המצב הביטחוני וגל הטרור שפקד את ארצנו שינה לכולם את השגרה, אבל תושבי ירושלים שחווים זאת יותר מכולנו זקוקים למעט אתנחתא תרבותית.



לפחות כך טען אחד התושבים המקומיים בעיר הבירה שציפה בקוצר רוח למופע של הזמרת יהודית רביץ שהיה צפוי להיערך אמש במועדון הזאפה בירושלים. אממה, חמש שעות לפני המופע המדובר, ביטלה רביץ את הופעתה על פי מעורבים בעניין בשל המצב הביטחוני.



מעריצי הזמרת שרכשו כרטיסים למופע, הופתעו לקבל שיחה מאנשי המכירות של המועדון בסביבות הצהריים המאוחרות עם הודעה כי ההופעה מבוטלת ויש להם אפשרות לקבל את כספם חזרה או לחכות למועד הבא של המופע. כשניסו לברר מדוע ההופעה בוטלה לא זכו לתשובה ברורה. "זאת החלטה של ההפקה".



רן מלמד, אחד ממעריצי רביץ שרכש כרטיס למופע שבוטל מסר: "אנשי הצוות שלה פשוט מפחדים להגיע לירושלים. זה בכלל לא חשוב שהמשטרה לא אוסרת על קיום אירועים ובוודאי לא אירועים במקומות סגורים. זה כנראה גם לא חשוב שיש לפחות כמה ירושלמים כמוני שמחכים למופע כי הוא מוכיח לעולם כולו שהחיים בירושלים ממשיכים ומתנהלים כסדרם. הסיבה השנייה מציקה עוד יותר. מדובר פשוט בכסף. האם יתכן שהמופע בוטל כי חלק מהקהל מפחד לצאת מהבית? אם זו אכן הסיבה אזי שמבחינתי ביטול ההופעה הוא שערורייה עוד יותר גדולה. גם אם יהיו בקהל עשרה אנשים, רביץ חייבת להופיע".



עדי ורצברגר בשם רביץ: "לאור המצב הביטחוני בירושלים הוחלט לדחות את המופע של יהודית רביץ בזאפה ירושלים לתאריך אחר".