשיכה בהסברה בלתי פוסקת נגד ישראל ופרו- פלסטינית. רק לאחרונה, השחקנית שמתגוררת בברזיל העלתה פרסומים שונים על הפעוט הפלסטיני שנשרף למוות כתוצאה מבקבוק התבערה וקראה למדינה שלנו "פלסטין" ולא ישראל. וכך רשמה: "גם הוריי נולדו בפלסטין ולא בשום מקום אחר".

במקביל לפעילות ההסברתית נגד ישראל ולמען תושבי עזה שהיא מקדמת בחשבון הפייסבוק שלה, החליטה ויינרמן בת ה- 44  להביא דור המשך שימשיך את הפעילות שלה אותה היא מכנה "דור העתיד של אורלי לשלום". ויינרמן פתחה עמוד לגיוס תרומות להליך הקפאת הביציות שלה במטרה לגייס 130 אלף דולר.

כרגע סך התרומות עומד על כ-50 דולרים. בעמוד שפתחה ויינרמן, כתבה: "שמי הוא אורלי ויינרמן, אני שחקנית מפורסמת מאוד במדינה שבה הטרור שולט. כאשר לקחתי חלק במאבק עבור אנשים נטולי זכויות במדינה שלי, הם ניסו להפוך אותי לבובה שלהם. כשפרסמתי תמונות של הילדים הפלסטינים שנהרגו בשעת משחק כדורגל על החוף, המדינה החלה במתקפת ההסתה התקשורתית הגדולה ביותר נגדי".



"המתקפה עליי הפסיקה רק לאחר שהיה ניסיון להתנקש בחיי. לפתע, כל קרוב משפחה שהיה שולח לי כסף לטיפולי הקפאת ביציות, לא הורשה לשלוח לי דבר, אלא הכריח אותי להיפגש עם סוכן של המוסד הישראלי, עוד חלאה מכיתת המוות", אמרה ויינרמן והמשיכה: "רק כשהתחלתי להתעורר מהטראומה שנגרמה לי מהמתקפה רציתי להמשיך במשימה שהתחלתי בברזיל" ואז הסבירה על הליך הקפאת הביציות: "השעון הביולוגי שלי מתקתק, אין לי זמן לחכות או לדחות את הטיפולים".

"מעולם לא התחתנתי, אז מעולם לא היו לי ילדים, כי לא רציתי לחיות את חיי עם ציוני. בגלל זה אני רוצה לשמר את האפשרות להביא ילדים עם אדם שאיתו אני בוחרת לחיות באהבה, ולכן התחלתי בטיפולי הקפאת הביציות שלי", הוסיפה, "השעון הביולוגי שלי מתקתק, אין לי זמן לדחות את הטיפולים האלה, לכן אני מבקשת מכולכם שתעזרו לי, בבקשה".