ביולי שעבר, קצת לפני הפגנות העובדים ולפני שהונפה חרב האיומים בפיטורים המוניים, היו עסוקים בערוץ הראשון בסרט על חייו של מתי כספי.



הסרט "וידוי", שיצרו דליה מבורך ודני דותן, הבטיח “להגיע אל מוקדי חייו ואל הנקודות הרגישות של המשברים, התפניות, היחסים, השיאים והנפילות", כפי שנכתב באתר הערוץ. אלא שכספי פנה לבית המשפט המחוזי בתל אביב וביקש צו מניעה על שידור הסרט, בטענה שהמפיקים לא עמדו בסיכום עמו, שלפיו יוכל להשתמש בזכות וטו ולהשמיט קטעים מהסרט. את הבקשה הגיש כספי ימים ספורים לפני הקרנת הסרט בסינמטק ירושלים, ובכך למעשה חיבל בחגיגות שתוכננו לקראת הקרנת הסרט.



הסכסוכים הגדולים של השנה: אייל גולן נגד עומרי חיון


כספי טען כי למרות ההסכם, הסרט בגרסה הלא מאושרת הספיק להיות מוקרן בכמה הזדמנויות, בין היתר בפסטיבל דוקאביב בתל אביב “וכן, כפי שלמד המבקש רק בדיעבד, בעוד כמה הזדמנויות באופן חד־פעמי בבתי קולנוע נוספים בחיפה, בשדרות ובערד", כך נכתב בבקשה. וכך, למרות הפרומואים, הראיונות והקידום בעיתונים, הסרט מעולם לא שודר.



בינתיים, ברשות השידור, נכנסו לסרט אחר: פירוק, פיטורים, הקמת גוף שידור ציבורי חדש וחוסר ודאות בנוגע לעתיד. בכלל, הסכסוך עם כספי היה רק הפרומו לשורה של סכסוכים בין רשות השידור לאופיר אקוניס, בנימין נתניהו, פקידי האוצר ומי לא.