גל גדות מלפנייך, השחקנית הישראלית אמריקאית אודיה רש כובשת עוד סרט הוליוודי בפרימיירה חגיגית. 

החודש צפוי לעלות לאקרנים סרט האימה החדש המיועד לכל המשפחה "צמרמורת", סרטם של אולפני קולומביה - סרטי סוני  מבית הבמאי רוב לטרמן מיוצרי "תפוס תכריש" ומפלצות נגד חייזרים". 
בסרט מככבת בתפקיד הראשי הנשי השחקנית אודיה רש, תוצרת כחול לבן, שמגלמת את אנה, נערה יפהפייה, בתו של ג'ק בלאק, הסופר של סדרת רבי המכר "צמרמורת" אותה פוגש הכוכב זאק קופר בן נעורים שעובר מהעיר הגדולה לעיירה הקטנה.  

אמש נערכה פרימיירה עולמית לסרט החדש בהוליווד. השחקנית הישראלית אמריקאית המצליחה התייצבה אמש בפרימיירה עם שמלה מרשימה מעוטרת בפרחים אדומים לצד אביה שמנהל אותה שלמה רש ולצד כוכבי הסרט. 
עבור רש לא מדובר בתפקיד ראשי ראשון, אלא אחד מיני רבים בעבר כיככבה בסרט  "החיים המוזרים של טימותי גרין", בסרט האימה "אנחנו מה שאנחנו" לצידה של קלי מקגיליס. בשנת 2013 כיכבה בתפקיד הנשי הראשי בסרט "המעניק" לצד ג'ף ברידג'ס, מריל סטריפ, קייטי הולמס וטיילור סוויפט.

תפקיד שזיכה אותה בתואר "פריצת השנה" בטקס נבחרי הנוער. השנה חוץ מהסרט "צמרמורת" תגלם רש את אשלי ברווד, אחותה של שרה היילנד, בסרט "See You In Valhalla" ובמותחן האקשן  "Hunter's Prayer" לצידו של השחקן סם וורת'ינגטון.