שוקינג נויז: איציק זוהר ורותם איזק ביחד. חלום הבלהות שנטלי עטיה חששה שיתממש בבית האח הגדול, קורם עור וגידים מחוץ לכותלי בית האח הגדול. לא רק שהמנחה והכדורגלן בדימוס התגבר והשאיר את זיכרונות הזוגיות הפוטוגנית מאחור, הוא מחמם בלילה את מיטתו עם רותם איזק.

למי שפספס, איזק היא העיתונאית שהשתתפה בבית האח הגדול וי אי פי וניסתה ללכוד את ליבו של זוהר מול עיני המצלמות אך נסוגה לאחור כשעטיה תפסה את הטרף ראשונה.



הקשר בין השניים התלהט מחדש כשאיזק וזוהר החלו להתראות במהלך צילומי התוכנית עולם הזוהר בהנחייתו, שם היא מגישה פינה קבועה. וחוץ מהעובדה שהם נראו יחדיו בבילוי בתל אביב, הם מרבים לבלות את הלילות יחדיו. בטור האחרון שכתבה איזק במגזין "את" בה שיתפה את רחשי ליבה, היא רומזת על הקשר החדש, ומספרת כי מדובר בקשר זמני "שכבנו על הגב, אני והכוכב. לא היה משהו נוצץ מדי בתקרה שלו".




רותם איזק, לפני שפגשה את זוהר. צילום: רפי דלויה


עוד נכתב: "לא כי יש לו חברה שבאה והולכת כמו יו יו על קראק, אלא כי הוא שייך לצד ההוא של הנהר שאמנם חציתי אותו אבל לעולם לא ארגיש שייכת אליו. לעולם לא אהיה אחת מהם, ניזונה מעוד תמונה בעיתון, מעוד הזמנה להשקה, מעוד זר ממעריץ אלמוני. אני מביטה בעיניים שלו עם הזיק השובב הזה שאני כל כך אוהבת ואני שונאת אותו. אני שונאת אותו על שהוא כזה, על שנשמתו חרוכה מ־20 שנה בביזנס שהוא שואו".



היא הוסיפה: "אני חושדת שהוא מעולם לא ליטף לבחורה את הגב התחתון, לא נשק לה בין השכמות, לא זמזם באוזנה שיר של בוקר תוך שהיא מתמרמרת מתחת לפוך. לא עשה את כל הדברים הפשוטים והלא מתועדים האלה שבאמת גורמים לאדם להרגיש שהוא כוכב. אור הזרקורים, כנראה, כיווץ לו את האישונים עד כדי כך שהוא הפסיק לראות...".




מאיציק זוהר נמסר בתגובה: "אין שום דבר בגזרה, אנחנו עובדים על פרויקט ביחד".



רותם איזק מסרה: "התרועעתי עם אנשים מוכרים גם לפני איציק זוהר, אז אנשים יכולים לקחת את הטור לאן שרוצים ואני שמחה שהטור זוכה לשיח ברשת. אנשים צריכים לזכור שלפני האח הגדול ואחרי האח הגדול אנחנו אנשים פרטיים. חיי הידידות, היזיזות והאהבה הם רק שלנו".