שרה נתניהו השילה כמה קילוגרמים ממשקלה. שרה נתניהו הרזה ביקשה לסייע לבעלה לנצח בבחירות, ולכן שרה נתניהו הרזה והמטופחת התייצבה לצילומי שער במגזין “את", שאליו התייצבה גם מיכל הרצוג, רעייתו של המתמודד יצחק הרצוג (“מהפך, מהפך").



אלא שאת המהפך הביאה דווקא שרה עצמה כאשר התחרטה, ביקשה לגנוז את השער וסירבה להשיב על שאלון שהיה אמור ללוות את התמונה, בטענה שהובטח לה שהכתבה תפורסם לאחר הבחירות. אחר כך התברר שבסביבת נתניהו נבהלו כשהצלם ז'אן כהן פרסם תצלומים של נתניהו בחשבון האינסטגרם שלו וגילה שבקרוב יפורסמו במגזין.



המאמצים וההתנהלות הארוכה והמתישה בין אנשי רה"מ ומו"ל “את", יובל סיגלר, והעורכת עדי עוז, לא כל כך הועילו, וכך, בזמן שבמגזין “את" חגגו עם השער הכפול, פנה עורך דינה של נתניהו למגזין במכתב התראה לפני נקיטת צעדים משפטיים.



במכתב שיצא ממשרד עו"ד שמרון, מולכו, פרסקי ושות', נטען שנתניהו התנתה את שיתוף הפעולה באישור הכתבה לפני פרסומה ולאחר שהבהירה שהפרסום לפני הבחירות אינו מאושר על ידה.



בתגובה השיבו ב"את" כי נתניהו היא זו שהפרה את ההסכמות המוקדמות שהושגו עם עוז, והחליטה לחזור מההסכמות באופן חד־צדדי. לבסוף המגזין הודפס, וההמון עסק בכמה ק"ג השילה נתניהו ממשקלה וכמה ריטוש עברו התמונות.