אביב גפן שוב מעורר מהומות  והפעם הוא העז לפתוח חזית עם הדיווה הבינלאומית מריה קארי, שהגיעה לישראל להופיע על במות האמפי פארק בראשון לציון. המוזיקאי והשופט החליט לשים ללעג את הזמרת בעלת הקריירה הבינלאומית המצליחה מזה שנים, ופרסם בפייסבוק את הפוסט המיותר הבא: "מריה קארי בישראל, איפה הBDS כשצריכים אותם".


מריה קארי בהופעה בישראל. צילום: יוסי מאמיה  

BDS, לכל מי שלא מעודכן מדובר בקמפיין לחרם על ישראל, חרם כלכלי ותרבותי שבעקבותיו זמרים בינלאומיים זכו לאיומים  על כוונתם להגיע להופיע בישראל, איומים שלא מנעו מקארי לעלות על הבמה ולהופיע מול עשרות אלפי ישראלים.  

 

מריה קארי בישראל, איפה הBDS כשצריכים אותם..

Posted by Aviv Geffen on Wednesday, August 19, 2015

גפן, שידוע בפה הגדול שלו וכפרובקטור גדול, זכה מיד למטר של תגובות נאצה נזעמות מהמעריצים של הזמרת הבינלאומית, משונאי  הזמר או סתם מכאלו שלא אהבו את הפוסט המתנשא שלו.  

הנה מקבץ קטן מהתגובות שקיבל הזמר: "היית מת להגיע לקרסוליים שלה", "לא, כי הקול שלך.." פוסט מתנשא בטעם רע. מיותר", "יש לך קול של קרפדה,איך אתה אפילו מעז...אביב אני מזכיר לך שאתה שופט בריאלטי ומוכר דיסקים בארומה", אמן שיחרימו אותך" " זה עם הקול צפרדע , דבר איתנו כשתמכור 200 מיליון אלבומים , זמר ממורמר,  "היית רלוונטי בשנת 95 ומאז אתה סתם דמות מכוערת ומיותרת". אין פלא שיש לך קהל מעריצים מצומצם מאוד. אמן נמדד לא רק ביכולות הווקליות אלא גם באופי ובאישיות - ובשני הפרמטרים האלה אתה נכשל בגדול."  אתה יכול להיות מקסימום שטיח של מריה קארי - חתיכת סמרטוט", ו-"איפה היה הקונדום כשהיה צריך אותו ולא היה נולד דפקט כמוך?".