רק הבוקר (חמישי) דיווחנו לכם שקרן בן דוד, האקסית המעושרת של העיתונאי והח"כ המתפטר שרון גל, נמצאת בזוגיות חדשה והנה גם גל עם פניו קדימה.



אמש הפציע גל לאירוע תרומה של עמותת חו"ם שעורכת מדי שנה אשת שר הפנים, ג'ודי ניר מוזס. גם אביבית בר זוהר והריסים שהפרסומים דיווחו על קשר רומנטי בין השניים, הגיעה לאירוע בנפרד מגל. נרשמה התעלמות בין השניים, העיקר כדי להימנע מתמונה משותפת.



אבל נראה כי גל דווקא מצא עניין בכוכבת ריאליטי אחרת, הפרודה הטרייה של איציק זוהר נטלי עטיה. האישה והתושייה ג'ודי ניר מוזס, ערכה הכרות בין השניים לאחר שהם הביעו עניין אחד בשנייה. עטיה וגל נכנסו לשיחה צפופה ואינטימית במהלך האירוע ונראה כי מתרקמת לה זוגיות פוטוגנית חדשה, עכשיו נותר לראות לאן ימשיכו יחסיהם מפה.




רגע ההיכרות. נטלי עטיה, ג'ודי ניר מוזס ושרון גל. צילום: איציק בירן

למעלה ממיליון שקלים נאספו באירוע כתרומה לאלפי ילדים רעבים. האורחים נהנו מהופעה של המאסטרו צביקה פיק ושל זוכת אקס פקטור בהופעה ראשונה שלה, דניאל יפה. בין האורחים נצפו: משה דץ ובנם עומר שהתמנגלו במסיבה של החברה הטובה ג'ודי ניר מוזס, בזמן שהגרושה אורנה דץ ובן זוגה אהרון רקדו בחתונה של חן שילוני וטל פורר. 



עוד נראו: אקי אבני ואשתו ניקול, שירה וילנסקי וארוסה טל שהשיקו בטן הריונית של חודש חמישי, חיים אתגר, האיט גריל אדל בספלוב, דניאלה פיק, דנה רון ויריב נתי, מנחם הורביץ, ועוד רבים.




אדל בספלוב. צילום: איציק בירן


דניאלה פיק. צילום: איציק בירן