לטובת המתגעגעים, איציק זוהר ונטלי עטיה ממשיכים לספק דרמות.
כזכור, בשבוע שעבר דיווחנו לכם שזוהר ועטיה נפרדו סופית ובעקבות הפרידה עזבה עטיה את התוכנית "עולם הזוהר" בערוץ 24 בהנחייתו של האקס. 
בסופ"ש האחרון העלתה כוכבת האח הגדול פוסט, שיש טוענים כי שלחה בו רמז עבה לזוהר. בפוסט כתבה עטיה: "אין לי יותר סבלנות לדברים מסוימים, לא בגלל שהפכתי ליהירה, אלא בגלל שהגעתי לנקודה בחיי בה אינני רוצה לבזבז יותר מזמני עם אנשים או דברים מהם אינני מרוצה".

עוד הוסיפה עטיה כי "איבדתי את הרצון לרצות את מי שאינו מחבב אותי, לאהוב את מי שאינו אוהב אותי, ולחייך לאנשים שאינם רוצים לחייך אליי. אני לא מבזבזת דקה על שקרנים או טיפוסים מניפולטיביים". 
עטיה הוסיפה ורמזה כי לכן היא נמנעת מאנשים בעלי אישיות בעייתית. "איני אוהבת חוסר נאמנות ובגידה".
רגע אחרי ששיתפה ברחשי ליבה בפוסט ברשתות החברתיות החליט המנחה לא להישאר חייב והעלה לאינסטגרם תמונה שלו עם ספר תורה לזכרה של סבתו ז"ל ושיתף דברים שיכולים להשתמע כתגובה לעטיה. אולם משום מה, רגע אחרי שעלה לאוויר, בחר זוהר להסיר אותו ולשנות את הטקסט. 

התמונה המקורית של זוהר. צילום: אינסטגרם
 
בפוסט המקורי, לפני ההסרה כתב זוהר: "בשעות האחרונות מתפרסמות כל מיני תגובות של אנשים. כתבים שמשייכים לי דברים מואד רעים שפוגעים בי עד מאוד וזה כל מיני ממורמרות עם המון תסכול ובעיות שמצטטות כוכבות קולנוע כדי לזכות בעוד קצת תשומת לב מאנשים חסרי חיים".

"אז מהתמונה שהעלתי אני לוקח את הקדושה והאנשים הטובים והמשפחה והילדים שלי ובזה אשים סוף לשטות הזו", הוסיף זוהר.

הגרסה המעודנת של זוהר לאחר השינוי. צילום: אינסטגרם
 
האם מדובר במסר עקיף לעטיה? זוהר מכחיש כל קשר ומסביר: "ציינתי לכל טובי הלב שלא התייחסתי לנטלי אלא לאלה שמנצלים את כשרון הכתיבה שלה כדי לפגוע".

למי אתם מאמינים?